Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Moet je vandaag weer klussen Hesje?

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja er is er één met vakantie

nu zachtjesaan aan het schoonmaken en de puntjes op de i

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Spannend hoor als het nog maar anderhalve maand is

@Hesje , schoonmaken, dan is het einde in zicht, Is het mooi geworden?

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja hoor gaat nu opschieten

en ja het is mooi geworden helemaal naar zijn zin

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,

ik ging vanochtend met mijn slaperige hoofd de hond uitlaten,zag ik dat het had gesneeuwd,mijn hond helemaal blij,en er doorheen rennen met zijn snuit erdoorheen.toen nog af en toe lekker rollen en toen heb ik ook nog sneeuwballen voor hem gegooid,was ie helemaal door het dolle heen.dus zijn dag kan niet meer stukxDwat wel grappig is is als hij er door gaat rollen is dat hij zich dan gewoon in 1 keer laat neerploffen,mensen die dat dan zien denken dat hij een toeval krijgt ofzo,maar hij gaat dan gewoon even lekker rollen,het is ook geen gezicht hoorxD

enk52 vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

@Hesje, Fijn dat het helemaal naar zijn zin is geworden.

O Bobo ik zie het al helemaal voor mexDwat een hoop lol voor een hond

7. enk52

Dat moet zeker een grappig gezicht zijn Bobo:)

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,hij had eerst iets van wat is dat,denk ik tenminste,ik maak altijd mijn eigen verhaaltje ervan:music:en dan is het ow sneeuw,leuk en schuiven maarxD

9. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

bobo dat is dikke sneeuwpret dus voor hem.xD
    beetje vroeg op voor mijn doen op de zaterdag, maar het is zo'n mooi gezicht die sneeuw.:inlove:
    rijles [vanochtend om 8 uur ]oudste ging niet door. ik had al zo'n vermoeden.
    gisteravond wel zijn bril opgehaald, dus de nummerborden lezen zijn geen probleem meer.
    kijkt hij met bril op naar zijn broer....doet de bril af....doet zijn handen voor zijn ogen....zegt ie; goh wat ben jij lelijk! xD
    ik probeer mijn roodborstje op de foto te krijgen, maar hij neemt me in de maling. elke keer is ie net weg als ik met de mobcamera er aan kom. normaal kan ik gewoon voor het raam staan en dan blijft ie als enige zitten eten.oud mobieltje van man gekregen, daar zit camera op. nu nog kijken of ik een kabeltje kan vinden om foto's op lappie te zetten.had ook nog foto's van kerstboom gemaakt maar zonder kabeltje zal het niet lukken denk ik. geen idee, nooit gedaan.o_O

zit ik op de bank te zappen of er ergens tennis op is....hoor ik steeds gepiep. denk al; dat doet die ab toch niet? hoor ik even later; hallo! met kenny. ...ik denk; zoon is ook vroeg wakker! [ is gehorig hier en beneden doodstil. ] maar het geluid is wel heel dichtbij, zo gehorig is het ook weer niet....:oops:.ligt de foon naast me en met mijn elleboog erop. mijn elleboog heeft geheel zelfstandig vriend van oudste gebeld dus. knap he? is weer wat anders dan sprekende tenen. xD

nu eerst nog maar een bak koffie.
    fijne dag allemaal. met sneeuwpret en zonder glibberpartijen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. enk52

hihi Fricor, knappe elleboog heb jijxD

Hier probeert het zonnetje er nu door te komen en de vogeltjes kwetteren vrolijk. Ziet er allemaal vrolijk uit dus.

11. LucieSchreurs

FricorxDxDxD
    Wat een geweldig verhaal ...en was Kenny blij dat je hem hebt wakker gebeld? Of is die eerder op dan zoonlief?

12. fricor

hij zei dat ie al wel wakker was, maar had nog niet naar buiten gekeken. was wel leuke reactie hihi.

hier geen 1 vogeltje in mijn tuin. en de zon laat de sneeuw dooien.>:(

13. doj34

doj34 Forum freak

goede witte sneeuw morgen allemaal,

ik lig hier in een deuk om creative ellebogen en sneeuwbal zoekende hond.
    ik heb ook de camera klaarliggen. had even de tuintafel gevuld met een hapje voor de vogels. En ook een roodborstje kwam langs:

sorry dat dit postje zo groot wordt, maar ik mag niet twee keer posten. deze foto vind ik heel mooi omdat het vogeltje net wegvliegt:

14. fricor

aaahhhhh.....zij welllll.....
    mooi hoor Rita.;)

Laatste bewerkt: 24 Januari 2015
  15. enk52

Mooie foto´s Rita.
    Fricor hoorde je het al zeggenxD

16. fricor

17. doj34

doj34 Forum freak

hahahaha, ik dacht toen ik het postje van fricor las, gauw mijn foto's op de pc laden.

over sneeuwballen gesproken, toen ik de vogels van extra voer had voorzien (onder die berg ligt een vettig vogeltaartje onder de sneeuw) ben ik naar de straatkant gelopen waar enkele buurmannen aan het sneeuwschuiven waren. mijn overbuurjongen (22 jaar) was zijn autoruit aan het krabben en ik gauw achter een auto zittend een sneeuwbal gemaakt en richt hem gegooid.
    Hij keek zijn buurman aan, heb jij die gegooid, keek richting de andere buurman en dacht, die gooit nooit een bal.. hahahahahaha
    tja toen stikte ik van het lachen en had mezelf verraden. de verbazing van hem dat zijn buurvrouw een bal durfde te gooien hahahahahaha

oh ja, ik heb mijn eerste wolf en egel binnen... mis alleen de kiwi nog.

Laatste bewerkt: 24 Januari 2015
  18. fricor

haha ja dat verwachten die jongelui niet he.
    gefeli met je stallen. vast m stallen gekocht? die 3 van mij kwamen uit de queeste.
    mis nog heel veel, maar dat komt vanzelf. koop ze ook niet.;)

19. doj34

doj34 Forum freak

ow dus jou kan ik bekogelen met stallen als het cadeautjestijd is.... ;)

20. fricor

haha mag hoor. ff denken. de wolf, ooievaar, kikker, kiwi, en haan zijn hier nog niet. ik raak de tel kwijt onderhand.
    maar tegen de tijd dat die geruild kunnen worden, heb ik ze misschien al bij een event gewonnen.:p