Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dan is het heel goed dat ze gaat, krijgt ze hopelijk wat meer uitdaging

Hier spettert het nu ook, hopelijk wordt het weer droog, we gaan vandaag naar de dierentuin

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk feli's met je kleindochter...….knappe foto, ze lijkt wel groter als iemand van 6 jaar te zijn, maar dat zal bij jullie in de familie zitten denk ik..... :)

Hoop dat het weder meevalt, hier is ganse dag regen en die regen gaat helaas naar het noorden :( zo te zien...…

Gisteren hééél slim geweest hoor, was opgehangen buiten en daarna boom gaan snoeien.....gevolg al stof van de afgelopen dagen/weken ( hier heeft het weken niet geregend buiten één keer) op de was....dus was terug in machine en zal maar binnen drogen..... :wuerg:

Dat event is wel leuk, enkel dat ze de di's hadden mogen omdraaien...….xD rantsoenpakketten genoeg, maar tekort aan waterbollen...tja er staat natuurlijk niet voor niets in de FAQ bij : "voor de die hards "8)

SB beterschap ik heb ook soms van die hoestbuien en koud en ' s nachts drijf ik dan uit men bed o_O al verschillende malen bij dokter geweest, niets speciaals te vinden...…...longen normaal , saturatie normaal......

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen freedom, dank je wel.

Zo groot is ze niet hoewel ze nu wel wat langer wordt. En het zit zeker in de familie. Bij mijn kleinzoons zie je wel een groot verschil. De jongens schelen 2 maanden maar Jayden is een 10 cm. langer. Zoon is dan ook erg lang. Fleur is ook groot.

Jammer van je was. Binnen drogen is toch minder .

PLINK PLOINK

Mega-ep

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2019
  4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Lea van harte gefeliciteerd met je kleindochter,
    Goedemorgen allemaal.
    Hopelijk kan ik nu weer wat vaker posten, soms gaat het niet altijd even goed met me (helaas kan ik er geen vinger opleggen).
    Lees wel altijd mee en er waren diverse zaken gebeurd maar weer vergeten.
    Voor iedereen in elk geval een dikke knuffel (nodig of niet).

Event nog niet af, moet nog maar proberen level 7 te halen, heb nog even, maar ben vandaag ook al weer weg. Oftewel veel te druk , eigenlijk kan ik niet weg om mijn boerderij:oops:. Was ook pas vrijdag begonnen omdat ik er woensdag en donderdag niet was, dat moet ik nu bezuren.
    Maar goed, komt vast goed.

Fijne dag allemaal.

5. enk52

Goedemorgen Agnes

Dank je wel en een knuffel voor jou.

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

freedom ik heb ook voedselpakketten genoeg

vanmorgen bij de bank geweest
    dus dat is ook afgehandeld
    heel netjes binnen een kwartier

en die tijd was het droog
    gewoon zonder jasje aan

7. enk52

PLINK PLOINK

Babyboom start later

8. boerfurk

boerfurk Actieve auteur

Hoe laat is later ?
    Is het uur later of 5 minuten of 5 uur later ??? :music:

9. enk52

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

11. enk52

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2019
  12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,

net even gekeken bij vruchtenpunch deel 2.hebben we zover ik heb gerekend 24900 rietjes nodig:wuerg:nu de gewassen nog uitrekenen die nodig zijn.

13. enk52

Die rietjes zijn de gewassen Bobo;)

14. bobobear

ja,ik weet het,hihihi,maar met de vorige was ik ook allang bezig dus ik denk nu weer waarschijnlijk:oops:ach,zo blijven we van de straat,hahaha

15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

je hebt minder rietjes nodig dan die vorige gewassen dacht ik

16. bobobear

ja dat wel ja,maar volgens mij ook minder tijd ervoor.maar maakt niet uit,bobo gaat er natuurlijk weer helemaal voor.het was alleen toestraks even van wow zoveel.

17. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

Lea, gefeliciteerd met je kleindochter en alvast veel plezier dit weekend daar.

mijn eerste gedachten; ..zowww...ze trekken effe een blik plink ploinks open bij bp! nog niet genoeg te doen???
    veel info, maar niet voor mij om mee te doen , dus het valt mee.

nu is mijn koffiezetapparaat weer stuk. loopt niet door en wordt niet warm. zo oud is ie nog niet, dus ik denk dat ik er morgen mee terug ga. dus weeer ouderwets met de hand opgieten......
    en ja sanham, de kwaliteit is echt minder, want ze verkopen liever nieuwe...
    omaagnes knuf en voor wie wil/kan gebruiken.

fijn weekend allemaal.
    hier aardig vochtig en klef.
    groetjes.

18. bobobear

jeetje fricor,je hebt wel een pech he?dikke knuf voor jou hoor.ik zal zeker ermee terug gaan als je hem nog niet zolang hebt.ik vind ook wel dat de kwaliteit van goederen tegenwoordig niks is,vroeger ging alles veel langer mee.en het kon tegen een stootje.nu is het best wel snel kapot en dan moet je maar weer een nieuwe kopen.

fijne avond allemaal

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Even geoogst

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen allemaal

Hier ineens een vreselijke storm gisteravond. Leek wel een kleine windhoos. Er vloog van alles door de lucht. Schutting ligt bijna helemaal om, stoel kapot denk ik. Straks de schade maar eens bekijken. Lees net dat het overal in deze wijk raak geweest is.

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.