Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat klinkt afgezien van de overlast wel erg fijn Ria.

Ik vond hem ook geweldig Hesje:)

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dat ze het in vier dagen kunnen doen vind ik knap
    hier heeft de hele buurt wel spijt dat we er mee ingestemd hebben
    wij mochten stemmen, bij 80% ging het door anders niet
    alleen op papier was het beter geregeld

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea fantastische foto wat worden ze groot he? ja hesje hier met 70 % hier ondanks alle bezwaren toch even tekenen. als het voor hun is moet je tekenen maar als de bewoners 2 liften willen moet 70 % gehaald worden anders denken ze er niet aan. en volgens hun haal je dat geld er weer uit door minder te stoken energie tabel A. ik zei ik stook nooit want met plintverwarming en die 2 buizen is het zowieso 20 graden in de winter in huis. zegt ze plintverwarming gaat eruit dus u kan uw verwarming gewoon op 20 graden zetten. zeg ik dus 42.50 extra en stoken dus kost mij wel erg veel meer en dan lopen ze weg en laten ze je staan. ze zoeken het maar uit.

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede bijna middag allemaal,
    Nou ja, middag, het lijkt hier wel nacht. Vreselijk onweer, was vannacht ook al een bui. Zit terwijl ik dit zit te typen recht overeind vanwege een inslag hier vlakbij :eek:
    Ria, is zo'n huurverhoging wel toegestaan? Dacht dat dit alleen mocht wanneer, zoals bij hesje, er nieuwe bewoners inkomen.

Lea wat een superleuke foto!

5. enk52

Goedemorgen Sandra

Dank je wel:)

Wij hebben ook een keer huurverhoging gehad nadat we nieuwe ketel vervroegd hadden gekregen. Daar moest je dan vooraf mee instemmen.

6. Hesje

ik geloof dat iedere woningbouw zijn eigen indekt
    als ze hier gezegd hadden dat de huur omhoog ging had niemand het gedaan

hier alwel weer donker Sandra maar de bui is nog onderweg

7. enk52

Hier is het ook flink aan het rommelen maar het is nog droog

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

wat een enige foto lea,ik moest wel lachen om wat je schreef!!!!

rita,ik wordt alleen al moe bij de gedachte van die rompslomp:sleepy:en dan die huursverhoging erdoorheen drukken.wel slim zo natuurlijk.

net 2x een regenbui op mijn hoofd.koelt wel af,maar toch hou ik nog steeds niet van regen,lolll

de man van het glas meten was er mooi op tijd.hij was echt boos op die inbrekers.hij zei ze moeten gewoon eens een keer werken voor hun geld.tja,daar heeft ie wel gelijk in,maar wat doe je eraan.het kan 4a5 weken duren voordat er nieuw glas inkomt.hij zal proberen voorrang te krijgen ermee maar kon niks beloven.ach het idee alleen vind ik al aardig genoeg.
    dus nu bijna alles klaar.alleen nog opruimen en aangifte,maar weet niet waarom eigenlijk want is niet echt wat van waarde weg.dus moet nog even denken of ik dat wel doe.of ik verzet de afspraak even tot volgende week.ik zie wel.

9. enk52

Ik zou zeker aangifte doen hoor Bobo. Je weet maar nooit of ze de daders een keer pakken

harm-jan70 vindt dit leuk.
  10. bobobear

nee,daar heb je ook weer een punt lea.

11. doj34

doj34 Forum freak

bobo, ik geef die rompslomp liever aan Ria anders kan ik morgen niet naar mijn dochter toe.
    nu eerst even koffertje pakken (met vooral spullen die mijn dochter nodig heeft zoals korte broeken)
    Terug gaan er al veel spijkerbroeken mee... die heeft ze daar te veel.

dus ik zwaai alvast... straks komt mijn moeder die blijft slapen zodat we morgen gelijk de snelweg op kunnen.
    (moeder woont aan de andere kant van de stad)

ben zo benieuwd naar de reactie van onze dochter als ze ook haar vader uit de auto ziet stappen.

12. enk52

Rita ik wens je ontzettend veel plezier bij je dochter. En een hele goede reis

13. Hesje

heel veel plezier Rita
    en geniet daar maar voor ons ook
    een heel goede reis [​IMG]

14. bobobear

oeps foutje rita,ik bedoelde ria.

heel veel plezier bij je dochter,en begrijp ik nu dat paps ook meegaat?wat leuk zeg.goede reis en geniet er lekker van:D

15. enk52

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Volle maan

Groothandeluitverkoop

16. doj34

doj34 Forum freak

ja hij gaat een weekend en vliegt papa maandag weer terug.

17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Rita, heel goede reis en veel plezier bij je dochter!

18. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

rita een fijne reis en wat leuk die verrassing he en heel veel plezier. sandra dat drukken ze er gewoon door want volgens hun ga je minder stoken we krijgen A status energie en betaal je nog maar 9,25. dat hebben ze laten uitrekenen door een onafhankelijk bureau. ik zei zeker iemand in den haag die kunnen ook zo goed rekenen en toen liep ze weg.

Laatste bewerkt: 12 Juli 2019
    fricor en bobobear vinden dit leuk.
  19. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

Rita goede reis en veel plezier bij je dochter.

allemaal fijn weekend.

20. Hesje

hi hi Ria iemand met lange tenen

sommige dingen zijn allang beslist voor je mag kiezen
    wij mochten kiezen uit twee voordeuren één met dir raampjes en één met twee ramen die er nu inzit
    meeste stemmen gelden maar iedereen die ik erover sprak had voor de andere deur gekozen
    net als de verf donkerblauw of antracietgrijs dat is het dus geworden
    keuze was al gemaakt

fijn weekeind fricor