Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

dankjewel

ik ga maar snel mijn theepotje neerzetten

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje

Ik zat al te wachten;)
    Wel een leuke met die fiets:)

3. Hesje

ja kon er eerst niet op

stond ik weer met mijn theepotje voor de deur
    ik dacht ik zet hem vast neer
    toen toch maar eerst de farms gedaan;)

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik kon vandaag zomaar weer gelijk het forum op,meestal kan ik er pas later op.ik neem lekker een kopje thee.

5. enk52

Goedemorgen Bobo

Gezellig zo allemaal aan de thee:)

6. bobobear

vind ik ook gezellig zo.

straks weer naar mijn vaders huis.er komt iemand kijken voor de sloten.en dan vrijdag komen ze om het gebroken raam op te meten en zaterdag aangifte doen.en dan heb ik het wel weer gehad met dat.gewoon omdat het eigenlijk niet nodig was geweest als ze gewoon van mijn vaders spullen waren afgebleven.maargoed het is gebeurd.

7. enk52

Het is ook wel gek dat je zo laat pas aangifte kan doen.
    Gelukkig dat het dan weer klaar is. Het had allemaal veel slechter af kunnen lopen.

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Hesje, proficiat met level up

Tiki Stad event klaar

Tijd voor een kopje thee

9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Ik pak nog even een kopje thee voordat ik boodschappen ga doen.

Bobo, ze moeten gewoon met hun handen van andermans spullen afblijven! Dit kost jullie zoveel tijd en energie. Je bent bijna meteen weer aan vakantie toe.

Hier gaat het gezin langzaamaan in vakantiemodus. Kinderen hebben de toetsweek afgerond, nu wachten op de cijfers. Ondertussen nog wel wat sportdagen en klassenuitjes, maar vooral al veel vrije dagen. :) Ze halen pas volgende week vrijdag het rapport op, dan begint de vakantie officieel. Mijn dochter heeft sinds een paar weken een bijbaantje achter de kassa. Daar heeft ze gevraagd of ze met de vakantie extra mag werken. Ze wil volgend jaar aan haar rijbewijs beginnen, dus kan ze daar mooi voor sparen.

10. enk52

Goedemiddag

PLINK PLOINK 4x

En nog een PLINK PLOINK

Gereedschapshandel

Laatste bewerkt: 10 Juli 2019
  11. bobobear

goedemiddag allemaal,ik ben er weer.en geen bal opgeschoten.die slotenmaker was *******duur,dus afgeketst.mocht wel 30 euro voorrijkosten betalen.die gasten belazeren gewoon de boel hoor.morgen komt er weer iemand kijken,die had een vaste prijs na veel heen en weer geapt te hebben.nou mijn zus dan.hier wordt ik dus echt moe van.dingen die niet gaan zoals de bedoeling is.maargoed,het is wat het is.ik mag inderdaad wel weer met vakantie,lolll

12. Hesje

gpede middag

die slotenmakers zijn echt niet allemaal te vertrouwen hoor bobo
    wat een nasleep zeg

word weer druk op de farm
    en wel steeds een beetje moeilijker

13. enk52

PLINK PLOINK

Nieuw burencadeau

14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag, weer terug van boodschappen doen. Meteen even bij schoonvader langs geweest om een kopje thee te drinken. Straks lekker pannenkoeken bakken. :D

Bobo, die slotenmakers denken ook: profiteren van de ellende van een ander >:(

15. bobobear

hij kwam ten eerste te laat,toen wilde hij gelijk aan het werk gaan,ik zei ehm,ik wil wel eerst een totale kostenplaatje.zegt hij ow is dat nog niet gedaan.eh nee.hadden we alles gehad komt ie op nog net geen 800 euro.ik zei nou dat dacht ik niet.en hoe het kan dat hij zo duur is en iemand anders 300 vraagt.ja beveiligde blabla.ja leuk,ik wil er gewoon een ander slot in hebben.en gisteren belde me zus nog met hun voor de kosten zegt hij sloten zijn vanaf 8 euro en u kunt het zo duur maken als u zelf wilt.dan is dit waarschijnlijk nog de goedkoopste variant.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Bobo een zeer goed slot (driepunts) met alles er bij (inclusief montage) mag maximaal 300 - 400 euro kosten inclusief montage. Iemand die meer rekent, daar rammelt wat aan. In die gevallen geldt niets betalen, ook geen voorrij kosten, enkel zeggen wegwezen of dat jij de politie gaat bellen dat hun verder met de politie mogen babbelen als ze niet willen vertrekken.

Een goedkopere variant mag met alles er op en er aan dus ook inclusief montage mag maximaal 200,-- euro kosten.

17. enk52

Dat is wel een heel groot verschil Bobo . Had ik ook niet gedaan hoor. Niet normaal.

Sandra gezellig even op de thee. Pannenkoeken zijn altijd lekker.

18. Hesje

tssss 800 euro
    goed dat je die weggestuurd heb hoor

laat je niet inpakken
    jammer dat de woningbouw het niet plaatst en dan zou je die kunnen betalen is vast goedkoper

van die prijzen heb ik geen verstand hoor

19. bobobear

we zijn al een paar dagen aan het rondkijken en informeren naar de prijzen enzo.en sommige zijn zo vaag.we hadden het aan de woningbouw gevraagd en dat we dan zelf betalen maar dat doen ze niet.een beetje raar,want zijn toch inkomsten lijkt mij,maar goed.nu moet je je echt focussen op of je wel een betrouwbaar iemand hebt en hoe duur het wordt.er zit sowieso een prijskaartje aan.maar zo duur doe ik niet,dan maak ik het wel zelf.alleen de balkondeur die zit op slot en kunnen we niet meer openen dat wordt een probleem.morgen komt er weer een slotenmaker.die heeft wel een totaalprijs gezegd,en mijn zus heeft het zwart op wit op mail.dus maar even kijken of het morgen wel eindelijk gedaan wordt.nooit gedacht dat het zo een nasleep zou geven een inbraak.het is niet alleen de inbraak maar ook alles wat je daarna moet regelen.

20. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Bobo, volgens mij draagt een goede slotenmaker een keurmerk. Weet uit mijn hoofd niet welke of hoe die heet.