Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

nee geen gouden, tenminste niet bij dit level, eerder wel hoor,maar hier kwam het beter uit met mijn fokdieren

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

nou,ik ben alweer terug hoor,helft van de winkels was niet open.wel even gezellig op een terrasje gezeten.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is ook gezellig Bobo

Wat een overwinning van Max. Geweldig al die auto's ingehaald

peterk5 vindt dit leuk.
  4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja maar nog wel even afwachten

de laatste inhaalactie word nog onderzocht

niet schuldig bevonden dus de overwinning is terecht

Laatste bewerkt: 30 Juni 2019
  5. doj34

doj34 Forum freak

ja was een prachtige race.
    prettige avond en goede nacht allemaal!

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

gefeliciteerd met max en succes voor de voetbalvrouwen.

fricor, LucieSchreurs en peterk5 vinden dit leuk.
  7. enk52

Goedemorgen allemaal

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik had gisteren avond laat 4 gemiste oproepen op mijn mobi,maar geheim nr,wel een voicemail bericht.ik afluisteren,was het de politie,dat er bij mijn vader is ingebroken.huis overhoop en of ik ff kon bellen.ik bellen.krijg ik een droogkloot aan de telefoon,waarvan ik me afvroeg of ik de agent was of hij.ik zei ik ben gebeld dat er is ingebroken bij mijn vader.ja,dat kan zegt ie en verder niks.ik zei ik moest jullie bellen,ja zegt ie,ik dacht omg heb ik dat.ik zei en wat nu dan?ja ik zal u doorverbinden want u belt noord holland,ik zei ja,maar dit is het landelijk nummer toch?ja u wordt altijd verbonden met noord holland.duhuh,dan kan ik er toch niks aan doen dat ik hem krijg.al met al na 4 keer doorverbonden te zijn zat ik goed.vaders huis was overhoop gehaald,hebben een ruit kapot gemaakt van de slaapkamer,en zijn via de voordeur weggegaan.politie is er geweest.deur kon nog wel dichtgetrokken worden,ruit zit zover ik weet een stuk hout voor.mijn vader weet het nog niet,ik wacht dat hij zo wakker is.ik denk vakantie maken we af,dat hij dat zegt,of ik moet me lelijk vergissen.agent zei ook al dat het geen spoed heeft.gelukkig had mijn vader geen groot geld bij hem in huis.maar wel een grote dure tv en pc en allemaal nog nieuwe spullen zoals airfryer enz.ik hoop voor hem dat dat niet weg is.maar ik moet wel even kijken hoe we dat allemaal vrijdag gaan regelen als we terug komen.eerst maar eens zijn reactie überhaupt kijken.tis al de zoveelste keer dat ze het flikken hoor.maar 1 ding gelukkig was ie niet thuis,want wat hadden ze dan gedaan die inbrekers.al met al waren mijn zus en ik gister weer gelijk klaar wakker

9. enk52

Goedemorgen Bobo al is die niet zo goed

Jeetje wat een toestand zeg. Hoop maar dat het meevalt en er niets weg is wat echt belangrijk is en niet te vervangen.
    Knuffel voor jullie want dat is wel een domper op de vakantie.

10. Hesje

goede morgen

jeetje bobo dat is ook wat
    schrikken zeg
    sterkte daarmee
    het is toch meer gebeurt he

eerst maar thee
    hier racete een brandweerwagen door de wijk

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje

Dat is ook nooit leuk maar kan meevallen.

Nu eerst maar thee.:)

12. Hesje

ja het zonnetje komt al weer binnen

net het allerlaatste beeld van borsteltje opgepoetst

13. enk52

Gefeliciteerd. Kan je alles weer ombouwen naar normaal.:)

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Oei Bobo, sterkte . nog een geluk inderdaad dat hij niet thuis was.

Hier heb ik me danig vergist inde dropitems voorde laatste beelden. Gelukkig hebben we nog twee dagen

15. enk52

Goedemorgen Lucie

Daar is zeker nog heel wat voor nodig. Maar dat moet zeker nog lukken.

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Dat is schrikken voor jou en je familie.
    Dikke knuffel voor jullie.

Ik ben met de laatste 2 beelden bezig.
    Tijd voor een kopje thee.

17. enk52

Goedemorgen SB

Schuif gezellig aan:)

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,

Bobo, dat is echt vervelend, maar wat je zegt: Stel dat hij thuis was geweest. Maar niet teveel aan denken! Als alles nu goed dicht zit kan ik me voorstellen dat hij zegt, dat hij de vakantie wil afmaken. Ik hoop dat jullie dan toch nog een paar fijne dagen hebben.

Ik ben bij het event eerst gewassen en drops aan het verzamelen. Als ik goed gerekend heb, zijn er minimaal ca. 20.000 gewassen nodig. Als ik die compleet heb, kijk ik hoeveel drops ik ondertussen heb en wat ik dan nog extra moet maken. Voorlopig zit ik op 15.000 gewas,
    dus denk vanavond wel genoeg te hebben.

19. enk52

Goedemorgen Sandra

Je kan ook vast kijken welke standbeelden je wilt maken en dan uitrekenen hoeveel je daarvoor nodig hebt.

PLINK PLOINK

Susi- en Supermest

Laatste bewerkt: 1 Juli 2019
  20. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Bobo dat zijn geen leuke zaken. :(

Even een tip. Zoek indien nodig en mogelijk een erkende slotenmaker, ook te vinden op de pagina van de politie. Er zijn zeer veel Charlatans en oplichters actief.

2 maanden terug hier ook bij de hand gehad. Poortslot was verwrongen... (kort lang verhaal) Cilinder was enkel vervangen. Of ik even 325 euro af wou tikken. Heb gezegd nu 75 euro aan pakken, of ik bel stante pede 112. Helaas voor ik het geld kon pakken waren ze al gevlogen, Kon helaas geen foto meer maken van hun nummerbord.