Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen
    Hesje, bedankt voor het melden van vm, ik had het niet gezien, dus nog even tijd voor we de lange gewassen er weer gaan op gooien.
    wat was het heet gisteren. nu is het zalig. buiten 18° en binnen 22° alles open en laat het maar eens goed verluchten.

2. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Boboke, sterkte met je hond...….tja die is zijn vertrouwde omgeving zo gewoon, dat het wel wennen is voor hem, zeker met een grote plas water voor hem(lees zee :) ) Hoop toch dat je kan genieten van je vakantie.

Gisteren was het uitzonderlijk heet, krijgt buurman het in zijn hoofd(nou ja krijgt meer maffe dingen in zijn hoofd hoor) om heg te gaan scheren, nl. het mijne dat een "beetje" bij hem overhangt en door de gaatjes van MIJN draad komt......ik weet dat die mensen iets hebben tegen laurierhagen......nou ja heeft hij mijn kant ook gedaan......tegen mijn zin natuurlijk, maar kan het zelf niet.
    vind het erg dat ze nu al snoeien want is nu mooi fris groen...….of was...…..
    Buren van de vorige generatie vroegen of het goed was, deze doen maar...….en weten alles beter...… ach ja het zal zijn tijd wel duren..….

Zag ook juist dat volle maan langer duurt...…..maar ga toch ombouwen, rede : heb vorige maand vergeten knechten te kopen blijkbaar:cry: dus moet met coupons werken......en dat terwijl er 4140 uren zaaimachine staan.....rarara, zal van het rad komen zeker..xD

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Hier koelt het gelukkig ook af.
    straks even langs de huisarts, mijn keel lijkt wel beurs van al het niezen, moeten ze maar even naar kijken

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja events al klaar hoor

hier ook nog wat frisser buiten
    heerlijk

5. LucieSchreurs

weer terug met een batterij hooikoorts medicijnen. Inderdaad gaf zij ook aan dat ik door het onderdrukken van het niezen, van alles heb "gekneusd" teveel spanning op de spiertjes

Maar goed met deze druppels, spray en tabletjes moet het goed komen

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Lea jouw plaatje was vanmorgen erg goed van toepassing voor mij. Heb gewoon toen iedereen de deur uit was nog een uurtje op de bank geslapen, vlak naast de openstaande schuifpui: Zalig!
    Het zit hier nu nog wel helemaal dicht, een beetje zon zou wel leuk zijn. Als ik zo boodschappen ga doen, maar een jasje aandoen. Is nog maar 17 gr. hier.
    Lucie, hooikoorts medicijnen werken meestal erg snel. Hier zitten ikzelf en zoonlief eraan. Als we het onder controle hebben, zijn de tabletjes meestal niet meer nodig.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag

Ik vind het heerlijk buiten. Werk was een sauna op de plek waar ik zat.

PLINK PLOINK 4x

8. LucieSchreurs

DAt zei de HA ook inderdaad, laten we het hopen zo'n zere keel wordt ik echt ellendig van

9. enk52

Daar zit je midden in de zomer zeker niet op te wachten

10. LucieSchreurs

Inderdaad en zeker met de camping in het vooruitzicht

Tja ik heb het over mijzelf afgeroepen, dacht dat ik dit jaar wel zonder medicijnen kon:oops:

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,ik dacht nog even kijken op de farm,maar ik had al alles volgezet met lang gewas voor komend event.dat was het enigste wat ik er in ieder geval uit begreep.gelukkig wel door hesje nog even mijn volle maan vol kunnen zetten met bomen en stallen.internet was net erg langzaam,maar nu gaat het wel weer,maar ik ga zo naar bed.het was vandaag zelfs frisjes te noemen op sommige momenten,maar ach het is nooit goed toch,gisteren bloedheet,nu weer fris,lolll.tot mischien morgen ochtend maar weer of anders een andere keer.

12. enk52

Goedemorgen allemaal

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  13. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik was vroeg wakker en dacht oke dan ff farmpie doen,staat er lang gewas op voor vanmiddagxDach,kon ik in ieder geval hier even langskomen,want internet is nu goed,niemand staat zo vroeg op hier op het park volgens mij behalve boboxD

fijne dag allemaal

14. enk52

Goedemorgen Bobo

Dat zou goed kunnen. Heerlijk toch. Lekker rustig de hond uitlaten. Hele park voor jou alleen.:)
    Veel plezier weer vandaag. Nu ook nog niet zo warm maar zaterdag wordt het weer tropisch.

15. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal

Alles staat gier al tegen elkaar open, even lekker afkoelen

16. enk52

Goedemorgen Lucie

Lekker hoor . Even wat warmte het huis uit. Ik had het gister ook al gedaan

17. LucieSchreurs

ik ook al gisteravond, maar alles houdt zoveel warmte vast....ach nog een uurtje alles open, dan is in ieder geval voor dit moment het ergste er wel uit

18. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb maar uitgeslapen vandaag

19. enk52

Goedemorgen Hesje

Je hebt gelijk als dat lukt. Nu dan maar een kopje thee

20. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Ik ga vandaag met een groep mens van het wijkcentrum een dagje uit naar Amsterdam eo.
    Ik kreeg dit vorige week aangeboden van 1 van de dames, ze had zich opegeven en betaald maar kon niet.

Succes met het event vanmiddag :)