Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dacht ik ook al op mijn schaduw vond ik er nog wat:)

Owen beterschap.

2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

nr 3 is klaar. gistermiddag/avond bij het oogsten van wat stallen kreeg ik in ene een pop-up dat ik het voltooid had. zo snel had ik het niet verwacht, want er stonden nog genoeg stallen die nog voor de 2e keer moesten en heb maar 3 reuzenstallen.
    dus de plantjes staan weer te groeien.

niet veel geslapen , eerst wordt logee thuisgebracht met ambu, want op een feest, waarvoor hij hier was, kreeg hij te lage bloeddruk en te lage bloedsuikerspiegel.:wuerg:[ na zijn roes uitgeslapen te hebben zit ie weer fris en fruitig aan de koffie.] lig ik goed en wel op bed, hoor ik een soort van vrachtwagen scheuren over het kruispunt en drempel. en weer terug, in ene zwaailichten aan en sirene aan. dat klinkt aardig door om 4.40 u in een dorpje.was dus brandweer. even later ruik ik brand, maar zag niks verder.
    blijkt er toch een middelgrote brand te zijn geweest in een loods op een boerderij. gelukkig is de boerderij gespaard gebleven, maar dat mag wel met korpsen uit 7 plaatsen.
    vandaag dus maar even bijkomen.:sleepy:
    en als er vandaag sneeuw valt in plaats van regen even naar buiten.:D
    ach ja....het is nooit lang saai hier :p

p.s. Owen beterschap voor de familie, hier hebben we het ook allemaal gehad vanaf de kerstvakantie en die hoest zit er nog steeds.

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jeetje Fricor dat was een drukke nacht.

4. fricor

dat kun je wel zeggen eevee. heb maar als verpleegster/waker gespeeld vannacht. hij weet van niks meer.:cry::music:

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Is dat nou een goed of een slecht teken?

6. fricor

even opgelet of ie gek ging doen, maar heeft lekker kunnen slapen. eerst op de bank en daarna op bed gewoon. dus ja goed teken. alleen toen hij per se naar huis wilde heb ik hem even toegesproken en tegen gehouden. op zich wel lachen, want hij is zowat een halve meter groter hihi.

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Je hebt neem ik aan gewoon een trapje gepakt,hahaxD

Kijk net het weer praat hij over 5 cm sneeuw in het oosten:(

8. fricor

en dan met trapje en al omvallen zeker hahaha. ja sneeuw in het oosten, maar ik woon precies in het midden.:(

9. P1466

P1466 Forumleerling

toch nr 3 van event gehaald, had ik niet verwacht,super toch

10. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goed bezig geweest Fricor;)

P, super dat je het gehaald hebt:)

Hier nog geen sneeuw hoor, regent nog steeds. Dus ik wacht nog steeds op dat zonnetje:p:)

11. doj34

doj34 Forum freak

beterschap Owen. dat je snel weer fit voelt.

jeetje fricor, volgens mij voel jij je erg brak (zou ik wel zijn). Tja saai is jouw weekend in ieder geval niet.
    de kids hier willen naar de bioscoop, de hobbit. Ik blijf denk ik thuis totdat ze klaar zijn, dan gaan we naar ons lievelings restaurant.

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag,

Zo alles is weer opgeruimd van het feestje gisteren bij de buren, dus nu tijd voor het forum

13. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

misschien vanmiddag de oogjes nog even sluiten Fricor?

Heb hier lekker mijn bad aangezet. buiten nog steeds regen, dus dat kan wel weer.. Boekie erbij en liggen maar:D

Owen veel beterschap , hoop dat je snel weer beter bent.

Lea, groetjes aan Marije, verwen haar maar lekker een paar dagen

14. doj34

doj34 Forum freak

hier is de natte sneeuw begonnen.
    heb mijn dracula vleertje voor een ton te weinig op de markt gezet.... kluns dat ik ben... geen wonder dat hij zo snel weg was.

15. fricor

schrale troost; dan heb je wel iemand blij gemaakt met een fokdier Rita :p
    hhhmmmm ik geloof dat ik niet uit ga eten, maar wel wat makkelijks maak. veel plezier alvast.
    nee mamau2, dan slaap ik vannacht niet en ben toch een nachtdier.;) niet met je foon in slaap vallen in bad he. deed jongste wel, ik hem zeggen dat ie dat nooit meer moest doen. maar die is zo groot dat ie er vast in kan liggen met zijn voeten tegen de muur. dat was ik vergeten. ik ben een stuk kleiner en zweef erin. :cry:
    had jij feest bij de buren Lucie? hier zijn de jongens ook de boel aan het afbreken en opruimen van het feest.
    P, deel 3 ging sneller dan verwacht he, dat vond ik ook.:)
    Lea, wens Marije beterschap en sterkte. hopelijk komt er nu een definitieve oplossing die wel werkt.;)

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond

ben weer in de ruststand

fricor wat een toestanden weer

Owen beterschap vriend ik hoop dat je je snel weer beter voelt

17. enk52

Hier staan ook de stallen op alle velden, hierna nog 500 gewasjes bijmaken en nog een paar di. Morgen in de loop van de dag wel klaar.

18. detje81

detje81 Forum-overlever

Zo fase 3 ook afgerond en fase 4 had ik ook al genoeg voor. Nu nog dik 5500 gewassen en dikke 210 di's. Heb nu conformvelden gezet met eventgewas en op de randjes rode kool en de tarwe. Hoef ik morgenochtend niet voor het werk te oogsten, alleen jammer voor de paar stallen waar ik me mee verekend heb, die staan nu veel te lang.

Groeten Detje

19. enk52

Goedemorgen allemaal,

Mooi rustig weer zo te zien, wel een laagje ijs op het schuurdak. Dus ik denk dat er wel mensen moeten krabben vanmorgen.

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen
    hier ook wat ijs op de auto's

ik denk hier de laatste gewassen op het veld dan nog voor vrachtjes zorgen

schaduw heeft weer 4 van de 5 gele stallen dus nu op voor de di die moet ik daar nog genoeg

zo het word toch mistig hier

Laatste bewerkt: 19 Januari 2015