Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wat een gedoe weer.

Maar heel erg fijn dat het nu weer netjes wordt. Is toch een ander gezicht. Zeker in de zomer

Justin gefeliciteerd met level-up

PLINK PLOINK

Ambachtenbenodigdheden

PLINK PLOINK

Babyboom

Supervoer

Farmmunten bij het fokken

Laatste bewerkt: 14 Juni 2019
  2. doj34

doj34 Forum freak

hoi,

ik kan beter mijn postje van vanmorgen opnieuw schrijven... dan haal ik het woord lekker weg... pfff wat een rotklus had ik vandaag.
    maar oke, hij is geklaard.

Mijn dochter heeft het naar haar zin, alleen was het eigenaars echtpaar op werkreis naar Montenegro om te kijken waar ze de gasten mee naar toe kunnen nemen. Dochter bleef samen met een Bosnische jongeman (hij heeft een rijbewijs maar ze weet niet hoe oud hij is) het park beheren. Er zouden geen gasten zijn, maar eergisteren kwam er savonds een telefoontje dat er een last minute was geboekt.
    Dus toen vond ze het toch spannend omdat de jongen net die avond even weg was en zij de mensen mocht inchecken.
    Dan is het toch fijn dat papa kon videobellen.
    Ze is al verschillende dieren tegengekomen... hagedissen, slangen, schorpioen en er vliegen mooie spechten rond. (groen met rode kop).
    Vandaag is er een meneer ingecheckt vanuit een reisorganisatie. Hij doet het werk waarvoor mijn dochter studeert.
    Misschien kan ze hier wel haar contactpersoon voor nieuwe stage of misschien wel een werkadres krijgen.

we zullen zien. Morgen ga ik weer met haar video bellen via whatsapp, dan kan ze via de telefoon voetbal kijken.

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  3. enk52

Leuk hoor Rita en dat zal zeker spannend geweest zijn zo zonder de eigenaars
    Die slangen heb ik het niet zo op maar verder klinkt het leuk.

Fijn hé dat videobellen. Dan is het toch even anders dan alleen maar een stem horen

4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede avond,
    Vriendin is weer naar huis, de operatie van haar vader is goed verlopen. Hij mocht vandaag al van de IC naar een gewone kamer. Nu moet hij nog ca. 2 weken in het ziekenhuis blijven voor nazorg, dus misschien komt ze komende week nog een nachtje. Gelukkig heeft ze een zus, en nog wat ooms en tantes, die wel hier in de buurt wonen.

Hesje wat geweldig dat je nu weer je tuin kan opknappen!
    Rita, dat zal inderdaad spannend geweest zijn voor haar! Wel fijn dat ze het zo naar haar zin heeft.
    Kan me tegenwoordig steeds beter voorstellen hoe het voor mijn ouders vroeger geweest moet zijn. Ik heb vanaf mijn 20ste jarenlang bij een reisbureau gewerkt en ben ook heel veel op reis geweest. In die tijd konden we alleen maar de afspraak maken, van ik bel als ik op de bestemming ben aangekomen en, als het een beetje betaalbaar was, nog 1x tussendoor. Verder moesten zij er maar op vertrouwen dat geen nieuws, goed nieuws was. Ben nu al met de buitenlandse reizen, die de scholen van de kinderen organiseren blij dat ze kunnen appen en videobellen. :)

5. enk52

Fijn Sandra. Is toch altijd spannend een operatie.

Mijn man was internationaal chauffeur. Hij kon toen maar heel af en toe bellen. Dat is nu wel heel fijn dat dat nu anders is ook al is er ook een keerzijde aan.

Bobo gefeliciteerd met level-up

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Ja dat videobellen klinkt wel heel fijn. Hier nog niet nodig gehad, maar ben zo'n moeder die haar zoon wel heel erg zou missen dus af en toe zien...

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hesje dat kan ik aannemen dat je daar best blij mee bent....dat er plots iemand je tuin daar zit om te spitten …..en dat je nu plantjes kan zetten. :)
    Hier zeggen ze : de aanhouder wint :)

Ja Doj zal daar inderdaad best spannend zijn zo zonder eigenaars...…..en dat je dochter de honneurs mocht waarnemen om nieuwe bezoeker in te checken :)

Tja Sanham indeed, vroeger konden we enkel bellen als er eens een tel. ergens was......en mijn ouders waren ook veel weg in het buitenland en belden wel elke avond op een vast uur ongeveer(hing er van af waar en wanneer ze een hotel hadden, boekten nooit vooraf.....waren meer avonturiers....) en oooo jeetje als ze te laat belden....xD

Laatste bewerkt: 14 Juni 2019
  8. enk52

Goedemorgen allemaal

PLINK PLOINK

Swingende tulpguldens

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een lief plaatje weer vandaag

het is slecht weer hier pffff

eerst maar lekker thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje

Hier komt het ook met bakken naar beneden. Het zou wel beter worden in de loop van de dag.
    Het is te hopen want het is hier jazzfestival en vanmiddag ie er streetparade met allemaal podia.

11. Hesje

klinkt goed

hier is er klein waterloo
    soort van Rommelmarkt

dus voor iedereen te hopen dat het droog wordt

12. enk52

Dat is ook gezellig

1 wolkenrij is binnen

Laatste bewerkt: 15 Juni 2019
  13. Hesje

gefeliciteerd, ik moet nog 5 x daarvoor

14. enk52

Ik ben nu hard aan de slag met de gewassen

15. Hesje

ja zo kan je een slag slaan
    zet je het op grote velden of kleine?

16. enk52

Ik begin op grote . Kijk hoever ik kom. Misschien dat ik later dan nog op kleine doe als ik niet uit kom

17. Hesje

werkt jack ook daarop?

dan kan je een flinke slag slaan

18. enk52

Ja die werkt ook. Gaat zeker lekker:)

Gooi wel sm erop , dan kan ik zoveel mogelijk in de bonustijd oogsten

19. Hesje

ja dat moet je ook hebben
    dan kom je ver vandaag

20. enk52

Met grote velden kost het niet zoveel sm. Ik hoop vandaag ook de 2e wolkenrij te hebben.