Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Paasjam en lentekrans geven beide 30%, zoete rozen jam 20%. Ze vragen wel allemaal een gouden slot, je kan er dus maar 2 gebruiken.

2. P1466

P1466 Forumleerling

Lente krans net ingezet en zoete rozenjam had ik al ingezet, maar doen de werkstallen niet mee, ik snap het niet meer

3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nee geen werkstallen, behalve de papegaai bever en olifant die dan weer wel.

4. detje81

detje81 Forum-overlever

Ik ga paasjam en lentekrans inzetten. Moet dus helaas de buffs voor snellere stallen daardoor weer uit zetten morgenochtend

5. enk52

Goedemorgen allemaal,

Helaas regent het weer maar na regen komt altijd weer zonneschijn zullen we maar zeggen;)

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

het is hier nog droog en rustig weer
    een groot deel van de stallen is klaar, ik wacht nog even anders moet ik morgen ook weer zo vroeg
    en dat weet ik niet van tevoren :p

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede morgen iedereen, hier berekoud...... :wuerg: gisteren alles vol stallen gezet om 21.30 uur.....vanmorgen om 4.00 men bed uit....maar ga het niet halen.:music:wist niet dat er bepaalde werkstalllen wel meededen.....ben een kieken:wuerg:xD nou den is het maar zo, want morgen ben ik er niet uit om 4.00 uur.....

Gewassen daarentegen liggen al klaar.....:)

8. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Had ook nog 20% bij bommel :)
    heb 3 velden stallen laten staan, geen tijd om te rekenen nu. Zo optreden, dus stallen die nu niet klaar zijn worden vanmiddag.

Groeten Detje

9. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

goedenmogen, was gister hier vergeten 1 veld de dieren eten te geven:oops:
    Heb nu ruim 33.000 aan punten ingezet, en alle dieren maar weer eten gegeven.
    De reuzestallen ook nog een x maar wel met SM
    Had de valentijnsverrassing en eierpunch gegeten en in de bonenstaak ook 2 x voor de stallen.
    Verwacht nu naar de 2e oogst klaar te zijn. Wel een hele leuke om te doen trouwens, en er worden gelijk weer wat diertjes aangevuld die niet zo vaak buiten kwamenxD

fijne dag allemaal

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Ach misschien is hij dan al klaar Freedom, op mijn schaduw de eerste keer nog geen 20.000 punten gistermorgen met afhalen.
    In de loop van de dag telde hij vrolijk verder en om 18:00 de popup dat het klaar was.Terwijl alles nog vol stond en mijn reuze stallen nog niet waren geoogst.Wel een paasjam en een lentekrans gegeten en op baha papegaaien die doen wonderen voor de ep.

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

net de stallen van het land gehaald. ik kwam gelukkig goed uit. had de reuze stallen en de duurste al extra vroeg in het bos gezet met sv en hierdoor al gelijk een goede start. vergat toen wel de kraaiennest aan te zetten, was jammer. Vergeet ook niet om langs de bonenstaak te gaan, daar komt tegenwoordig ook veel % van.
    ik deed het met rozenjam en paasjam. lentekrans kan ik nog niet maken.
    Hier sneeuwde het vanochtend om 9.00 uur maar ik lag nog heerlijk in mijn nestje. (het is niet blijven liggen).

Prettige zondag iedereen!

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal,
    ik dacht dat ik nog 2 levels moest,zie ik net nadat ik net op alle velden eventgewassen heb gezaaid dat ik al bij de laatste level ben en alleen nog di nodig heb:wuerg:xDecht weer wat voor mij,maar ik laat ze lekker staan tot ze klaar zijn.en dan straks maar weer even kijken wat er bijgevuld moet worden

13. enk52

Hier nog met de gewasjes bezig, vanavond gaan de stallen erop. Dan heb ik de planten bijna bij elkaar en kan ik daarna alles achterelkaar inleveren. Heb gister Marije opgehaald en die is hier voor een paar dagen, morgen breng ik haar weer thuis.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

oke,wel gezellig dat marije er is toch?doe haar maar de groetjes van me

15. enk52

Zal ik doen Bobo, dank je wel.:)

16. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen
    Stallen net weer voorzien van voer en water, heb nog zo'n 200.000 ep's nodig :)
    Ik vond gisteravond ook nog een paar mysterieuze stallen :p
    Nu vroeg ik me af tellen deze ook mee voor de opdracht ?

Fijne zondag allemaal

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nee SB die gelden niet

18. sientje10

sientje10 Regelmatige auteur

Hoi we halen het ook niet ik heb nog niet zoveel stallen en bomen
    En bij owen ook niet wist niet dat er wel werkstallen mee konden doen
    Oma ook niet owen is ook ziek de griep heeft het goed te pakken
    zit tegen longontsteking aan best zielig
    Maar we hebben toch een deel prijzen gekregen dat is weer fijn
    Nu gaan we gewoon voor de rest
    Groeten van ons allemaal fijne zondag

19. enk52

Nee SB, ze moeten eerst klaar zijn en geactiveerd worden. Daarna gaan ze pas tellen.

Justin, beterschap voor Owen. Fijn dat jullie toch een deel gehaald hebben.

20. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Dat is jammer want die schemering stallen geven veel Ep's :p