Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal,bedankt voor de lieve woorden en knuffels.

ik ben nu helemaal gaar.maar ik las dat er weer nieuwe event zijn,ja dat gaat gewoon door,dus toch maar poging gedaan tot lezen en nog belangrijker begrijpen.wat ik tot nu toe begrijp is dat ik voor de ene event in ieder geval maar weer langste gewas erop zet straks.de rest zie ik allemaal wel.koppie werkt niet helemaal mee nog vandaag.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat klopt Bobo. Dat heb je goed begrepen

Nu eerst maar even relaxen. Zijn altijd heftige dagen

Hier is trouwens de hele dag geen druppel gevallen en regelmatig was de zon er.

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

En gelukt, pff zou toch sneu zijn geweest dat ik het niet had gehaald, door mij eigen niet opletten gisteren

4. enk52

Goedemorgen allemaal

Super Lucie dat het gelukt is.:)

fricor, LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik was vergeten om op de andere farm lang gewas te zetten :oops:

nu eerst maar thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  6. enk52

Goedemorgen Hesje

Dan nu maar een iets minder lang

7. Hesje

ja zit niet anders op

theepotje wilde ook niet groter worden ;)

8. enk52

hihi dan nemen we ook maar kleine kopjesxD

9. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen Lea en Hesje

10. enk52

11. Hesje

goede morgen SB

goed idee kleine kopjes :)

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen,

hier nog niets aan de boerderij gedaan , bewust overal lang gewas gezet

13. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hier van het event veld wel de wolkenrij en maar iets van mij zelf op gezet. ik ga het laatste sieritem niet halen want ik mis 2 dagen. maar wolkenrij staat dus missie geslaagd. bobo fijn dat je gisteren goed ben doorgekomen. iedereen een fijne dag. ik ga wassen beneden in het flat want wasmand liep na de vakantie over. alles schoon mee terug gebracht maar ja beddengoed moet ook

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

ik heb het event opgestart.snap er geen bal van,maar ik doe maar wat.ik zit een beetje boel nu even in een dip maar gaat vanzelf wel weer over.

15. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

hier events ook opgestart.
    speel ik het gratis doolhofspel, kom ik er niet uit, terwijl de weg vrij is....
    wat doe ik fout?

och....ik zie het al......moest gelijk een cadeautje ophalen.
    zag 'm de 1e keer niet oplichten.

16. enk52

Ik moest ook eerst weer even kijken hoor fricor

17. Hesje

ik heb ook de gratis versie gedaan
    wel weer even inkomen:)

18. enk52

PLINK PLOINK

Eventkalender

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag,
    Blij om te lezen dat ik niet de enige was die bij de uitgang stond te springen en er niet uitkwam. xD

Hier helemaal blij, vanmorgen nieuwe tuinset afgeleverd, net even uitgeprobeerd. Zat/lag zalig, moest mezelf echt dwingen om naar binnen te gaan en de wasmand met vouwgoed weg te werken.
    Alleen zoals altijd ging de levering niet in 1x zonder problemen/discussie. We zouden € 50 extra betalen en dan zou de tafel in elkaar gezet worden en verpakkingsmateriaal door hen afgevoerd. Blijkt dat de bouten van de tafel er niet bijzaten. :( Krijg ik de keuze of bouten worden vandaag nog opgestuurd en we zetten hem zelf in elkaar, of er komt iemand van de servicedienst hiervoor apart langs. Waarop ik aangeef, maak mij niet uit maar in eerste geval houd ik de € 50 in op de rekening en in het tweede geval wil ik garantie dat de servicedienst vandaag of vrijdag nog langskomt. Gingen ze bellen met het hoofdkantoor, kreeg ik als tegenaanbod dat ik de € 50 pas hoefde te betalen als de servicedienst geweest was, zonder enige garantie wanneer dat zou zijn, kon gerust nog 2 weken duren. Ik natuurlijk weer niet akkoord >:(, zei laat mezelf dan maar even met die persoon van jullie hoofdkantoor praten, maar dat was ook niet de bedoeling. Ondertussen was ik :mad:>:(. Toen kreeg meneer een heldere ingeving, hij had nog eenzelfde tafel achterin staan voor een volgende klant. Daar heeft hij de bouten uitgehaald en onze tafel staat nu, ben wel heel benieuwd of de volgende klant het wel gewoon geaccepteerd heeft :music:

-freedom5555-, -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. enk52

hihi wat een verhaal Sandra.
    Maar je hebt wel gelijk hoor. Het gaat nu mooi weer worden