Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jaaaaa,dat geduld heb ik wel nodigxDbeter teveel dan te weinig

2. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja, bovendien als we overhouden dan bewaren we die blikken toch gewoon voor het volgende event?
    blikvoer blijft lang goed

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede nog wel middag

ben er ook weer zo te zien niets gemist
    morgen maar gewoon proberen mee te doen ik hoef dan niet weg

4. bobobear

ik ben er ook weer,ik zit te twijfelen of ik er al stallen op zal zetten voor level 3 van het event of dat ik daarmee zal wachten.dilemma dilemma:oops:

ik had ook nog ergens gelezen dat sommige werkstallen wel meetellen,maar ik kan het niet meer vinden

er is voor de stallen niks om extra ep mee te krijgen he?nou,wel dus de lentekrans en paasjam of mis ik iets?

Laatste bewerkt: 15 Januari 2015
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

die werkstallen zijn de olifant, bever en papegaai werplaats

de hulpmiddellen (uit een eerder bericht van mij) zijn:

voor het ep verzamelen voor de stallen:
    hoge stallen op de open plek, eierpunch, water, supervoer, kaasballetjes, lentekrans, (geluk om bij bommel/rad % ep bonus te krijgen), paasjam, valentijnsverrassing, rozenjam, pinkie pie-pie

6. bobobear

thanks voor het antwoord;)

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

8. bobobear

wat is het stil hier:(

ik ga ook maar eens afsluiten,weltrusten iedereen en tot morgen;)

9. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Ben er ook weer, las op forum over bomen voor het event, dus toch maar even geoogst vandaag. Kwam mij dus wel beter uit dat event niet vandaag begon. Morgen avond maar snel de eventgewassen zetten hopelijk voor de visite komt eten.
    Heb even zitten rekenen over de bomen, maar dat zijn veel punten, dus heb volgens mij al mijn bomen wel nodig, dus nu alles gezet. Met twee hoge ambachten erbij van 30% hoop ik het net in 1 keer te halen, had geen zin meer om dat nog na te gaan, anders nog een paar bomen van 12 uur nog een keer oogsten.

Veel succes iedereen en ik ga zaterdag wel even rekenen met de stallen, nu naar bed.

Welterusten

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, hier net terug van een onverwacht uitje naar het theater.
    Super gezellig met de buurvrouw.

11. enk52

Goedemorgen allemaal,

Dat zijn leuke dingen Lucie:)
    Het is droog buiten:)

12. Hesje

Goede morgen

het is hier droog en ook niet veel wind geloof ik

en een rustige dag vandaag

13. enk52

Lekker Hesje, zijn jullie opgeschoten gister?

14. Hesje

ja hij moet vandaag nog 3 kleine muurtjes boven dan is het hele huis geverfd
    gistermorgen werd om kwart over 7 het laminaat bezorgd dus had ik de keus vroeg opgehaald te worden of later met de bus
    en vroeg wakker is geen probleem:)

15. enk52

En met de bus met dat slechte weer is ook niet zo lekker. Maar fijn dat je vandaag weer even rustdag hebt.

16. Hesje

ja dat heb ik gezegd niet elke dag
    en daar moet ik nog 10 min lopen

morgen gaat de vloer erin dan mag ik mee voor de catering

17. LucieSchreurs

Goedemorgen

Wat fijn dat het zo opschiet Hesje, als ik het zo hoor wordt het wel heel mooi.

Hebben jullie ook allemaal zo'moeite om niet te oogsten?

18. Hesje

ja Lucie het ziet er goed uit hoor

ik heb toen ik gisteren thuis kwam al mijn bomen geoogst die zijn nu nog niet allemaal klaar
    alleen ik had niets gelezen dus op schaduw jam en krans gegeten jammer maar helaas

ik kom nu niet meer op de farm

Laatste bewerkt: 16 Januari 2015
  19. LucieSchreurs

ja, ik ben blij dat ik altijd het event klokje check, dus gelukkig geen ambachtproducten gegeten. Maar nu staat alles klaar en moet ik nog wachten.....en ik ben ongeduldig:p

20. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemorgen,

wat een verrassing Lucie, een avondje uit.
    het schiet al lekker op hesje. heerlijk als het huis nog onbewoond is, dan kan je je gang gaan.
    als er iemand in de problemen komt qua voorraad ambachtproducten , omdat ze nu op zijn gemaakt zonder effectief in te kunnen zetten, en je kunt ze niet kopen, stuur maar even een berichtje via een duifje. ik heb nog wel een wac over.
    ik kon gister bijna geen cadeautjes sturen doordat we waarschijnlijk dezelfde buur hebben, die heel enthousiast ingekocht heeft. bedankt voor al het zout, drankjes enz.

ik moet zo met zoon mee voor theorie-examen. maandag had ie 2 foutjes te veel, maar nu weet ie wel hoe het in zijn werk gaat. hopelijk haalt hij het deze keer wel.
    fijne dag allemaal en succes met het event.