Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, pff moet op mijn handen zitten om niet te oogsten

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen, hier weer super wind.

Lucie zo doe ik het ook met de bomen voor de stallen moet ik nog even kijken welke ambachten .
    Waarschijnlijk weer paasjam en lentekrans voor het zilveren slot zag ik niets.

Wie er nog uit moet kijk goed uit met de wind die is verraderlijk.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen aalemaal,
    het is moelijk hoor om niet te oogsten:oops:heb alleen even rond gekeken,ik zie letterlijk door de bomen het bos niet meer(ik zie alle akkers bijna niet meer,niet alleen het bosxD)

ik ken dat lucie,ik wil ook alles halen en dan het liefst zo snel mogelijk:p,daarom heb ik ook zo een hekel aan die di,maarja,heb me er maar bij neergelegd dat die er elk event bij zitten.

straks voor aanvang maar alle jammetjes enzo eten,en dan hopen dat ik niet vergeet het klokje aan te zetten.ik was gisteren nog helemaal aan het stuiteren in mijn bed van de adrealine,ik had de hele tijd lopen berekenen over hoeveel bomen ik erop moest zetten.o_Onu maar weer even alle blikjes geduld opzoeken,want ik begin nu ook alweer te stuiterenxDis niet goed voor je hart hoor,die events,hoezo een ontspannend boerderijspelletje:wuerg:xD

-Coco1968- vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik was vanmorgen erg vroeg, en heb heerlijk geoogst. Helaas zonder paasjam, die ben ik vergeten. Vanmiddag dan maar een rozenjam inzetten. Nog voor 2 uur heb ik de volgende lading gember klaar. De kameleons zijn de laatste dieren die ik vanmorgen heb geoogst, die kunnen om half 9 weer, en dan hoop ik fase 2 af te hebben. De stallen weet ik nog steeds niet of me dat gaat lukken. Misschien niet verstandig om dan het klokje aan te zetten zonder dat ik alle velden vol heb met stallen, maar geduld is niet mijn sterkste kant. En ik denk wel dat ik een heel eind kom. Ik heb 4 beren, dus gaat me fase 3 niet helemaal lukken, dan heb ik pech gehad.

5. bobobear

tuurlijk gaat het lukken,gaan we wel vanuit toch?;)en geduld is zeker ook niet mijn sterkste kant,maar ik heb me wel bedacht dat zowiezo alle veldjes met dieren moet staan en die klaar moet zijn voor ik het klokje aanzet voor de stallen.ik zit nog wel te bedenken of ik eerst alle gewassen bij elkaar zal sparen of tussentijds de dieren op het land zet:sleepy:xD

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede morgen
    tsjonge jonge jonge, wat een gereken allemaal :)

Ik heb net pas de FAQ gelezen, was gisteravond helemaal vergeten te checken of die al online stond.
    Dus heb hier geen extra bomen of lange gewassen staan :oops:
    Zie wel weer hoever we komen, ben zo druk met andere dingen dat ik de boerderij nog wel eens vergeet.
    Excuses naar mijn buren voor de niet geleverde kado's.

De kliekjes en cootjes die geduld nodig hebben kunnen weer in de haven terecht voor meer geduld.

BaukeS vindt dit leuk.
  7. bobobear

zoooooo,die heb ik wel nodig:wuerg::D:D

real life gaat altijd voor hoor;)

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK van de fansite, tabellen en rekenhulp staan online

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Pluim weer voor de makers:)

PLINK happygewassendag begint om 14:00

10. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik vrees dat voor dit event je aan 5 taks geduld niet genoeg hebt, althans ik niet

11. bobobear

hahaha,nou ik kom er wel een eind mee,maar nu is het toch echt op:wuerg:

12. enk52

Nog maar een blikje dan bobo;)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

PLINK PLOINK Nieuwe starttijd

13. bobobear

PLINK PLOIK morgen pas begin event!!!!!

ben ik dus helemaal niet blij mee!:(had net van alles opgegeten:wuerg:
    en alles laten staan tot nu:mad:maargoed wat is dat is,maar ben niet blij

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

ja ik ook en alles staat vol met bomen :((( niks gewassen...... is dan nog happy gewassen dag ook....vraag me af hoe ze dat "durven" te combineren......als je eerste stuk van queeste(anders wordt ron kwaad als er een "e" mankeert.) bomen zijn......

Krijg ik van een buur zout......ikke bericht gestuurd : halookes het is een event met DI's...(sssstttt buur is wel een mod hoor :wuerg:) ik kom in de stad, zie ik balooooon vliegen..... :sleepy:8)

Jaja ik ben er héééél goed bij.....

15. fricor

fricor Commandant van het forum

whahaha, goedemiddag.

ik denk, voordat ik iets onderneem, zal ik eerst eens op het forum kijken. das maar goed ook dus.o_O
    ach...dan begin ik zaterdag maar. nu oogsten en wachten tot de mammoets weer klaar zijn. morgen weinig tijd, of 's middags ergens beginnen.

16. BaukeS

BaukeS Halfgod

wat een hoop gewacht, kunnen er nog 2 van die boten vol geduld komen nu dat event is uitgesteld?

17. bobobear

ik ben weer een beetje bijgekomen,met een lentekrans en paasjam redt ik het al met 1 veld bomen,dus ik haal de anderen eraf en zet ik daar maar gewassen op voor nu

18. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Denk event is al begonnen, even snel kijken wat ik moet eten.
    Kom in het kliekje en lees dat het event is uitgesteld ben ik dus niet te laat xD

[​IMG] x12 ;)
    Spoedbestelling :p

19. BaukeS

BaukeS Halfgod

tnx, dat had ik net nodig, maar 12 is wel erg veel, dan mag het van mij zelfs een week uitgesteld worden

20. enk52

Zal ik dan ook nog maar een paar blikjes uitdelen?;)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]