Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

hmmm,lekker een kopje thee.ik heb net even een beetje goed gelopen met mijn hondje,nu is het nog niet warm voor hem.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

heeft hij last van de warmte bobo?

3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

tekst vergeten !! voor diegenen die er vanaf het begin bij waren, denk dat dit een item was van farmerama…..

Laatste bewerkt: 20 April 2019
    fricor, LucieSchreurs en bobobear vinden dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen freedom

Jij ook fijne paasdagen

5. bobobear

oja,helemaal vergeten,voor iedereen alvast fijne paasdagen.echt jammer dat ik geen plaatjes meer kan plakken:oops:

nee,hondje kan niet goed meer tegen de warmte.en ik laat hem al een paar dagen lekker zwemmen,maar ik moet dan wel naar het water toe lopen,en dat is nu net iets te warm voor hem,merkte ik gisteren.dus dan maar sochtends goed met hem lopen en eventueel laten zwemmen,maar dat kan natuurlijk weer niet om 7 uur ofzo,al zou hij dat geen probleem vinden,maar ik wel,want daar ben ik dan nog niet wakker genoeg voor,lolllxD

fricor vindt dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Her is nu inderdaad nog lekker Bobo, zo even op de fiets boodschappen doen. De laatste dingen dan want het meeste is gisteren al gehaald

7. enk52

Goedemorgen Lucie

Succes met je boodschappen. Ik heb ze net gedaan

Bobo je had toch een bolderkar voor hem?

8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hele fijne paasdagen. aan het weer zal het niet liggen dus lekker weg. 2e paasdag hier een paasbrunch beneden in het restaurant. morgen lekker niets doen want ik ben alweer aan het hollen t/m a.s. donderdag. vanmiddag naar de stad en nu aan het wassen beneden. dus dag komt wel om

fricor vindt dit leuk.
  9. bobobear

dan inderdaad nu even lekker rustig aan doen ria,nu kan het.

lea,ik heb inderdaad zo een bolderkar,maar meneer wil daar niet in blijven zitten.

ik heb net lekker met hem gewandeld,was nog goed te doen.hij heeft lekker gezwommen,speciaal naar wat schoner water gelopen,lopen we terug,duikt ie hier vlakbij nog zo een vieze prutsloot in.:cry:ik zei al dan kon ik je net zo goed alleen hier in laten.gelukkig rolt ie daarna altijd in het gras of op de stoep,maakt hem niet uit,dus het meeste is er alweer vanaf.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Ria

Neem je wel je rust ook? Je bent al weer zo druk sinds je thuis bent.

Jammer Bobo dat hij niet blijft zitten.

11. bobobear

goedemiddag allemaal,ik ben er ook weer.lekker over de markt geweest,was het heerlijk weer voor.

freedom,die konijntjes van jouw plaatje lijken sprekend op mijn konijn die ik had:D:cry:

12. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier terug uit de stad maar ik heb hielspoor. in spanje laten behandelen door podoloog maar hier thuis weer verergert omdat ik alles lopend en metro en tram moet doen dankzij het cbr waar het een zootje is. dus auto staat in spanje in ik ben in nederland omdat ik niet mag rijden en ik pas voor 1 mei bericht ga krijgen

13. enk52

Wat super vervelend Ria. Ik hoop maar dat je snel bericht krijgt en anders blijven bellen.

Fricor gefeliciteerd met level-up (nog maar 1)

Laatste bewerkt: 20 April 2019
    fricor vindt dit leuk.
  14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Kom even kort buurten uit Denekamp. Via Puffin op telefoon best lastig (erg klein allemaal). Iedereen hele fijne paasdagen gewenst

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  15. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Voor iedereen hele fijne Paasdagen

fricor vindt dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen allemaal

Ik wens iedereen hele fijne Paasdagen

Syrah gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 21 April 2019
    fricor en bobobear vinden dit leuk.
  17. syrah1967

syrah1967 Forum-hertog

18. enk52

Goedemorgen Syrah.

Wat fijn je hier weer te zien. Hoe is het bij jullie?

-freedom5555- vindt dit leuk.
  19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik heb een paasontbijtje

20. enk52

Goedemorgen Hesje

Wat een verwennerij:)