Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag

SB gefeliciteerd met je grote dochter

PLINK PLOINK PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Happy gewassendag

Renzo

Forumcompetitie

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag, pff een hele ochtend schermpje turen o_O, maar dan heb je ook iets. xD
    Zoals ik vorige keer al postte willen we komende week lekker nog even op vakantie. Eerste idee was lekker de 2 volle weken weg, maar toen kwam school van zoonlief met het aanbod voor de lenteschool. Hij was door mijn ziekte het schooljaar natuurlijk superslecht begonnen. Op zijn eerste rapport 13 tekorten, dit had hij bij de vorige al teruggebracht naar 4. Lenteschool is in de tweede week van de vakantie om hem nog net even een laatste zetje te geven voor het eind van het schooljaar. Jullie zullen begrijpen, een puber in de vakantie extra naar school laten gaan, heeft wat overredingskracht nodig. Gisterenavond was er info-avond hierover en daarna alsnog besloten het te gaan doen.
    Dus vandaag pas vakantie kunnen zoeken voor morgen vertrek en dan volgende week zondag weer thuis, zodat hij maandag naar school kan :)
    Maar tip: probeer niet een dag van te voren nog iets te boeken met een paasweekend met schitterend weer. Eerst 4-5 x achter het net gevist, op eerste scherm beschikbaar, maar bij tikken op reserveren, melding dat het inmiddels vol was. :oops:
    Uiteindelijk toch iets leuks gevonden, geboekt en betaald, morgen vertrekken we naar Denekamp :D
    Nu snel alles inpakken en nog even de laatste dingetjes in huis doen. :music:

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Heel veel plezier Sandra

Lenteschool kennen we hier ook, wat een goed initiatief dat gaat je zoon zeker helpen

4. enk52

Heel veel plezier Sandra. Ga ervan genieten en het weer ziet er geweldig uit.

5. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag allemaal.

Sandra dat is een heel erg mooie omgeving, ik woon op ca. een half uurtje rijden. Je bent ook zo in Duitsland.

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dank jullie, gaat zeker lukken dat genieten!
    Huis is aan kant, eten ze klaar. Iedereen heeft zijn/haar spullen klaargelegd, dus dat kan ik na het eten allemaal inpakken. Dan kunnen we morgen lekker bijtijds gaan rijden. Hopelijk voor de paasfiles uit :)
    Lucie, hij heeft wel wat aanmoediging van school en ons nodig gehad om het te gaan doen, want ja, het blijft een puber :music:

Gedragen jullie je allemaal een beetje in het draadje als ik weg ben? xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

veel plezier Sandra

je hebt de auto al ingepakt zie ik

fricor vindt dit leuk.
  8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond. sandra veel plezier met je vakantie. fricor dat heeft klaartje netjes opgelost he? pootjes op een kleedje. te gek. en ron wat een prachtig ei voor lea dat zijn de dingen die een glimlach brengen als je dat ziet. fijne avond nog

9. fricor

fricor Commandant van het forum

ja Ria, dat heeft ze goed gedaan. ;)

en dan nog dit;

vanavond bereikte ons het verdrietige bericht dat
    onze gedichtenschrijfster van de 1e pagina niet meer onder ons is.
    ............................

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

jeetje,dat is echt zo geen leuk nieuws fricor:(ik kan me haar nog goed herinneren.echt spijtig om te horen.

sandra,heel veel plezier op je vakantie,geniet er lekker van

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

12. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ron mag ik iets vragen wie was de gedichtenschrijfster ?

13. enk52

Goedemorgen allemaal

We hebben zeker hele goede herinneringen aan haar. Ze heeft voor een aantal van ons ook hele persoonlijke gedichten gemaakt.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. bobobear

goedemorgen allemaal:)

15. enk52

16. bobobear

goedemorgen lea:)

17. Hesje

goede morge allemaal

ik ben ook eindelijk wakker

en heb de thee meegebracht

fricor vindt dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Hesje

Je hebt wel een hele mooie theeset vandaag

Ik dacht wat hoor ik nu de hele tijd. Staat er hier vlak achter een betonauto te draaien. Hoorde wel de laatste dagen al geluiden die ik niet thuis kon brengen. Blijkbaar zijn ze ergens iets aan het bouwen.

19. Hesje

hi hi verrassing dan Lea

staat er ineens ergens iets nieuws
    moet wel groot zijn als er een betonauto staat

20. enk52

Misschien ergens een aanbouw. Dat zie je niet zo snel maar dan moeten ze wel een vloer storten.