Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fricor

fricor Commandant van het forum

veel plezier detje ;)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag,

Riep er iemand om sneeuw? Nou hier valt het hoor, vieze koude natte sneeuw, auto´s wel een beetje wit. Ben echt naar huis komen glibberen.

3. fricor

o jeetje, dan heb je vandaag wel alle soorten gehad geloof ik Lea.xD

4. enk52

nee, heb het zonnetje nog niet gezien Fricor, maar gelukkig ben ik zelf het zonnetje in huis;)

5. fricor

hoe was je voetreflextherapie gister Lea?
    ik weet nog dat de reumatoloog ooit mijn drukpunten aanraakte onder mijn tenen, en ik schrok er van. :wuerg:ze hebben me in de wachtkamer kunnen horen want de deur stond open. :oops:leek wel of ze gespietst werden. -.-dus of het voor mij wat zal zijn? toevallig kreeg ik gisteravond een folder door de brievenbus over nieuwe masseur hier in de buurt.

xDxD [ maar ik wist dat al, altijd positief jij] ;)

6. enk52

Vond dat heel bijzonder Fricor en inderdaad kunnen ze met een minimale druk heel je lichaam voelen. Het is dan net of ze heel hard drukken maar dat is dan een knelpunt ergens.. Deze vrouw doet ook massages en nu deze cursus erbij. Zo helpen we elkaar.

7. fricor

da's mooi toch?

ik barst van de knelpunten, dus aan de ene kant zal het wel goed zijn voor me, aan de andere kant zit ik niet zo te wachten op meer pijn, dan dat ik nu al heb.

8. enk52

Het doet verder geen pijn Fricor, je lichaam kan natuurlijk wel gaan reageren maar dat moet ik nog afwachten. Behandeling begint volgende keer, dit was verkenning.

PLINK PLOINK Stripevent

9. fricor

.....en toen was het stil na die aankondiging hihi.
    dan maar even een opkikkertje

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Druk, druk, druk, maar ik heb er ook maar even een koffie bijgepakt.

11. enk52

Lekker Fricor, ik ben ook wel aan een kopje koffie toe:)
    De chocolaatjes laat ik wel voor andere liefhebbers staan;)

12. fricor

ik niet zo druk coco, heb immers een dag extra hihi.
    en de [vaat-] wasmachine doet het werk voor me op dit moment.
    bomen-ep uitgerekend. hoef niks extra's te zetten. gewoon mijn mammoetbomen laten staan en nog een paar. ik neem aan dat mammoetbomen ook gelden voor ep? anders heb ik voor niks opgeteld.
    hokken weet ik nog niet, maar meestal valt het wel mee.
    gewone dingen op voorraad, dus ik ga ervoor.;)

-Coco1968- vindt dit leuk.
  13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik neem ook een lekker bakkie fricor

vanmiddag even een hagelbui maar nu stralende zon

ik red het ook wel maar schaduw wil het ook maar weet niet of dat lukt ik zie wel

14. fricor

hahaha wil je schaduw niet achterblijven hesje?

15. enk52

Vergeet niet als je premium bent de automatische bomenoogster uit te zetten.

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gauw de mammoet bomen erop gezet met een paasjam moet het nu goed komen.

17. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik zie net dat de faq er al op staat.ik ben er alweer helemaal klaar voor.moet alleen wel weer even mijn tactiek bepalen
    ik vroeg me af of level 1 ,2 en 3 niet in 1 keer te doen zijn.nou ik bedoel dan zeg maar eerst klokje aanzetten,dan bomen oogsten,bomen eraf,dan eventgewas oogsten en zaaien en dan als dat genoeg is gelijk inleveren en dan stallen oogsten,of ga je dat niet redden kwa plek?hmmmm even denken hoor:oops:

18. enk52

Je zal toch eerst genoeg eventgewassen moeten maken Bobo en daar heb je ook ruimte voor nodig. Dus alles tegelijk inleveren lukt niet. Maar als je bomen meteen klaar zijn dat scheelt natuurlijk heel veel, kan je meteen met de gewassen beginnen.

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,bij level 2 moet je 2000 eventsgewassen inleveren en ik dacht als je dan je klokje aan zet voor level 1 bomen oogst en dan eraf haalt en dan die gewassen met alles erop en eraan,kom je volgens mij wel aan je 2000.alleen vraag ik me af of het logisch is om je stallen dan gewoon te laten staan zonder er wat mee te doen

20. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nee die wil een beetje mee ik moet nog 1x levelen kan dan de apenfok vrijspelen maar moet ook nog 2 bomen voor het kameleonvoer
    maar eigenlijk wil ik de wolkenrij
    help ik wil te veel maar eens gaan zoeken naar een koffer geduld