Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Tja, ik heb de bouwstruiken maar wel geoogst, dat heb ik hard nodig, door drukte op kantoor schiet een oogst overdag erbij in, dus nu een beetje inhalen

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Kom ook nog snel even langs voor ik boodschappen ga doen.

Lea en Hesje, ik wordt ook altijd vrolijk van jullie plaatjes, dus graag blijven plaatsen :)

Tine en fricor ik heb het vorige event ook niet gehaald, maar wist dat ik een paar dagen minder vaak kon spelen. Dus was sowieso niet haalbaar. Daarom ook niet op kwartakkers gespeeld of SM ingezet. Wel wat gefokt, maar meer voor de lol. Ik had meer dan 2000 SV en mocht van mezelf tot dat aantal verspelen. Alles bij elkaar ook wel eens lekker om een event op die manier te spelen.
    Vanmorgen toch wel de bouwstruiken erop gehad en geoogst (er loopt nog net een +1 bonus). De nieuwe bouwstruiken zijn precies klaar als het nieuwe event begint en dan kan ik daarna weer terug naar grote akkers. Ben benieuwd waar dit keer de drops goed uit gaan komen.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

*gaat op stok en drinkt een kopje thee*

-freedom5555- vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Gezellig Klaartjuh.

Zijn je knorries vogeltjes geworden dan? Die gaan op stok. (eigenlijk kipjes volgens mij maar goed)

5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik had vroeger krielkipjes
    nu hebben ze twee huizen verder
    een paar hele grote kippen
    het klinkt gezellig hoor:)

6. enk52

Zolang er geen haan bijzit want die gaan soms wel erg vroeg kraaien

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nou ja op de balk dan haha, mijn knorries blijven nu weer even gewoon knorries. Ze vonden hun verkleedpakje van afgelopen maandag niet zo heel leuk namelijk :eek:

8. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

klaartjuh ik snap best dat je knorries geen fantjes willen zijn hoor,al zag het er wel erg leuk uit:D

ik zit klaar voor het nieuwe event.:music:

9. enk52

Goedemiddag Bobo

Ik zit er ook klaar voor.

10. bobobear

ik weet niet wat ik aan het doen ben,maar ik zit flink te klooien.

11. enk52

Wat ben je aan het doen dan?

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

En ik vind nergens de strandbar dus het item dat je moet neerzetten:cry:

13. enk52

Die krijg je na 5 opdrachten

14. -freedom5555-

Dankjewel Enk, sorry maar men hoofd is alles behalve helder.....

Vanochtend na het douchen hoorde ik het warmwaterding 'plonk" doen......ging kijken geen vlam meer, geen warm water meer, dan maar techniekers gebeld, gingen zien of ze konden komen.....zijn ondertussen geweest, al een geluk.....kost me weeral aardig wat geld ;(

15. bobobear

ik had al ingeleverd terwijl ik moest zaaien:cry:maar ik kom er wel hoor,alleen niet zo lekker begonnen.

jeetje freedom,dat is balen zeg.wel nog een geluk dat ze konden komen vandaag,maar kost je wel weer handen vol geld

16. Hesje

ach jee freedom het zit je niet mee met alles
    dat had ik dus ook nog gemist hoor
    en er ook niet aan gedacht
    die planken gingen wel lekker met lang gewas
    nu op deze farm weer bouwstruiken staan

O bobo das niet lekker

17. enk52

Dat is niet fijn freedom maar geen warm water is ook geen optie

Knuffel voor jou.

18. -freedom5555-

Bobo dat is helemaal niet fijn, dat je reeds ingeleverd heb.......heb ook al planken ingeleverd.

Nee hesje en Enk is niet fijn allemaal, het lijkt wel de wet van Murphy, alles loopt hier zo wat mis.....men tablet voor tijdens de nacht te oogsten in men bed, ook stuk gegaan......reboot niet meer mogelijk........;dus maar nieuw gekocht gisteren, een goedkoop hoor lol is toch maar om te oogsten......maar toch.

Kreeg dan ook nog brief in de bus, dat tussen 2 april en 5 april in de straat een beetje verder ze opnames doen voor een nieuwe serie voor VRT/EEN(dus onze nationale zender)....en wel tijdens de nacht ook......het is met een ontvoering van een dochter van een minister en de sabotage van een kerncentrale enzo, dus er gaan schoten vallen stond in de brief.......ze gaan wel de geluidsoverlast beperken voor de omwonenden.
    Vind het in weze helemaal niet leuk dat mijn buurt hier op de nationale zender te zien gaat zijn.....je weet maar nooit in deze tijden......vind zo een serie al helemaal niet leuk.
    Ben gisteren naar dat huis gaan zien, waar het plaatsvind en het is de vroegere woonst van lerares van mij :) ....

ps. welk dropitem hebben jullie het liefst?? want er zijn er 3.....

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Freedom fijn dat ze zo snel konden komen, alleen vervelend dat het veel geld koste, vooral als je al extra uitgaven heb moeten doen de laatste tijd.

Oh Bobo, wat zonde.:eek:

Voor de "Boerderij Vernieuwen" heb ik alleen nog wat drops nodig, dus dat gaat wel lukken. Nieuwe event mooi op tijd kunnen opstarten, nu hopen dat ik vaak genoeg kan spelen de komende dagen. Wel een voordeel dat we 2 gewassen hebben, dan kan ik kiezen wat ik zaai, afhankelijk van hoelang het duurt voor ik weer op de farm ben.

20. Hesje

oke dus 5x spelen

maar wat moet ik spelen
    ik had de eerste in de quest en verder geen idee wat ik moest doen
    maar beetje klikken hier en daar en daar was het inleverbalkje
    O dat moet ik 5x spelen:)xD
    pff echt niet helemaal helder vandaag
    maar het komt goed ik heb alles gevonden