Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag fricor

Fijn dat je er toch nog leuke dingen uit hebt kunnen halen

fricor vindt dit leuk.
  2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag ik ben ook weer thuis

ik zal wel moe zijn want de info van de quest komt nog niet helemaal binnen

hier is het nu bijna donker en het regent en onweert
    vanmiddag met wandelen prachtig weer

Laatste bewerkt: 2 April 2019
  3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

hesje,er komt een speciaal eventveld voor de eventgewassen en 1 di.daarnaast is op je gewone farm 1 di en op baha ook ander di te krijgen,dus lang gewas of bomen of stallen neerzetten.ik doe gewoon langste gewas.al ben ik ook nog bezig met het 1 april event.

hier schijnt de zon op dit moment.vanmiddag had het wel geregend
    nu giet het hier ook weer:(

4. Hesje

dankje bobo

over een uurtje zijn mijn bouwstruikjes klaar dus dan zal ik lang gewas zetten
    op baha heb ik 1 veld met bomen 1 met stallen en 1 met gewas dus dat zit allemaal wel goed

morgen weer uitslapen dus;)

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zo,alles staat met lang gewas,dus bobo kan zo lekker de boerderie sluiten en dan morgenmiddag pas weer op de farm komen.even lekker uitrusten voor we weer verder gaan met events.

wat doen jullie met het 1 april event?daar schiet ik geen bal mee op namelijk.

fijne avond allemaal en tot morgen weer

6. fricor

fricor Commandant van het forum

ja zeker fijn xD
    het lijkt wel of ik steeds meer moeite heb om een event helemaal te kunnen halen.:oops:

bobo, gewoon zaaien en oogsten. bij de gouden en diamanten levels heb je minder nodig dan bij de zilveren.;)

heerlijk in het zonnetje en met 15 graden gefietst.[ boodschappen gedaan dus]
    de donkere wolken naderden snel en ik was net op tijd weer thuis.
    moest meteen de lampen aan doen zo donker werd het.
    hier ook met hagel en onweer.
    fijne avond allemaal.
    voor straks welterusten.

7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier was het nogal mooi weer vandaag. zelf zonnebril moeten opzetten toen ik m'n kleinzoon van school haalde.
    ik ben wel blij voor hen, maar vandaag, 's middags reeds klaar met de examens. dan, vrijdag alleen maar horen hoe ze het gedaan hebben, (rapport ophalen) dus, 20 dagen paasvakantie. ze zullen genieten. !
    ik ben het beu, altijd als er "random" drops komen voel ik me helemaal gesjareld.
    geen farmerama meer voor mij. ik heb het gehad.
    1 of 2 keer inloggen en burencadeaus geven zal nog wel lukken ( denk, hoop ik) veel plezier voor allen die nog verder doen.

8. fricor

fricor Commandant van het forum

dat is zeker een lange paasvakantie dan Tine.
    enneh....

die drops hebben me ook genekt, ondanks een howie in de boom en volle bekers en vanaf het begin stallen gezet, maar die waren te lang.ik snap je frustratie.

als je het nog wel leuk vindt, kun je altijd gewoon doorspelen zonder alle events mee te hoeven spelen hoor.

als beginnende speler kwam ik niet ver. op een gegeven moment werd het makkelijker om een event helemaal uit te spelen, zelfs ver binnen de tijd. daar wen je zo aan dat het weer even wennen is, nu bp een andere weg is ingeslagen.

ik snap best dat er betalende spelers moeten zijn, en dat die meer en verder komen in een event.
    daar is tegenwoordig voldoende gelegenheid voor.
    en is niks mis mee.

alleen moet ik er zelf nog aan wennen dat ik niet zover meer kom als dat ik af en toe graag zou willen. er is ook een RL waar tijd in gaat zitten en veel belangrijker.
    al dat denkwerk en leesvoer vooraf en tijdens een event....soms ook staat mijn hoofd er gewoon niet naar.
    dus sla hier en daar een event over en spaar in die tussentijd alle kistjes en draaien en sv en sm op, om in te zetten in een event wat me wel leuk lijkt en te doen is.
    en kan in die tussentijd gelijk mijn voorraad wat aanvullen.
    en niet gelijk die nieuwe stallen en bomen?....
    over een paar maanden staan er in ene tig in je schuur te verstoffen....
    dus slaap er maar [een paar] nachtjes over en bedenk hoe het weer leuk kan worden.

omaagnes55, harm-jan70 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. enk52

Goedemorgen allemaal

Ik had stallen van 10 uur, eerst op 1 veld en later op 2. Die waren prima 3 x per dag te oogsten. Had later zelfs zaadjes tekort.
    Daarom ook zelfs ruim meer kunnen spelen en meteen met het andere event begonnen. Daar hoef ik nu nog maar 1 x voor te oogsten. Ik heb nu lang staan en dan vanmiddag nog een rondje bouwstruiken. De wolkenrij is al binnen

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. Hesje

goede morgen

ik denk dat ik ook nog 1 rondje moet en dan misschien nog een veldje
    1x zonder wac geoogst, ook wolkenrij binnen

andere farm wel klaar daar had ik oogstbonus+1

nu eerst maar thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen Hesje

Lekker hoor die thee. Altijd heerlijk begin van de dag:)

12. Hesje

ja maar jouw vrolijke plaatjes helpen ook hoor

dat vind ik ook altijd leuk:)

13. enk52

Dat houden we er ook lekker in Hesje.

De dag positief beginnen:)

14. Hesje

ja zo is het altijd een vrolijk goede morgen:)

15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenmrgen lea en hesje. hier even bouwstruiken gedaan in het bos en nieuwe gezet die zijn om 2 uur klaar. is toch een extra oogst. ja de plaatjes zijn altijd gezellig die brengen altijd een glimlach. dus gauw koppie thee en dan nog even bed in. fijne dag

16. enk52

Goedemorgen Ria.

Slaap lekker dan nog even

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Leuke plaatjes inderdaad voor de vroege ochtend...….maar het plaatje van hesje haar theepot lijkt me om te gaan slapen, gezien de tekst : haast je, rep je, gauw naar het kot, want we moeten vroeg op stok :)

Gisteren op 2 velden lange gewassen gezet en op één veld dus van die bouwstuiken, a ja men boerderij mag toch niet invallen o_O maar de wolkenrij is reeds binnen......nu zien of het nog redelijk dropt, wat ik niet meteen verwacht in weze…..en dan de gouden en diamanten van 1 t/m 3 nog doen.....om niet met het idee te zitten dat het maar half werk is....xD
    Dat andere event, plots gesnapt dat het beter was van stallen te zetten, dus maar vlinderhokken gezet en de markt aan voer leeggekocht :music:

Het event van vandaag, is in mijn ogen enkel te doen op dat speciale eventveld voor de gewassen en drops komen van alle velden...….!

Hier gisteren ook hagel en onweder...….en heuuu Tine ik dacht dat jij aan zee bijna woonde tegen de franse grens......iemand van men kennissen was gisteren aan zee en schreef : is het daar bij jou ook slecht weder?? dus vermoedde ik dat het aan de kust ook slecht was...nee dus ;)

18. enk52

Goedemorgen freedom

Goed gesnapt allemaal

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Gisteren kwam de event info niet meer binnen, maar uitleg van Freedom maakte het duidelijk. Ik laat Bahamarama dus met rust en heb wel bouwstruiken staan. Het vorige event niet gehaald, wel mooie stallen gekocht voor de muntjes

-freedom5555- vindt dit leuk.
  20. Hesje

ja alles vol en de helft klaar en niets mogen oogsten :oops:

alleen de siervelden dan