Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Het klinkt hier nog nat en het waait ook nog steeds, maar dat kan nog veranderen natuurlijk voor ik weg moet.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal
    Hier ook winderig en nat

Leuk zo'n wandelkamp Bauke, goed oefenen hoor!

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Na net even een onweersbui is het nu droog gelukkig. Wel een stuk frisser nu.

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hier inmiddels ook regen bah....

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Het is droog.

Hoop dat de faq gauw online komt, ben natuurlijk weer nieuwsgierig:D

6. fricor

fricor Commandant van het forum

PLINK PLOINK

vanaf morgen happy gewassendag en ambachtbenodigdheden

goedemorgen:)

Laatste bewerkt: 14 Januari 2015
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Morgen is het de 15e

8. fricor

dankjewel coco. heb het aangepast .ben een beetje in de war geloof ik, dacht echt dat het vandaag donderdag was. :oops:

jippie!!! heb een dag extra!!!:D dat is ook niet verkeerd :p

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat is lekker Fricor.Zeer zeker niet verkeerd.

10. -jouw-

-jouw- Forumkenner

goede bijna middag

fricor wat een mooie banner

fijn dat je een dag extra heb ;)

11. fricor

nee eevee, komt best wel goed uit.xD
    dankje hesje, maar nog even en ik kan een voorjaarsbanner gaan maken. ik geloof niet dat we nog winter krijgen. :(

12. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

We hebben aantal jaar geleden sneeuw in maart gehad dus je weet maar nooit Fricor ;)

13. -jouw-

-jouw- Forumkenner

2 jaar geleden bijna elke dag sneeuw in maart en koud....

14. fricor

ja, we wachten af klaartjuh ;) maar de banners zien er allemaal zo koud uit, en buiten lijkt het wel voorjaarsstorm.:eek:

15. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Oh ik dacht nog wel iets langer geleden dan 2 jaar, maar dat maakt niet uit. Ik weet nog wel dat ik zelfs een tijdje opgesloten op mijn werk heb gezeten. Ik kon niet meer naar huis en mijn collega die me moest aflossen kon niet op het werk komen (en die collega die daarna behoorde te komen trouwens ook niet hihi).

edit ik vind het meer op een hele slechte herfst lijken en dan is de herfst nog wel mijn favoriete seizoen ook :D

16. fricor

ik zit eens te kijken welke sier-items tep geven. wist niet dat de franse vlag van het frankrijkevent 2011 tep gaf?
    en in de faq van aquarama event staan de sieritems met ep ipv tep, die de sieritemlijst aangeeft?
    ik kan de regendans en paarse onderzeeer sowieso niet vinden. niet op het land, niet in de schuur en ook niet in de wolkenrij. lijkt me sterk dat ik die niet gedaan heb, want de sticker staat wel in mijn opslag. iemand een idee?

alle seizoenen hebben wel wat, vind ik.iets om naar uit te kijken.
    voorjaar; de eerste blaadjes aan de bomen en warmer weer, zodat je de deur open kan zetten overdag zonder te vernikkelen.
    zomer; deur de hele dag open en lekker buiten zitten.genieten van de vlinders en andere beestjes.
    herfst; de stormen [ zolang er geen ongelukken van gebeuren]
    winter; vogeltjes die op het voer afkomen en sneeuw. en schaatsen/ijs. rijp op de takjes enz.

dat was dan een lange werkdag voor je klaartjuh. :wuerg: maar ja, we kunnen nu eenmaal niet tegen natuurgeweld op, en dat heeft ook wel wat, vind ik.;)

zeer vermoeiend om tegen de wind in te fietsen, maar als ik dan plots stil wordt gezet door een windvlaag, terwijl ik toch echt mijn best doe om vooruit te komen op de fiets, moet ik echt lachen en denk; wind, jij wint!

Laatste bewerkt: 14 Januari 2015
  17. Hesje

Hoera wat ben ik blij de steigers gaan van het dak

2 jaar geleden ging ik elke dag naar het ziekenhuis er lag niet veel sneeuw maar het viel wel elke dag

18. fricor

kan me voorstellen dat je de vlag uithangt hesje. wat zal het stil worden in je straat.

19. Hesje

ja de wind is hier klaar met fluiten eindelijk

eerst achter toen op zij daarna zelf en nu aan de voorzijde maanden gefluit als er wat wind was

20. detje81

detje81 Forum-overlever

Wat klaartjuh bedoeld is denk ik 2 maart 2005. Toen lag er 40 cm bij het wakker worden. Weet dat nog heel goed, want kwam bijna geen visite op mijn verjaardag.
    En nu ga ik er lekker van door, tot morgen/vrijdag.

Groeten Detje