Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja het is lekker weer dus hij hoeft nie op een lichtje of in een muts;)

ik heb nog even gepuzzeld:)

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik was al klaar.

Het is buiten anders nog aardig fris hoor.

3. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

ik heb best wel goed geslapen.wel vaak wakker maar toch weer steeds in slaap gevallen.waren ook wel een paar intense dagen.vanochtend wilde ik nog even blijven liggen,hondje sliep toch nog,maar mijn gedachte ging steeds naar mijn konijn.omdat ik weet dat als ik opsta,het stil zal zijn,normaal als ie me hoort,dan raced ie door zijn kooi heen omdat ie weet dat ie eten krijgt.maar ik ben toch maar opgestaan.je moet toch weer verder over op de orde van de dag.tis wel stil in huis,gelukkig heb ik nog wel andere dieren.het zal gewoon even wennen zijn.nogmaals bedankt allemaal voor jullie lieve woordjes en steun.

het was wel goed frisjes buiten,ik was meteen wakker met hondje uitlaten.nu ga ik even lekker aan een kopje thee van hesje.
    vanochtend ook nog even het event tot 100 afgemaakt op de automatische piloot,ging beter dan ik verwachte.

harm-jan70 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Hesje

weet ik nog niet ben nog niet zo ver
    gefeliciteerd daarmee
    gebruik je veel sm?

ik heb er hier nu 92 cadeautjes uit dus die 100 haal ik niet
    maar wel mooie dingen vind ik:)

5. enk52

Goedemorgen Bobo

Zijn zeker mooie dingen. Ik heb wel wat supermest gebruikt maandag om drops bij te maken op 1 veld.
    Nu haalde ik het makkelijk.

6. Hesje

ook eens meer mee gaan werken dan
    als ik het niet vergeet;)

ik krijg er altijd te laat erg in omdat ik denk dat ik nooit zover kom:p

ik kan straks nog 3x spelen:)

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Voor mij geld hetzelfde Hesje. Zeker als ik dan moet werken, denk ik dat ik het toch nooit helemaal haal. Ach ben altijd blij met wat ik en de stekjes uit de events waren me goedgezind. Mahonie, tulp en es. Ik ben dus compleet. Nou ja behalve de ahuete, maar die komt ooit nog wel

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, nou ja goede morgen...…..voor boboke, veel sterkte met het verlies van je konijn.....en je woorden : het is maar een konijn" ! wel lieve bobo...…..een konijn waar je dag in dag uit voor zorgt en dat 's morgens vrolijk huppelt in zijn kooi als het je ziet, is een vriendje en een huisgenoot......en dat doet verdomd héééél veel pijn om het dan te verliezen...…
    Misschien ik zeg wel misschien, kan één ding je troosten : het heeft niet afgezien...(ik weet is een magere troost).
    Hoop dat je een urne krijgt met de as erin...die je bij jou kan houden.

Vind het echt héééél droef nieuws, aangezien jij ontzettend goed voor je dieren zorgt...…..daar kunnen velen maar dan ook héééél velen in deze wereld een lesje van leren.

9. enk52

Goedemorgen Lucie en freedom

Lucie dat zijn mooie bomen

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Ten eerste een hele dikke knuffel voor Bobo, wat een verdrietig nieuws! Las het nu net pas, gisteren een te drukke dag gehad om hier te lezen.
    Bij het event sta ik nu op 75, draai ik vanmorgen een 200% oogstbonus. Te laat dus om nog echt van te profiteren. Nu nog 1x eventgewassen gezaaid, dan kijk ik als die straks rond 12.00 uur klaar zijn wel of er nog prijzen binnen bereik staan die het de moeite maken met veredelde anjers extra drops te maken.
    Is er hier nog iemand die nog een dropje nodig heeft?

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

je hebt gelijk lieve freedom,hij volgde me ook overla en wilde altijd bij me zijn.en ja,ik heb alles voor mijn dieren over.ik heb er voor gekozen om hem te laten cremeren en uit laten strooien.eigenlijk begraaf ik altijd zelf mijn kleinere dieren,alleen was dit konijn niet klein maar groot.dus dat was geen optie.en ik was blij,nou ja blij om te horen dat hij nog onder narcose was toen het gebeurde.als hij was bijgekomen en dan dat alsnog kreeg had ik het nog moeilijker gevonden.het is nu vooral raar omdat ik hem helemaal niet hoor,in zijn kooi of in de kamer rondhuppelen.maar ik zal het gewoon moeten accepteren en dat gebeurd ook wel,alleen de klap kwam een beetje boel onverwachts.

pfff,ik lees net het aankomend event,maar hoofd werkt niet hoor,dus snap even niet hoe ik dat moet spelen,straks nog maar een keer of 10 lezen denk ik

harm-jan70 vindt dit leuk.
  12. enk52

Goedemiddag

Justin weer gefeliciteerd met een level erbij

PLINK PLOINK 4 x

13. Hesje

goede middag

jammer dat ik niet meer kon spelen ik had graag die boom gehad:oops:

nou ja had ik maar op moeten letten
    maar niet gedacht dat ik zover zou komen

dat nieuwe event zoiets hebben we toch wel eens meer gehad dat je moet schatzoeken en dan kistjes krijgt met zaadjes
    die je dan moet zaaien
    alleen dat ruilen weet ik niet
    maar een veld met bomen en stallen en lange gewassen geloof ik

14. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

bobo sterkte ermee. je hebt er alles aan gedaan en meer kon niet. heel verdrietig dat het zo moest lopen.
    dikke knuffel voor jou.

hier druk dagje gehad. met jongste geslaagd voor schoenen.
    alleen mijn eigen farm zal een poging doen met nieuw event.
    nog wel verder inlezen morgen.
    fijne avond allemaal.
    groetjes en knuf.

15. LucieSchreurs

ik heb hier een veld bomen en een veld gewassen , en dan kijk ik morgen wel. Pff ben gaar. de nieuwe bank was er van de week dus vandaag op pad voor kussentjes. Goed geslaagd, maar de zoektocht....

16. enk52

Goedemorgen allemaal

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

Goedemorgen Lea

18. Hesje

goede morgen

wat een geweldig lief plaatje Lea

zo geslaagd voor schoenen knap hoor fricor

gezellig shoppen Lucie

eerst maar thee

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  19. enk52

Goedemorgen Lucie en Hesje

Ik drink gezellig een kopje mee:)

20. LucieSchreurs

Shoppen waszeker gezellig, heb denk ik alle kussentjes van de winkel in mijn handen gehadxD

-freedom5555- vindt dit leuk.