Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tine, hebben ze nu in weze ontdekt wat het was?? of niet...….al een geluk dat zij er gerust in is, anders ga je nooit meer achter het stuur als je zoiets "plots" uit het niets overkomt...….maar jij als moeder, maakt je uiteraard zorgen hé......is normaal.

Tja Enk, aan scholen is dus dikke ellende hoor...…er is een oversteek(verhoogd zebrapad) MET bewaking hé...….dus iemand van de school met een bordje die dan in het midden van de weg gaat staan en alle verkeer tegen houdt.....nee steken ze 2 auto's ervoor of erna over.... o_O en meestal rijden die daar met zo een SUV, zo een hoog ding en zie je niets hé...……
    Dikwijls stel ik me de vraag welke opvoeding die kinderen nog krijgen, want is enkel een kleuter en lager onderwijs school...….ik vind dat je je kind moet leren oversteken aan het zebrapad......

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Om de dag door te komen, sterkte en succes allemaal

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Tine het blijft je kind hè, ook al is ze volwassen

Bobo sterkte en succes vandaag

lekker hoor Lucie ik knuffel mee met de groep

Lea wat een gezellige hond is dat nu maar thee

carinakiki, fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie en Hesje

freedom dat is overal zo hoor. Die kleintjes gaan nog wel met vader of moeder maar de groteren gaan alleen en zebrapad is inderdaad iets wat ze niet doen. Er zijn er ook genoeg die het wel doen hoor. Ik zit hier ook dichtbij scholen en zie ook vaak dat ze die netjes gebruiken.

Lekker Hesje. Eerst maar een kopje thee dan

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

bedankt allemaal voor jullie steun.jullie zijn lief.

ik moet nog even wachten voor ik hem kan brengen.maar ik ben er wel gerust op.hij is er in ieder geval nog.de dierenarts,niet de mijne,maar de andere was er entiausiast over om hem te mogen opereren,nou weet ik niet of ze nog nooit een konijn heeft geopereerd of überhaupt nooit een amputatie heeft gedaan.maar zal wel goed komen,ik ben er wel gerust op.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  6. enk52

Goedemorgen Bobo

Sterkte met wachten straks

7. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

duim duim

8. enk52

Goedemiddag

Ik duim ook nog

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Gereedschap

Happy stallendag

9. fricor

fricor Commandant van het forum

hoi Lea, door het konijnenverhaal helemaal vergeten je gisteren te feliciteren met je kleindochter. alsnog nu dan.

10. enk52

11. Hesje

goede middag ik ben ook weer thuis
    drukke dag gehad maar wel lekker weer:)

bobo al wat van de dierenarts gehoord?

12. bobobear

hoihoi,heel lief en fijn van jullie dat jullie je rot hebben geduimd voor me,maar het is niet goed gegaan.hij is overleden.ik had hem vanochtend gebracht,gelukkig nog wel even in mijn armen gehad en geaaid,en later bij de dierenarts gebracht om 10 uur,12 uur werd ie geopereerd,toen werd ik gebeld,operatie was wel goed gegaan,maar zijn hartslag daalde,en ze hadden hem gereanimeerd en alles gedaan wat ze konden,maar mocht niet meer baten.ik was helemaal leeg van binnen,wist even niet meer wat ik uit moest brengen.later ben ik wel nog langsgeweest om laatste afscheid te nemen.ze hadden hem er netjes bij gelegd,alsof hij sliep.gelukkig was mijn eigen dokter daar en de lieve assistente.ik kreeg alle tijd van de werled om afscheid te nemen en ook alles gevraagd wat ik wilde weten.toen de keus wat wil je met hem.nou begroef ik meestal al mijn kleinere dieren zelf,maar deze is toch wel een beetje erg groot om zelf te begraven.dus ik laat hem cremeren,brengt ook wel weer kosten mee,maar deert me niet.ze heeft wel deels dingen niet in rekening gebracht,en ik mag in delen betalen,wel zo attent van haar.ze waren allemaal erg lief,kan niet anders zeggen.en gelukkig heeft ie niet geleden want het gebeurde nog in de narcose zelf.maar pijn doet het wel.nu ben ik een beetje leeg,en moet ik het even een plaatsje geven.dit had ik niet zien aankomen.denk je hem nog te kunnen redden gebeurd er dit.ze zeiden ook kan stress zijn zijn konijnen erg gevoelig voor.ik weet,dit is gewoon de realiteit,alleen komt het even koud op mijn dak.ik wil jullie bedanken voor jullie steun en lieve woordjes.dikke knuf aan jullie,omdat jullie zo lief zijn.en ik weet het is 'maaréen konijn,maar wel mijn konijn.ik zal hem echt missen.maar ik overleef het wel hoor,moet het alleen een plaatsje geven.

13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Getver, waar ik gisteren angst voor had, narcose en stress, niet wou schrijven, om jou niet ongerust te maken, is nu toch gebeurd.

Wat een verdrietig nieuws Bobobear :cry:
    Gecondoleerd met het verlies van jouw konijn. Hij is nu over de regenboog brug.

14. Hesje

lieve bobo we begrijpen het best hoor
    de meesten van ons hebben dieren of dieren gehad
    nee dat zie je niet aankomen
    dubbele knuf voor jou hoor

15. enk52

Lieve Bobo

Een hele. dikke knuffel.
    Een diertje verliezen blijft erg. het maakt niet uit of het een hond, een kat, een vogel of een konijn of ander dier is.
    Zit nu zelf met tranen dit te tikken. Ik voel met je mee.

fricor gefeliciteerd met weer een level erbij

Laatste bewerkt: 19 Februari 2019
  16. bobobear

dank jullie wel voor jullie lieve woordjes en steun,dat doet me goed.

-matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ach Boboke, en ik had er nog goede hoop op. Maar je kan jezelf niets verwijten en er alles voor gedaan.
    Het kijkt uit de konijnenhemel op je neer en zal dankbaar zijn dat jij zijn baasje was. En verdrietig zijn mag het is en blijft je lieve konijn tenslotte

bobobear en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen allemaal

Bobo gefeliciteerd met je level erbij. Nog maar een knuffel van mij.

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  19. Hesje

goede morgen

wat een leuk plaatje Lea

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  20. enk52

Goedemorgen Hesje

Jij hebt ook een gezellige theepot weer gevonden:)