Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja precies harm jan,hij is als klein konijntje bij me gekomen en is nu echt een tam en lief konijn.daarom is de keuze ook moeilijk.maar ik weet dat ik uieindelijk wel de juiste keuze zou kunnen maken.alleen komt dit wel onverwachts.ik heb echt alles over voor mijn dieren,maar je kunt tot zover gaan.je bent lief dat je me zo steunt,dank je wel

harm-jan70 vindt dit leuk.
  2. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

sterkte bobo en een dikke knuf.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bobo dat is niet fijn
    dat is een hele moeilijke beslissing

dikke knuf voor jou

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag,
    Lea, gefeliciteerd met je kleindochter
    Gefeliciteerd aan de mensen die geleveld zijn
    Dikke knuffel voor bobo en freedom en voor een ieder die een knuffel nodig heeft.

5. bobobear

dank jullie wel voor jullie lieve knuffels en support.

ik ben teruggebeld door de dok,zijn pootje was op 2 plaatsen gebroken,dus operatie daarvoor was niet haalbaar,en de optie was of eutenasie of eutenasie,nou veel keus dus.maarrrrr,toen zei ze,en daar had ik ook al over nagedacht over amputeren,maar ze wist niet of dat überhaupt kon bij een konijn en hoe veel plezier hij dan nog in zijn leven zou hebben.ze had overlegt met mijn eigen dok,maar die wist het ook niet maar ze konden wel bellen met utrecht,daar schijnt een speciale afdeling speciaal voor konijnen te zijn.nou zij gebeld,belt ze me terug heel vrolijk dat jonge konijnen er heel goed mee kunnen leven zonder 1 poot en dat ze dan nog wel gewoon genieten van het leven.ik was op het moment zelf dat ze dat zei helemaal blanco,want was al in mijn hoofd bezig met nou,dan moet ie maar in geslapen worden.maar nou belt ze me straks even terug om verder te babbelen,ze had het druk.en kon ik er ff over nadenken.nou,even advies gevraagd,en iedereen zegt als dat kan,waarom niet.dus ik denk dat ik dat dan doe.straks nog wel even alles goed vragen.voor mij het voornaamste is dat hij nog wel lol kan hebben,anders heeft hij er niks aan en dan ben ik egoistisch om het alleen voor mezelf te doen.maar ik heb nu toch wel weer een beetje hoop.mijn gevoelens springen wel alle kanten op,vooral omdat dit allemaal zo onverwachts kwam.

mijn god,wat een verhaal zeg

6. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Wat een voor als nog goed nieuws Bobobear. :inlove:

Hoe het met konijnen zit weet ik niet om eerlijk te zijn. Maar veel dieren kunnen heel goed leven met een pootje minder. Dieren passen zich vaak verrassend snel aan.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Spannend Bobo en je ziet inderdaad wel vaker een hond of een kat met een pootje minder.

Ria gefeliciteerd met level-up

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dieren zijn flexibel hoor bobo
    nu gebruikt hij hem niet omdat hij pijn heeft
    dan kan hij weer leren huppelen zonder pijn

9. bobobear

jullie zijn zo lief:inlove::inlove:

ik heb hem net opgehaald,ze zei beter thuis in zijn eigen kooi.morgen om 10 uur moet ik hem brengen en wordt ie 12 uur geopereerd.hij is wel weer blij in zijn kooi.en hij had berehonger en dorst.ik ben wel blij dat ik nog geen afscheid van hem hoefde te nemen.

10. enk52

Fijn Bobo. Ik zal voor je duimen morgen dat het allemaal goed afloopt.

11. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Bobobear, ik zal net als de rest mee duimen voor jou en het konijn.

12. bobobear

dank jullie wel:inlove:

13. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedenavond,
    Bobo, wat een verhaal met je konijn. Heel veel sterkte morgen, ik hoop dat alles goed komt!

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond allemaal

Bobo, pff wat een opluchting dat er nog iets mogelijk is. Veel sterkte morgen, het is toch niet niets zo'n operatie. En inderdaad in Utrecht zit dierenartsen opleiding bij mijn weten, daar hebben ze hebben ze heel veel kennis van knaagdieren. Dus als die aangeven dat het goed mogelijk is...Voordat je het weet maakt hij je huis weer onveilig

15. enk52

Goedemorgen allemaal

Laatste plantjes voor het event staan op. Drops al voldoende.

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, puffin wou de farm niet laden, dus moest ik er wel uit.....

Dankjewel voor ieders bezorgdheid...…..er is een thuisleverdienst, maar die rekenen wel goed door hoor......gelukkig zijn er winkelkarretjes om je aan vast te houden.....en het verkeer viel mee......nou ja behalve aan de scholen maar dan rij ik toch maar 20 km/uur tot groot ongenoegen van diegene achter me, maar dat deert me niet.....je mag maar 30km/u.....aan een school....en ze komen plots van tussen de wagens op de baan om over te steken......

Je kent me vrij goed hesje...…xD

Maar boboke toch...….wat een verhaal met je lief konijn...….maar ben echt blij dat hij geopereerd kan worden hoor ik duim met de anderen mee.....dikke knuffel voor jou.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen freedom

Gelukkig ben je weer heelhuids thuis gekomen. En bij scholen moet je zeker voorzichtig zijn. Ze zijn onberekenbaar.

We duimen nog steeds Bobo

18. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen
    fijn dat het gelukt is om zelf je boodschappen te doen freedom blijf toch maar heel voorzichtig doen hé
    bobo, ik duim mee op een goede operatie en spoedig herstel voor jou lief konijntje

19. enk52

Goedemorgen Tine.

Je dochter geen problemen meer gehad?

20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hoi, Lea.
    neen, geen problemen meer gehad. alles lijkt weer normaal.
    gelukkig is zij er meer gerust in dan ik. we hopen dat het niet meer terugkomt.
    fijne dag iedereen.