Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nee met ov is het ook lastig denk ik

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dan ben je een halve dag bezig

3. Hesje

ja ze maken het niet makkelijk voor je
    zover weg

net op andere farm het laatste fabrieks-gordijntje opgehangen

4. enk52

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Klaartjuh, nog van harte, een fijne dag gehad?
    Le, gefeliciteerd met de kleindochter, vier jaar alweer wat gaat het hard

En Freeedom ik dacht dat de nederlandse zorg gek in elkaar zit, maar bij jullie kan het bklijkbaar nog gekker af en toe. Hoop dat ze toch een oplossing vinden

6. enk52

Goedemorgen Lucie

Dank je wel:)

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen, Klaartjuh van harte gefeliciteerd...…..(was gisteren niet meer op het forum hier sorry)…….maar wat een blijde verrassing dat je nog komt binnensluipen :)

Enk proficiaaat met je kleinkind...…..

Lucie ik zal maar zwijgen over de toestanden hier, ik weet waar het geld voor zorg naartoe gaat hoor......maar als ik dat hier schrijf, vlieg ik van het forum.

'k ga proberen boodschappen te doen, ook al draai ik als een tol.....

8. enk52

Goedemorgen freedom

Doe je wel voorzichtig?

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

lea van harte gefeliciteerd met je prinsesje.wat gaat dat snel he,4 alweer.jammer dat ze ver van je vandaan wonen.

freedom,doe je wel voorzichtig.dikke knuf voor jou.

10. enk52

Goedemorgen Bobo

Dank jullie wel voor de felicitaties

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal
    Lea gefeliciteerd met je kleindochter.
    Freedom, doe rustig aan... Hebben de supermarkten in België misschien ook een bezorgservice, net zoals bij ons. Dan kan je zolang je je niet goed voelt je boodschappen thuis laten leveren. Hoef je zelf niet achter het stuur, terwijl de wereld draait.

12. enk52

Goedemorgen Sandra

Dank je wel:)

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Freedom, doe ajb voorzichtig! Zoals Sandra schrijft kan je niet laten bezorgen?

14. Hesje

hmmm als ik freedom een beetje ken
    wil ze zien wat ze koopt en niet dat krijgen waar de winkelier vanaf wil

mar ik hoop wel dat ze voorzichtig is

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  15. enk52

Dat hoop ik ook Hesje

Syrah ook weer gefeliciteerd met je level erbij

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Susi- en supermest

Mega-ep

PLINK PLOINK

Bomenhandel

Laatste bewerkt: 18 Februari 2019
  16. bobobear

goedemiddag allemaal:)

ik zit even in een klein maar goed dippie.mijn konijn had gister een ongelukje gehad met zijn poten,hij is ook zo een wildebras.er is waarschijnlijk wat op gevallen.zijn rechterpoot bloede,heb ik gelijk gedept en verzorgt en gisterenavond en vanochtend zag het er weer goed uit.toen zag ik dat hij zijn rechter achterpoot ontziet.dus gekeken.die is waarschijnlijk,nou bijna zeker gebroken.zijn voet zeg maar.ik kom net van de dok en ze gaan foto's maken,maar vooruitzicht is niet zo zeker.wat ze eventueel kunnen doen staat een groot kostenplaatje voor.alleen als er iets met de spieren is is het wat minder,maar de vraag is of je dat dier een plezier ermee doet.ik wordt straks gebeld,maar ik zie de bui al hangen en ik wil het gewoon niet weten dat ik hem mischien toch moet laten inslapen.het is toch mijn dier.ik probeer nu nog alles in zijn geheel te kijken maar volgens mij tegen beter weten in.en ik vroeg al heeft ie pijn ja hij heeft pijn,ja dan kun je hem niet gewoon zo laten doorlopen.ik moet eerst eens goed kijken wat eruit komt en daarop een beslissing nemen maar dat valt me verdomd zwaar.ik moet natuurlijk ook rekening houden met mijn zieke hond ook die veel geld kost.deze fotos kosten ook al iets van 200 euro.maakt me niet uit,maar hoe verder weet ik ff niet nu.sorry voor mijn geraas hoor,maar moest het even kwijt.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. enk52

Bobo heel veel sterkte ermee. Dikke knuf.

18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Bobo bear, wat een moeilijke beslissing. :(
    Kan je niets anders dan veel wijsheid toewensen, en een dikke knuffel.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. bobobear

dank jullie wel,dat doet me goed.:inlove:maar ik vind het gewoon zwaar.ik zag dit totaal niet aankomen.en mischien denken sommige het is maar een konijn,maar wel mijn konijn.

LucieSchreurs, -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Een huisdier is een levend wezen Bobo. Een wezen met gevoel, herkenning etc.
    Wat jij zelf af zegt: Het is jouw konijn, jouw beslissing. Hoe moeilijk of makkelijk het ook is.

Er is niemand die in jouw hoofd of portemonnee kan kijken, laat staan zich daar een oordeel over mag uitspreken.