Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik ben ook aan het lezen geweest is weer veel
    zag ook weer fabrieksupgrade erbij

maar eens goed studeren welke totem ik maak
    eerst maar veel bloemen
    op 1 veld en ze duren lang....

op deze farm niet de rode kraanvogel de dobbelstenen wilden niet
    op de andere heb ik hem wel

ik ga zo weer weg tot later

2. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemiddag, iedereen die geleveld is afgelopen dagen nog gefeliciteerd. Heb niet veel tijd gehad om hier te lezen.
    Wilde nog wel even vertellen dat ik nog net de gewone kraanvogel heb behaald.

3. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Hallo allemaal en Proficiat voor al wie het of net niet gehaald hebben . Ik zelf heb de wolkerij van de dobbel stenen , net niet gehaald :( :( . Grtjes Carine

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

wandelse Hesje. Het is goed weer ervoor

Fijn dat je de kraanvogel gehaald hebt Agnes. Ik ben zelf net voor de rode paddenpoel ggestransd maar veel verder gekomen dan ik verwacht had. Was wel leuk want eindigde met een flush. Alleen flush 3 is open gebleven.

Carine ook jammer maar dan heb je toch een paar mooie sieritems en andere leuke prijzen.

5. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemiddag,

Ik ben bij 64 gestrand, kom net 30 puntjes te kort om die te halen.

Alle gelevelden gefeliciteerd

6. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

hier 126 x kunnen spelen en bij 72 gestrand.
    was wel weer leuk.
    had het bos maar voor 1/3 e tot mijn beschikking, want de mammoetbomen haal ik er nooit af.
    hoogstens 5 bomenmest-gevers.deze keer ook gedaan.
    genoeg drops gekregen, maar eventgewas tekort.
    zie bij nieuw event dat er 3x zoveel drops gevraagd worden en meer eventgewas.
    nu weet ik natuurlijk niet hoe de droprate afgesteld zal staan, maar weet wel dat de hele fam. deze overslaat.
    zelf heb ik moeite met slepen-met-muis, en om nu helemaal niets te doen , en zo met minder punten meer spellen te moeten spelen...nee dank je.

ook het fokevent wordt overgeslagen.
    heb niet zoveel sv. dacht paar dagen geleden nog even in de shop-o-rama alle sv te nemen voordat ie zou vernieuwen....
    was ie al vernieuwd.
    de hoogte van de gevraagde fokdieren valt me wel mee.
    dus even pauze hier.
    fijne dag allemaal.
    vergeet niet dat er onderhoud aankomt.
    groetjes en knuf.

7. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. Hesje

goede morgen

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. enk52

10. Hesje

zo mijn boerderijtjes zijn klaar voor de eventen:)

zou het vandaag weer zo lekker weer worden?

11. enk52

Het gaat alleen maar beter worden deze week.

12. Hesje

ik geloof dat er veel kliekjes niet op de farm durven te komen

gisteren was het ook best lekker heerlijk zonnetje

13. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Tja er is weinig te oen op de farm. Ik had uit routine ook bahamarama volgezet met lange gewassen. Ach da komt goed uit, ben er vandaag niet veel. Gaan op kraamvisite bij de nieuwste aanwinst van de familie. Mijn nichtje is bevallen van een dochter

-freedom5555- vindt dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen Lucie

Gefeliciteerd met de kleine in de familie. Veel plezier.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

dank je wel.
    HEt is echt nog een poppeke, drie weken te vroeg, maar alles is goed

16. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

gefeliciteerd lucie met de kleinste aanwinst van de familie,geniet er lekker van,ze groeien zo snel.

ik heb ook al alles klaar,heb net mijn plantage vast leeggehaald voor vanmiddag dus ik kan er tegen aan.ik heb even goed gekeken wat ik bij het fokevent wil hebben,maar dan heb ik echt heel veel badges nodig,dus ik ga nog even bestuderen of ik dat zo speel of toch voor meer eventgewas ga.

mijn hond had een bal gevonden buiten vanochtend,niet zo erg,maar hij wilde er ook nog mee spelen ook,en dat op de vroege morgen.nou,ik heb hem 2x geschopt en toen vond ik het wel weer leuk.vanmiddag dan.want nu is bobo nog echt niet wakker

LucieSchreurs en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen Bobo

Honden kijken niet op de klok. Die zijn wakker of niet.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  18. Hesje

goede morgen Lucie en bobo

gefeliciteerd met de familie aanwinst

vanmorgen maar gaan spelen bobo vanmiddag farmen

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Kom ook weer lekker een kopje thee pakken.
    Lucie, gefeli met de nieuwe spruit in de familie. Veel plezier met het knuffelen straks ;)
    Ik dacht dat het vandaag ook weer zo mooi als gisteren zou worden, maar ziet er voorlopig nog somber uit. Straks eerst maar weer boodschappen doen. Dan hebben we vanmiddag alle tijd voor de farm :p

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, eindelijk nog eens op forum geraakt, cookies eruit gegooid, Enk gezocht om cache te ledigen xD heuu via haar handtekening hé...…..8)

Lucie proficiaat met de nieuwe aanwinst in de familie...

Hier niks te boodschappen, gans land ligt plat algemene staking...….:music: maar echt algemeen hé...….luchthavens, bussen, trams...winkels(supermarkten) etc. Valt hier bij mij niet in goede aarde, want ben anti-staken......vroeger reed ik door de picketten heen en was als enigste aanwezig op mijn werk ;) auto dan wel verstop in magazijn hoor.....

O ja gisteren dat event volledig kunnen uitspelen, dus de TG toch binnen...…..nog één keer verder gespeeld maar er kwam niets meer bij behalve punten...….8) tja niet kunnen slapen heeft soms zijn voordelen...….

De 2 events van vandaag...….nou ja maar lange gewassen gezet op de farm...….en bahamatje ook niet geoogst. 'k zal dan maar wat betalingen doen online, hopende dat er niets fout loop want banken ook toe uiteraard o_O

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.