Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

deze werkt als pedicure alleen bij de mensen thuis

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,

Ik ben jullie niet vergeten, maar een beetje druk weekend gehad. :oops:
    Rita en Ria gefeliciteerd met level 200, rest van de levelaars ook gefeli…
    Zaterdag met dochter alvast een eerste oriëntatie gedaan met een open dag voor een HBO opleiding (zit nog in 4VWO, maar moet van school wel al beginnen met oriënteren). Gisteren gezellig met het gezin haar verjaardag gevierd. Ze is vandaag jarig, maar zelf is ze de hele dag op school en mijn man heeft late ploegendienst, dus vandaag niet gezellig.
    Vanmorgen ben ikzelf bij de longarts terug geweest, maar ontsteking is nog steeds niet helemaal weg. Mag nu de prednison niet verder afbouwen :cry:. Moet voor een longfunctie en longscan en dan volgende maand naar hem terug... Hopen dat hij dan beter nieuws heeft.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Gefeliciteerd met je dochter Sandra

Jammer dat je nog niet af mag bouwen. Maar je kan beter voorzichtig zijn.

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

gefeliciteerd sandra met je dochter en jammer van die prednison. dat is toch wel zo'n troep. dank jullie wel voor vliegtuigjes en wensen en dan nu maar weer punten tellen. fijne avond

5. enk52

Valt nog mee de eerste levels Ria

PLINK PLOINK

Molenabonnement

PLINK PLOINK

Party tickets

Laatste bewerkt: 11 Februari 2019
  6. Hesje

jammer Sandra maar je staat goed onder controle en dat is ook goed
    je weerstand is toch nog minder

het ging bij mij met 50 miljoen omhoog de laatste keer

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond

Jammer Sandra, maar wel fijn dat het zo in de gaten wordt gehouden. Netjes doorgaan dan is het de volgende keer vast beter nieuws

Hier op andere account de upgrade binnen, nu nog op dit account. Nog twee oogsten te gaan

8. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. Hesje

goede morgen Lea

ik ben er bijna klaar voor

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje

Eerst maar rustig een kopje thee.:)

Agnes gefeliciteerd met je nieuwe level

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen...….Ria en Rita proficiaaat met jullie level [​IMG] (oei valt een beetje klein uit ) ...…

Hier is het aan het vriezen dat het kraakt...….was gisteren niet naar de brievenbus gegaan, gewoonweg vergeten...….dus dan maar daarjuist.

Bij het event zit ik juist voor de 99.....moest het een paar uur langer duren, zou het gaan voor die 100 maar moet daarvoor nog 470 punten. gaat hem dus niet worden :wuerg: en SM ga ik er niet voor gebruiken....alhoewel. maar dan moeten de stenen nog goed vallen hé.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen freedom

Dan ben je ver gekomen hoor. Jammer dat het net niet lukt.
    Ik haal het ook niet.

Justin ook gefeliciteerd met level-up

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Tja ben blijkbaar ver gekomen, maar had 2x 100% oogst gedraaid. 'k ga nog eens proberen...…..kan nog oogsten om 9.00 en 13.00....

Trouwens iedereen feli's met level up.....

14. enk52

Die wou niet komen maar ben blij met alle prijzen. Ik hoop de rode kraanvogel nog te halen.
    Kan nog 1 x oogsten als ik thuis kom.

15. Hesje

ik zit bij die ep voor de rode kraanvogel

ben ook tevreden hoor
    maar ja als het mogelijk is....
    ben ik heel erg verslaafd
    freedom succes

werkze die gaan en tot later op de dag

er zit een kat buiten die heeft problemen:oops: met de hormonen8)

16. enk52

Het is de tijd van het jaar Hesje. Ze ruiken het voorjaar al;)

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemoren allemaal

Oei jullie zijn ver gekomen, ik ben blij met mijn farieksupgrade. Je merkt echt dat een keer een oogst missen veel scheelt.

Hier is het ook frijs , maar het beloofd mooi te worden als ik naar de lucht kijk

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Vanmorgen al vroeg met zoonlief bij de otho geweest, beugel geplaatst. Vanavond dus maar zacht voedsel maken. ;)
    Ik kom nog 30 punten tekort voor de stallen, helaas is de tijd tekort om nog een rondje gewassen te doen. Maar gisteren wel de wolkenrij gehaald.
    Zag gisteren al krokusjes staan... lente komt eraan :D

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. enk52

Goedemiddag

PLINK PLOINK 7x

-freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal:)

net nog even voor het laatst geoogst en gespeeld,ik ben op 73 blijven hangen.ik had ook nog 1 veld automatisch ingezaaid,dom,anders kon ik nog wat spelen,maar het zij zo.ik ben tevreden,al had ik nog wel wat meer kunnen oogsten en spelen.maar na de rij heb ik het oogsten op een iets lager pitje gezet.

nu weer kijken naar de andere events die komen gaan.manna wat veel informatie.ik moet er nog eens een paar keer naar kijken denk ik.in ieder geval weet ik wel dat ik op de gewone farm vanavond langste gewas zet.voor de rest zie ik het allemaal wel.wijst de weg vanzelf denk ik.