Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik had alleen bahastekjes gezet nog en daar zat een mahonie bij

2. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

jammie, lekkere taart.
    hier gaat het event ook lekker... draaide gisteren oogstbonus.
    gooi dit keer wel meer enkele paren, dus moet er meer voor doen, heb ook al 3 keer flush gegooid.
    dat haalt de schade dan wel in.
    bahastekjes hier ook en ook 1 mahonie ertussen.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bij mij op de andere farm

straks misschien nog een paar kopen

ik heb wel alles vol behalve de flush:)

4. doj34

doj34 Forum freak

straks bij mijn moeder de pc maar aanzetten. heb sm op comfortvelden met kastanjelijn en oogstbonus dus het zou jammer zijn dat ik dat misloop. hihihi hoezo verslaafd. ik had niet goed gerekend en daardoor net een half uurtje te laat de oogst klaar.

had ik mijn broers aangestuurd om vanmorgen even de keuken grondig aan te pakken. (mijn moeder kookte de laatste maanden en misschien wel meer dan een jaar bij haar vriend)
    heb al nieuwe kruiden voor haar gekocht. kon afgelopen week het vlees niet goed kruiden met alle oude prut van haar.
    maar kreeg gisteren een app dat 1 broer het wou uitstellen tot volgende week... ja stofzuigen, wc en badkamer dat kan een week wachten... dus niet.
    Andere broer gaf ook aan dat het in zijn rug was geschoten. maar die wilt nu wel komen omdat ik toch wel ga.
    Mijn man gaat toch boodschappen voor ons doen, dus hij zet mij en mijn dochter af en neemt ook het boodschappenbriefje van mijn moeder mee.
    Dan brengt hij eerst onze boodschappen thuis en als wij opgehaald kunnen worden, levert hij de boodschappen weer af.

(scheelt mij weer boodschappen doen)

5. Hesje

goed geregeld Rita
    geen oogst laten schieten hoor zonde;)

ook met de boodschappen goed geregeld zo
    gezellige morgen dan hè

6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal,

Wat een planning doj, maar wel goed geregeld. veel succes

hier ben ik blij als ik de wolkenrij haal,had graag de upgrade voor de fabriek,m aar dat zie ik toch niet gebeuren of ik moet een oogstbonus draaien

7. doj34

doj34 Forum freak

we hadden afgesproken om tien uur. appt mijn broer dat het wat later wordt.
    app ik dat hier het ook krap wordt in tijd om op tijd te komen.
    appt mijn moeder dat ze niet in de kerk woont en toch thuis is hahahahaha

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  8. enk52

Goed geregeld Rita en zo sla je 2 vliegen in 1 klap als je toch kan oogsten

Hesje gefeliciteerd met je level erbij.

9. Hesje

dankjewel
    het punten aantal gaat wel erg hard omhoog nu

grappig Rita ze wil dus wel dat je haar erbij betrekt en niet alleen over haar beslist;)

10. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Is er ook een lijstje van ambachten waar ze allemaal voor dienen? Ik weet nl. dat er een product is voor de koala stal, kan hem niet terugvinden. Wie oh wie kan mij helpen?

11. doj34

doj34 Forum freak

het ligt over de heg!
    jasmijnbubbelthee!

omaagnes55 vindt dit leuk.
  12. enk52

Justin gefeliciteerd met level-up

13. doj34

doj34 Forum freak

nog maar 7 miljoen... maar ik ga nu eerst even lekker dansen... hopelijk de engelse wals (helaas in december werd door de band geen engelse wals muziek gemaakt)

14. enk52

Veel plezier Rita. Die miljoenen staan er morgen ook nog wel

15. Hesje

op schaduw heb ik de upgrade en op deze sta ik ervoor:)

nederland weer goed geschaatst van de week:)

16. enk52

Ik heb de upgrade ook binnen

Zeker weer mooie schaatsresultaten :)

17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie avond iedereen
    heb nieuws over onze dochter. het ziet er niet zo slecht uit als eerst gedacht, het is wel nog afwachten.
    ze is nu op een "gewone" kamer. wel nog onder algemeen toezicht en ze mag de afdeling niet verlaten.
    ze heeft nu reeds 95 % gevoel in het rechter been en 85 % in de rechter arm.
    ze voelde zich goed en vroeg om het weekend thuis te mogen zijn, maar het risico op een terugval en zelfs op een nieuwe "aanval" is nog te groot om ze te laten gaan. dank jullie voor het medeleven en ik hoop jullie na het weekend meer goed nieuws te mogen melden.
    slaap wel, ik probeer ook eens goed te slapen vannacht.

18. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Tine, dat is wel een heel hoopvol bericht, heel fijn voor jou en voor je familie,

Rita bedankt, maar ik blijf het moeilijk vinden om de juiste producten te vinden. Je leest het waarschijnlijk niet meer, maar ik hoop dat je een leuke avond hebt.

De wolkenrij is in ieder geval binnen. Rechts sta ik op 11.580 punten.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  19. Hesje

wat fijn Tine
    ga maar goed slapen vannacht

Agnes dat groene glaasje bubbelthee kan je ook op de plank bij de spa vinden
    het is voor een gouden slotje

20. bobobear

bobobear Levende forumlegende

tine,dat is best wel goed nieuws.maar wel goed dat ze haar voor de zekerheid nog daar houden,je weet maar nooit.dikke knuffel voor jullie.ik hoop dat je vannacht een beetje goed kan slapen