Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

weer erg leuk gevonden hoor,we worden maar verwend op de vroege ochtend door jullie.:D

nu tijd voor een lekker kopje thee.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik mag straks weer bij ingrid gaan spelen:)

is het nog rustig in huis Lea?

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat heb ik gister al een aantal keer gedaan

Alles is nog stil maar Jayden heeft de hele nacht liggen blaffen dus denk dat ze daar niet zo goed geslapen hebben.
    Fleur heb ik niet gehoord.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Gezellig , maar druk Lea. Hier gisteravond de WAC vergeten:cry:Ach tijd genoeg

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Lea veel plezier met je kleinkinderen!
    Hier zo maar boodschappen voor het verjaardagsfeest van mijn zoon kopen, zondag een huis vol met visite.
    Hij is nu bezig aan zijn laatste toetsen, voor zijn gevoel tot nu toe alles goed gegaan. Nu afwachten of de cijfers dit gaan bevestigen :music:

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Hesje

Sandra ik hoop dat hij niet te lang op die cijfers moet wachten

hier word het een beetje mistig

7. enk52

PLINK PLOINK

Mega ep

fricor gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 25 Januari 2019
    fricor vindt dit leuk.
  8. bobobear

goedemiddag allemaal:)

het is goed koud buiten zeg.ik heb even mijn hond naar mijn zus gebracht,toen regende het maar was het niet echt koud,terug was het gestopt met regenen en was er wind,maar dat voelt echt guur aan zeg.gelukkig ben ik niet van suiker dus dat scheeltxD

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. Hesje

ik vond het ook koud hoor bobo
    maar ik had net fysio gehad, dan krijg je het ook warm
    maar er was veel wind en regen:oops:

10. enk52

Hier ook vies koud

Freedom en Agnes gefeliciteerd met een level erbij

PLINK PLOINK

Babyboom en Supervoer

-freedom5555- vindt dit leuk.
  11. bobobear

ik vind echt niks aan dit weer,regen,dan wordt het zo donker en somber.

ik moet nog 13 keer zoeken voor de eerste wolkenrij.ik heb er nu 4 in de molen draaien dus dan nog 9.maar is wel flink aanpoten hoor.ik doe de zoek de verschillen.dat gaat me het beste af.

nou,met mijn hond zijn we weer een klein stapje verder. we weten nu dat zijn brokken fijngemalen moeten worden en dan met water laten wennen,anders tolereert zijn maag die brokken niet.we hadden maagtabletten vorige keer gehad van de dok,maar daar kreeg ie acuut de diaree van.eerst wisten we niet waardoor,maar toen dachten we die pillen,waren we ermee gestopt en nu is het weer oke.maar ik zit dus in een vijzel het fijn te stampen,wat een werk is dat zeg,dus ik ben van plan om zo een koffiemaler aan te schaffen.het moet niet gekker worden hoor.hoezo verwent:music:

12. enk52

Wat een gedoe weer Bobo maar fijn dat je nu wel weet waaraan het ligt

13. bobobear

ja,het is nu eindelijk weer een weekje goed.daarvoor was ie aan het overgeven en daarna dus die diaree,we waren echt 24 uur bezig met hem.nu heeft ie ook wel verzorging nodig,maar dat was wel heel intens.nu is ie weer gewoon helemaal happy.en ik erbij.was niet te doen hoor.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  14. Hesje

ja bobo zo blijf je bezig hè wel fijn dat je dat nu weet
    wat zal hij zich ook naar gevoeld hebben

nu even rust om te farmen dan maar
    ik ben ongeveer net zo ver dan jij dus het komt wel goed
    mijn verjaarscadeau staat in de siertuin
    bij Ingrid heb ik geloof ik het laatste sieritem daar moet alleen de wolkenrij nog

fijne avond allemaal nog en tot morgen

15. enk52

Goedemorgen allemaal

Owen gefeliciteerd met level-up

16. Hesje

goede morgen
    ik heb een beetje uitgeslapen

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen

Dat doe je goed Hesje:)

Gefeliciteerd met je level erbij

18. Hesje

dankjewel

ja maar ik was vannacht wakker alleen nu weer in slaap gevallen en dat gebeurt niet altijd

het voelt wel goed hoor;)

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen...….

Bobo wat een gedoe met de hond...…..je moet het toch allemaal maar zelf uitzoeken hé......waar jij de kracht vandaan haalt weet ik niet hoor.
    Mijn kat haalt ook maffe toeren uit hoor, doe elke ochtend balkondeur open, normaal blijft ze slapen op bed op haar doek, nu dus niet, ging op balkon naar de gans andere kant en sprong dan in bloembak van de kamer er naast.....ik snel naar die kamer ernaast om ze binnen te laten wou ze niet......ze wou in de bloembak gaan slapen......dacht o jeetje is aan de straatkant dus iedereen ziet dat. Ze via balkon gelokt niks.....(het is maar dat die bloembak daar hangt te zweven boven mijn en poes is niet bepaald een lichtgewicht, zeker niet als ze erin springt en terug uit springt) dan is uiteindelijk toch via dat raam van andere kamer binnengekomen, het licht moest uit zijn in die kamer :wuerg:

Moet hier nog 7 keer spelen voor de eerste wolkenrij, of 8 x...…we zien wel.....zal nu eens naar Ingrid gaan kijken :music:

harm-jan70 vindt dit leuk.
  20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

O Freedom wat een verhaal weer op de voege ochtend

Goedemorgen allemaal, hier regent het. Hopelijk is het vanavond droog als de wijkquiz wordt gespeeld. Zitten altijd veel buitenopdrachten bij

-freedom5555- vindt dit leuk.