Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,

Hier hadden de kinderen hun wekkers om 05.00 uur gezet, anders zijn ze een uur voordat ze naar school moeten met geen 10 paarden het bed uit te krijgen. xD Onze wekker gaat altijd om 06.00 uur, dus ik heb het nog wel kunnen zien. Dochter heeft een paar hele mooie foto's gemaakt.
    Fricor ik hoop dat je nog wat heb kunnen slapen.
    Zo even strijken en daarna naar de fysio, hopelijk is de auto tegen die tijd ontdooid :oops:
    Zoonlief is vandaag aan zijn toetsweek begonnen, de vorige heeft hij behoorlijk verknald toen ik ziek was, dus gisteren heel veel overhoord om te controleren of alles er nu goed inzit. De rest van de week ben ik nu ook iedere middag aan het overhoren, maar zo proberen toch dit jaar nog goed te krijgen.

2. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemorgen

Als ik de aantallen goed heb ingevoerd in de molen, dan zijn de laatste slushy's nu aan het draaien in de molen. Alle velden vol bomen leverde gelukkig genoeg DI's op

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Sandra en Detje

Sandra goed van je zoon dat hij er nu helemaal voor gaat. Dan gaat het vast goed komen

Ik hoop dat je het gaat halen Detje.

PLINK PLOINK

Happy gewassendag

Laatste bewerkt: 21 Januari 2019
  4. detje81

detje81 Forum-overlever

ja hoor klaar :)

fricor en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. enk52

Fijn Detje:)

PLINK PLOINK

Party ticket verkoop

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Eerste toetsen vandaag zijn voor zijn gevoel goed gegaan, op naar die van morgen.. :music:

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

wat fijn Sandra

ik heb vanmorgen mijn vriezer schoongemaakt
    er was vorig jaar niets aan gedaan
    en er zat nog wat taart in en ik had zin om ze rond te gooien
    dus ....... vangen maar

8. enk52

Het is blz. 50 dus wel een goed moment Hesje;)

9. Hesje

ja toch
    ik had ze pas gemaakt voor pagina 100 maar toen was er alweer geveegd xD

10. enk52

Of we kletsen te weinig

11. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemiddag. zonde van al die taarten om rond te gooien. zijn zo mooi. hier heerlijk bomen erop en 1 veld lange bloemen dus weinig te beleven. morgen alles wel weer omgooien. fijne dag allemaal

12. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor gefeliciteerd met je level erbij

fricor, bobobear en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. Hesje

goede morgen wat een leuk plaatje weer vandaag

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen Hesje

Ik dacht van in voorbereiding op de sneeuw die gaat vallen:)

15. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,

Fricor gefliciteerd met level up...….de anderen ook die ik vergeet.

Gisteren hier algemene stroomuitval !! tja en het was licht dus je weet niet of de andere huizen het ook hebben(nu weet ik dat je het kan zien aan de schoorstenen of daar damp uitkomt van de verwarming)...….dus maar naar de leverancier gebeld, een computerstem zei dat het in gans de regio is...…..en tot 3 uur lang kan duren...…..
    Achteraf lees ik dat het niet gans de regio(gemeente) is, maar ik zit reeds verder van de haven, dus vermoed dat ze bezig zijn met "afkoppelingsplan"...….:cry: tja wij moeten stroom importeren vanuit, Nederland, Frankrijk, en Luxemburg......maar dan moeten die wel stroom op overschot hebben...….
    Was te bizar ze in het nieuws begonnnen over afkoppelingsplan.....dus nu blijven de electrische rolluiken beneden toe...…:oops:

'k ga toch terug een beetje slapen, was wakker vanaf 2.30 uur en kon niet meer slapen...…:wuerg: of maar even.....want CV ging gans de tijd aan...….

Ligt er bij jullie al sneeuw???

fricor en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen freedom

Hier nog geen sneeuw. Vanaf een uur af 8 gaat het vanuit Zeeland sneeuwen als het goed is.
    Van dat afkoppelingsplan heb ik gelezen. Vind dat maar een raar systeem elke keer een wijk zonder stroom te zetten, zeker hartje winter of als je moet koken.
    Hier slaat de verwarming ook aldoor aan.

Ik hoop dat je nog even kan slapen.

17. Hesje

goede morgen freedom

wat een bizar systeem hebben jullie zeg
    zit je wel warm??

ik heb straks de allerlaatste tijd quest op baha af:) op deze farm

18. enk52

Super Hesje.

Dat heb je goed gedaan.:)

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal

hmmm ik drink lekker een warm kopje thee mee.

het is goed koud buiten.ik vind het kouder dan gisteren.mischien omdat er nu ook wat wind staat.

freedom,ook raar dat afkoppelingssysteem of zoiets.dan zit je gewoon een tijd zonder stroom ofzo.:oops:

hesje,goed bezig geweest op baha,alvast gefeliciteerd met het afronden.ik heb nog heel veel quests open staan.

20. Hesje

ja gewoon een keer aan beginnen
    er staan er nog zoveel open

op andere farm ook met zo'n quest bezig:)