Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja zo iets van pluk de dag :oops:

de eerste is hier al bij de jumbo

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die is al vroeg open dan.

Ik denk dat hier de appie wel om 7 uur open gaat, de rest om 8 uur.

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Dat is inderdaad op tijd, maar wel fijn dan kunnen ze het vandaag hopelijk ook afmaken

Eens kijken of ik mijn ouders vandaag zo gek krijg om te oogsten, en zelf een groot deel van de dag weg ivm babyshower van mijn nichtje
    Takken gaan goed, ik had de turbomest misschien toch niet hoeven gebruiken:oops:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Lucie

Veel plezier vandaag.

Ik heb de takken klaar. Ben met het laatste vakje van de gewassen bezig.

5. Hesje

twee zijn er al
    ook Dirk gaat om 7 uur open

ik heb ook de takken klaar
    en met het laatste vakje bezig, en dat schiet ook al op

veel plezier Lucie

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Het zijn blijkbaar de vroege vogels die de takken klaar hebben en in het laatste vakje zitten.....xD kan mezelf er ook bij rekenen......moet wel nog 720 gewassen ofzo van dat laatste vakje...…:wuerg:

Hesje wat zijn je zonen er vroeg bij pffffff. en die moeten toch een heel eindje rijden dacht ik zo...…..en dan al in Jumbo zitten. nou ja ging jij niet lopend boodschappen doen??

och Enk, ik moet op doktersadvies ook meer stappen(jullie noemen dat lopen ter vertaling) maar inderdaad zo alleen lopen is niet leuk.....ik ga soms héél soms wel eens blokje rond en iedereen, nou ja als je al iemand tegenkomt is met een hond of hondje.....zeg nu niet koop een hond hé, want dat doe ik niet...….;)…...en boodschappen hier te voet doen is geen optie is meer als 5 km heen en dan nog eens terug......vroeger was hier op de grote baan een supermarktje een groentewinkel enzo, allemaal weg :cry:

Lucie, kennen je ouders dit spel, spelen ze het zelf ook?? wel leuk als je het daar aan kan vragen en op dat eventveld kunnen ze niets verkeerd zetten. ;)

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen Freedom
    Alleen lopen is inderdaad niet leuk, ik ga weleens met mijn zusje. Je zou eigenlijk een wandelmaatje moeten zoeken

En ja mijn ouders spelen het zelf ook, mijn vader redelijk fanatiek, mijn moeder meer voor de gezelligheid. Allebei begonnen om te kijken wat dat nu voor spelletje was dat hun dochter deed en nu al jaren verslaafd xD

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. enk52

Goedemorgen freedom

Stappen verstaan we wel hoor. Leer het taaltje van jullie ondertussen wel een beetje.;)

Lucie als mijn moeder een pc had ging ze het ook spelen zegt ze maar daar begint ze niet meer aan.
    Ze heeft ook geen mobiele telefoon. Kan ze ook niet mee overweg.

9. Hesje

xD----- hoe herkenbaar

10. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier nog 3 vakjes en ongeveer 30 boomtakjes... die komen vandaag wel aanwaaien...
    ik was van plan om met dochter naar de vakantiebeurs te gaan, maar haar knie doet erg zeer.
    gisteren heeft ze vanuit school deze beurs al bezocht maar was niet helemaal rond geweest.
    waarschijnlijk heeft ze wel een stageplek gescoord, in ieder geval heeft ze gegevens uitgewisseld en moet het een en ander nog duidelijk naar elkaar gecommuniceerd worden. En natuurlijk moet school accoord geven. (dan wordt het Bosnië)

11. enk52

Goedemorgen Rita

Dat klinkt spannend. Hoop voor haar dat het allemaal lukt. Jammer dat jullie nu niet heen kunnen.

Hoop dat Hesje beter weer heeft daar want hier is het echt vies nu. Niet fijn als je dan buiten bezig moet zijn.

12. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen wat zijn jullie toch al ver.
    Moet ook nog een aantal boomtakjes dan ben ik daar zo goed als klaar mee. Verder ben ik met het 13e vakje bezig, nog 1 keer oogsten dan is dat in ieder geval klaar. Daarna nog 2 vakjes.
    Vind wel dat de di's slecht komen, had op een gegeven moment uit een heel veld met bomen 27 di's, erg magertjes als je kijkt hoeveel we er hebben moeten.

Rita dat is minder van de knie van je dochter, hopelijk gaat het snel beter. Wel goed van haar dat ze al contact heeft gelegd voor een stageplek. Hoop dat dat allemaal gaat lukken.
    Verder iedereen een fijn weekend.

13. enk52

Antoinette de Jong Europees kampioen. Heel knap gedaan met 3 gewonnen afstanden.

14. Hesje

goede middag

de rust hier weergekeerd
    bij het laatste schuttingdeel ging het regenen
    erg jammer, maar alle klusjes weer even gedaan
    een sleutelkluisje buiten opgehangen en een nieuw naambord
    en boven nog een gordijnrails

nu weer de stofzuiger en de dweil erdoor gehaald en alles is weer schoon en klaar

alle events in de kelder

15. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

Hesje, ik zou de helft van je energie wel willen...
    dan heb jij ook nog genoeg over.
    wat een werk verzet jij zeg!
    knap hoor!

alweer weekend. en wat een regen hier .
    moet nog boodschappen doen.
    misschien is het zo droog.
    enige wat opschiet is het event. het laatste gewas is zo klaar. hopelijk net genoeg.
    de rest is ook klaar.
    [ edit; nee moet nog zeker een hele volle lading nog...]
    nog een edit; kijk bij manlief, die hoeft ook alleen nog wat gewas, terwijl hij geeneens de coop-quest heeft gedaan....
    uit de gewonnen stekjes eindelijk een bonte wilg gekregen.
    die van baha staan nog te rijpen.
    verder had ik plots 111 gewone draaien staan, terwijl de teller maar tot 99 gaat. snel een stel weggewerkt.

allemaal fijn weekend.
    groetjes en knuf.

Laatste bewerkt: 12 Januari 2019
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  16. Hesje

mijn energie beperkte zich tot
    alle drie volstoppen met tostie's en koffie

en toen alles weer weg was de keuken en gangvloer weer toonbaar maken

verder hoefde ik niets te doen

schaatsen niet gezien
    wel de uitslag gelezen

17. enk52

Schaatsen voor de mannen is nog bezig.
    Kai Verbij net kampioen geworden op de sprint. Nu zo de 5 km voor de mannen en shorttrack is bezig en de sprint van de dames.
    Fijn dat jullie het zolang droog hebben gehouden.

Fricor hier ook veel regen

Hier staan ook de laatste gewassen erop

18. Hesje

op mijn schaduw boeredrij huppelt een ...... zebra :)

zit nu shorttrack te kijken

LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  19. enk52

Gefeliciteerd. Ik ga ze er vanavond opzetten. Moet eerst bomen kappen.:)

20. Hesje

ik had maar een 6 stallen
    en per twee gezet dus hoefde niet zoveel te kappen
    de zeepony is daar niet aangekomen