Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nu nog 171 ik moet nog 7 miljoen

op baha daar 420

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat schiet zeker al op

Bobo gefeliciteerd met je level erbij

3. Hesje

ik ben daar bijna drie jaar later begonnen

maar het gaat zoveel sneller

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Ppf, die taartbonnen kan je beter niet laen liggen, van dertig achter elkaar word ik niet blij. Maar het event schiet al goed op

5. enk52

Dat klopt Hesje. Maar de wolkenrijen en sieritems leveren nu ook veel meer op en we hebben meer velden

Goedemorgen Lucie

Ik moest er gistermorgen ook 25. Dat is zeker een hele klus. Nu probeer ik het bij te houden maar vanmorgen toch ook 10 gedaan.

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, op deze weeral ontzettend grijze troosteloze dag...….word je echt niet helder en wakker van.

Proficiaaat aan iedereen met level up...….speciaal oma Agnes met level 200...
    Hier taartenevent al sedert gisteren uitgespeeld...….en heuu ik kan gewoon doorspelen, geen last van de bug die er in zit ! (zie bericht van Ron gisteren bij "event".....)

7. Hesje

fijn freedom ik heb hem op deze farm ook klaar

ik ga nu even op de andere farm bakken

8. enk52

Goedemorgen freedom

Hier begint het zonnetje door te komen:)

9. Hesje

ik zit nog met lampjes aan

ik denk nog 4 taarten op de andere farm
    gisteren had ik er hier ook 21 dan ga je wel lekker snel;)

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen. zon ? het lijkt hier wel of er sneeuw in de lucht hangt. zo donker en grijs .

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Hier ook nog de lampen aan. Lekker nog even een kopje thee, zie dat er een lichtje onder zit, dus zal nog wel warm zijn. :)
    Zo weer wat taarten bakken, de rendieren zijn klaar.

12. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Wat ben ik blij dat het zonnetje vandaag schijnt

13. enk52

Goedemorgen Tine, Sandra en SB

Zit hier al weer een wolkje voor maar wie weet komt hij zo weer tevoorschijn

Owen gefeliciteerd met level-up

14. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier is het knap bewolkt, geen zonnetje te zien. dus snijderboerderij omarm de zon, jij kan hem goed gebruiken de vitamine Z.
    zojuist weer 4 rijen diamond painting gedaan. Mag van manlief een mooie koffertas met 60 buisjes aanschaffen zodat dp nog leuker wordt.
    nu maar even 36 x 3 taarten maken (en dan zit mijn man met zijn hoofd te schudden wat ik met mijn mobiel doe om die taarten te kunnen maken)

fricor vindt dit leuk.
  15. enk52

Goedemorgen Rita

hihi hij moet toch wat gewent zijn ondertussen.

Dat is wel een hele mooie koffer. Misschien een idee voor mijn verjaardag
    Heb je die foto al af trouwens?
    Ik doe ook af en toe wat maar de kat waar ik aan bezig ben is nu bijna half klaar en dan heb ik en nog 1 liggen die ik gekregen had.
    Ik heb eindelijk weer een pakje binnen na 2 1/2 maand. Die had flink vertraging. Zijn een paar autootjes en gaan in de kast voor kleine cadeautjes voor als het zo uit komt. Nu mis ik nog 1 pakje maar die was van later.

16. doj34

doj34 Forum freak

tja meestal is hij niet thuis... nu zit hij gelukkig ook in de garage dus kan ik rustig taarten maken.

de foto dp, daar heb ik de balen van. weet nog niet of ik die af ga maken.
    de symbolen zijn zo slecht leesbaar. ik heb er een vergoeding in vorm van een mooie dp voor mijn vriendin gekregen.
    donkergroen met een zwart symbolen en dan een stuk of 8 symbolen, niet eens letters of zo.
    ik ben nu nog een kerst dp aan het afmaken, degene van texel... begonnen kerstavond.
    hij is nu op de helft...

ik zei ook dat ik misschien even de koffer moest laten liggen tot volgende maand, maar het hoefde voor mijn man geen verjaardagscadeau te worden omdat ik nu al veel plezier aan dp beleef.

17. enk52

Die is heel mooi.

Misschien is het met een lightpad wel beter te zien. Ik vind dat zeker bij donkerder weer wel prettig werken.
    Het is wel heel erg zonde om hem niet af te maken. Misschien af en toe een stukje.

18. doj34

doj34 Forum freak

ja dat is nu de bedoeling... heb met kerst een loeplamp gekregen en de lightpad heb ik nog niet bij deze gebruikt.
    had al wel een leesbril speciaal voor deze dp aangeschaft.
    de lightpad heb ik ook nog niet zo lang. maar deze combinatie (loeplamp en lightpad) helpt wel.

tja hoe ouder je wordt hoe slechter de ogen blijkbaar...

19. enk52

Ze worden er zeker niet beter op Rita als je ouder wordt.

Justin ook gefeliciteerd met een level erbij

20. Hesje

klopt het dat ik geen taarten meer kan maken als ik de wolkenrij heb?

op andere farm ook klaar nu :)