Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Oeps , je hebt gelijk Lea, dan heb ik er wel erg langs gekeken:oops: Ik ben trouwens ook aan de laatste oogst toe, ging weer fijn. Verder zal er vandaag wel niet veel van komen. Ze gaan vandaag het kampioenschap vieren dat ze vorige week gehaald hebben

n ook nog de laatste wedstrijd van het seizoen. Ik zal aan je denken Sandra als we beide in de regen staan

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Lucie, gelukkig gaat mijn man mee. Is met mijn longen en slechte weerstand nog niet verstandig om met dit weer langs de lijn te gaan staan. Ik zal wel aan jou denken, vaak genoeg zelf gestaan om te weten hoe het voelt ;)

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik moet zeggen dat ik ook had overgeslagen als het niet de laattste van het seizoen was. Gelukkig is de kantine warm;)

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

MamaU gefeliciteerd

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, hier alle boodschappen vooraf gedaan...….heb een beetje uitgeslapen...….en kan nog slapen blijkbaar.....ook geen verklaring voor gekregen bij de dokter....:(

Enk wat een leuk plaatje met alle dieren in dezelfde kleur, de poes lijkt erg op diegene die er niet meer is hier...…

Oma agnes, een dikke knuffel voor jou hoor...….zo een oogoperatie niet te onderschatten, ook al is het tegenwoordig een routine ingreep.

Mama van bono, proficiaaaat met je level [​IMG] ...…..je gaat ontzettend snel, en je zal me nog inhalen.....

Hier is het adventkrans af, ttz. voor zover het af kan zijn hé...…..
    Het andere event is wachten op gewassen en vrees DI's…..

'k ga nu eens in de tuin kijken of ik nog wat kan klein knippen...….kliko's zijn wel vol, maar ik heb zakken. alhoewel (goede) buren zijn deze ochtend vertrokken op vakantie...….en vrees ook dat de wind te fel is...….. :( en dat het achteraan te nat is...….grond van tuin gaat af nl, er was vroeger een gracht naar het schijnt...……

Ze hebben ook de heel grote eik bij de niet sprekende buren gesnoeid, daar groeide ook klimop op en daar hadden men vriendjes (eksters en kauwen ) hun nest in...…..nu alles eraf :cry:

O ja Enk, zal maandag een bellen voor een doorverwijsbriefje...….gaat hier niet automatisch naar ziekenhuis, aangezien wij ziekenhuis mogen kiezen...……

Wens iedereen een fijn weekend toe, met alle activiteiten die jullie hebben. ;)

6. enk52

Goedemorgen freedom

Hier is alles kletsnat hoewel het nu droog is maar wel heel onstuimig

Owen ook weer een level omhoog. Gefeliciteerd.

7. mamaU2

mamaU2 Forumkenner

Goedemorgen,

Yaeh level 200 gehaald, best trots op.
    Bedankt voor de felies.

Hier geen voetbal vandaag. Jesper is nog steeds geblesseerd aan zijn knie, al mag hij nu wel hersteltrainingen doen, dus het einde komt in zicht.
    Gisteren toch besloten een kerstboom te kopen, en die ga ik straks neerzetten. Toch een lichtpuntje in deze dagen.
    Al moet ik zeggen dat ik me langzaam aan weer ga herpakken, schouders naar achteren, borst vooruit en doorgaan. Dat begint weer te werken.
    Fijn weekend allemaal

8. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemiddag,

MamaU2,Gefeliciteerd met level 200

Ik heb de griep, ik heb de laatste paar dagen weinig energie.
    Mijn kerstboom staat er al sinds vorige week, dankzij mijn dochter en haar vriend :)

Vandaag de laatste kerstpresentjes haken, dan heb ik ze alle 100 af.
    Ze moesten voor maandag afwezen, een andere vrijwilligsters maakt de kaartjes met kerstgroeten.

Zal nu eens kijken hoever ik ben met de zuurstokken, ik namelijk een beetje laat begonnen ;)

Fijn weekend allemaal :)

RoelofAnton vindt dit leuk.
  9. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

gefeliciteerd alle gelevelde..
    Hopelijk is er niemand weg gewaaid vandaag en gisteren want jeetje wat een wind.

Hier is het huis versierd in kerststemming :) ze hebben weer alles uit de kast gehaald.. nu is manlief met zijn jaarlijkse kerstbouwwerk bezig.. Het is rpachtig hoor.. zal een foto proberen te plaatsen als het af is.
    Onder de boom krijg ik lekker weer een steentjes legwerkje : )heerlijk. Heb ik goed geleerd hier.

verder lijkt het net een boomgaard hier :) vanuit alle hoeken komen stekjes.. de trein rijd af en aan. Ik mis nog een hele lading bomen, dus kom maar op met die missende dingen.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal,ik heb heel erg lang uitgeslapen,maar zit daar helemaal niet mee.hihihi.nou sliep ik wel pas tegen drieen.

alle gelevelden gefeliciteerd
    alle zieken hele dikke knuffel.

voor de rest weet ik het even niet meer:oops:hoofd zit nog steeds in slaap stand,erg he.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. Aloryan

oeeeh da's wel heel lang dan bobo :) maarja als je er zo laat in ligt mag het wel he.
    Ik was om half 9 al aan het trainen vanochtend :) maar lag er dan ook vroeg in gisterenavond.

wat maakte het zo laat?

12. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

mamaU2 van harte met het behalen van level 200
    en sterkte met de volgende levels.....
    en met RL.

SB beterschap. wat een opgave om 100 presentjes te haken. knap hoor.

Lea veel plezier vandaag. geniet er maar lekker van.
    freedom , da's jammer dat het nest nu ook weg is.
    maar ze zullen vast een nieuw plekje maken volgend jaar.
    natte gevallen blaadjes zijn glad...pas je op alsjeblieft?
    beter met z'n 2en doen.
    hier vroeg manlief; hoe weet Lea dat ik ziek ben ????
    ja duh...!!
    hier volgend weekend maar een boom optuigen. dan zijn de kids weg en heb ik de rust.
    voor die tijd moeten ze dan wel 'even' alles van zolder halen....
    anders doe ik niks.
    gefeli voor alle gelevelden weer. ik zag weer genoeg sterretjes.
    ik hoop dat jullie langs de lijn niet weggeregend of gewaaid zijn. ben blij dat hier niemand van voetballen houd.
    ook niet van het kijken.
    fijn weekend allemaal.
    groetjes en knuf

13. bobobear

ik kon niet in slaap komen,dat heb ik de laatste dagen heel erg.maar toen kon ik niet uitslapen en nu wel.was wel lekker hoor:p

14. Aloryan

ohjee..
    ken ik niet hoor niet in slaap komen, ik kan echt heel goed slapen. is echt een vaardigheid :)

15. bobobear

xD…..xD

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede avond allemaal

mijn kerstdorp staat
    vandaag alles aangesloten

is Lea helderziende ??
    begin maandag maar met vragen fricor

mamaU gefeliciteerd net de 200

SB beterschap en wat een werk100 cadeautjes petje af hoor

inslapen doe ik ook heel snel maar weer wakker worden ook
    morgen zie je weer sterretjes hoor fricor

op deze farm ben ik klaar met racen:)

Laatste bewerkt: 8 December 2018
    fricor vindt dit leuk.
  17. bobobear

gefeliciteerd hesje,ik moet nog 6 XXL brandstof maken dus na deze oogst nog 1 ronde.nou eigenlijk een halve ronde,maar wel zo makkelijk allemaal met gelijke gewassen.

super dat je kerstdorp staart.heb je geen foto?vind ik altijd zo gezellig.ik moet nog steeds beginnen met alles.vandaag was ik echt lui gewoon.

18. enk52

Goedenavond. Hier de rust wedergekeerd. Prinsjes liggen te slapen en de rest is onderweg naar huis terug

Het was zeker geslaagd allemaal. Hier kunnen we weer even op teren

19. Hesje

Hesje Levende forumlegende

wat fijn Lea
    kun je lekker op terug kijken

sorry bobo
    mijn kunde gaat niet zover dat ik een foto kan plaatsen hier
    als ik er erg in heb zal ik het morgen vragen

fijne avond iedereen nog

20. bobobear

wat fijn voor je lea,en je smurfjes zijn nog bij je,is ook wel fijn natuurlijk.kun je nog lekker op terugkijken en nagenieten.

geeft niet hesje,ik kan het ook niet,zoals je weet.maar was wel nieuwsgierig