Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Wij hebben het geluk van een programmeerbare thermostaat, dus rond 8 uur is het hier heerlijk 19 graden binnen.

Verder is het inderdaad koud, dus ga meer een rondje zoekspelletjes doen, met een kop koffie erbij

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

succes Lucie

was ik toch wakker Lea

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie.

Succes met zoeken. Ik ben weer door mijn spelletjes heen. Nu weer wachten op gewas.

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hier ook links bij spelletje 21. ik heb eerst de fok afgemaakt maar had ernstig te kort aan hartjes dus eerst baha en 1 veld farm met stallen gezet dus 2 dagen toen was ik klaar en alles weer omgebouwd. tja het blijft kiezen wat je doet. ik ga nu ook 60 punten halen hoewel ik af en toe denk waar stond hij ook al weer. maar ik heb veel vergrootglazen dus af en toe gebruik ik die. hier zonnig en koud denk ik zo maar even wiwa uitlaten.

5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk wat een mooie banner, tja hier ook weeral vriezen hoor en zal de komende dagen niet veranderen......morgen zelfs neerslag erbij :wuerg: dat gaat leuk worden op de baan...….:oops:

Ik ren ook naar te thermostaat als ik beneden kom, niettegenstaande het ook een automatische is, maar hij staat op manueel, aangezien ik niet elke dag op hetzelfde uur opsta.....maar deze nacht is hij aangeslaan hoor...…..was onder de 16 graden gezakt. :(

Dat zoeken blijft bij moeilijk...….een paar keer 66 punten gehaald, dat is dan 2x hoorxD sommige dingen zie ik pas als ik op het vergrootglas klik van oooo ziet het er zo uit...…:wuerg: en soms wacht ik gewoonweg tot de balk gedaan is, dan heb ik geen stress om te zoeken xD
    Ik denk dat jullie ook eventgewas tijdens de nacht zetten......aangezien jullie zover zijn, voorbij de 2de upgrade.....ik sta een vakje ervoor ttz. moet nog 3 spelletjes ervoor doen.

6. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Hier schijnt een heerlijk zonnetje, het is 0 graden.

Pfff, wat gaan jullie snel :eek:

7. enk52

Goedemorgen freedom en SB

Ik heb wel een paar nachten eventgewas erop gehad. Ik wissel het een beetje af.

8. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

ik zit bij 14 aan linkerkant dus ik ben bang dat ik iets achter loop als ik jullie zo lees.
    heb op baha nu ook gewas geplant. maar roet is bij mij niet het probleem.

hier wel de fabriek op het aparte veld kunnen zetten. (in begin tg uitgegeven (iets te veel geklikt op de aankoop, bleek achteraf)

9. enk52

Goedemorgen Rita

Gefeliciteerd met je level-up

Bij mij kan hij ook op het huisdierenveld maar die is al vol. Ik wacht dus op de volgende upgrade en hoop dat het dan lukt.

10. the_liberty

ja hier bij 9 en dan spelletje 22 nu. ik weet niet of dat ver is als ik jullie zo hoor

11. doj34

doj34 Forum freak

Lea, heb je geen farmmunten om een stuk huisdierveld bij te kopen.
    of heb ik dan niet alles op huisdierenveld staan hihihihihi dat kan natuurlijk ook.. maar ik heb nog stukjes veld over.

12. enk52

Farmmunten genoeg maar ik heb alles al gekocht tot nu toe.
    Moet gewoon tot volgende maand wachten

13. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

goede middag,

fijn dat er genoten is bij klaas gisteren :) en inderdaad het was koud vanmorgen! ijs op het dak van de schuur zag ik.

Hier doe ik een deel van het fokevenement. zodat ik wel het item heb iig en een upgrade.
    het andere event gaat redelijk. wel moeilijk hoor die zoekplaten!! sommige vind ik echt moeilijk. ik heb nu 15 spelletjes gespeeld. snachts toch maar event gewas erop, want het gaat niet zo hard zo.

ik zoek me trouwens suf in de ballon, mocht iemand nog een cavia, iep, aheute, woestijnroos overhebben dan houd ik mij aanbevolen!! heb nog wel meer nodig maar dat zijn de gene die ik zo snel zie.
    Zo niet komen ze later wel hoor! heb niet zo heel veel aan te bieden wat ik wel ehb en jullie nog niet denk ik.

Laatste bewerkt: 18 November 2018
  14. enk52

Die zijn allemaal zeldzaam Yvonne.

Vanmiddag naar verjaardag van collega geweest. Hij vond de painting prachtig en iedereen die er zat ook.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Leuk Lea dan heb je wel eer van je werk:)

hij zal ook best mooi geweest zijn

16. enk52

Zijn schoonouders die zelf verschillende oldtimers hebben zaten er ook en die vonden hem ook prachtig.

17. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

leuk lea! ze zijn ook elke keer hartstikke mooi. Leuk dat je zo iemand blij kan maken en kan blijven klussen :) anders hangt straks heel je huis vol en heb je geen plek meer :)

vermoedde al dat het zeldzame bomen/stallen waren. rustig afwachten dan maar, ze komen van zelf langs.

de hartjes beginnen langzaam binnen te strompelen voor die upgarde van die vlinder ding.
    wachten op het gewas is wel lang hahaha heb zin om dat spelletje te spelen, maarja gewas is nog niet klaar :)

18. enk52

MamaU gefeliciteerd met alweer een level erbij. Je gaat echt als een speer.

19. the_liberty

mooi lea je nieuwe banner had ik vanmorgen niet zo gauw gezien en wat fijn dat ze de painting mooi vonden

20. enk52

Goedemorgen allemaal

Owen gefeliciteerd met level-up

MamaU gefeliciteerd met je verjaardag

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.