Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

tis wat met je hondje bobo.. gaat niet van zelf allemaal.

ik ehb nu 5 spelletjes gespeeld, maar het is best lastig hoor! heb pas 1 keer 5 punten tijdbonus gehad. denk dat het wel makkelijker wordt als je de velden leert kennen.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

bobo dat is niet fijn elke keer in zijn lip prikken
    ook al is hij erg gemakkelijk

ik geloof dat de wolkenrij op 68x zoeken zit als ik het goed onthouden heb

3. Aloryan

poeh 68 keer zoeken, da;s nog veel.. maarja we hebben ook nog wel lang geloof ik.
    ligt het aan mij of is de haalbaarheid van events wat om laag gegaan?? heb steeds meer moeite om events te halen en volgens mij niet alleen maar doordat ik iets drukker ben prive

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hoi, ja de haalbaarheidsgrens ligt hoger. Maar geloof dat dat wel de bedoeling is om de spanning langer in het event te houen.

Vind het spelletje wel leuk, krijg er al handigheid in. Met twee accounts is het goed oefenen:p

5. Hesje

ja he Lucie

en je weet nu bijna alles te vinden:)

mijn beesten in het motel zijn onrustig:oops: ze willen eruit

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. Aloryan

hehe.. ik haalde veel evenementen op het eind.. dus hoop dat ik ze nu nog haal dan, want mandjes kopen zit er niet in hier.. we zien wel.. vind het iig wel een heel leuk evenement met dat zoeken.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Gereedschap en gereedschapshandel

8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Mijn beestjes zijn ook ongerustig

En mandjes koop ik hier ook niet hoor, dan maar een dagje langer erover doen

9. Hesje

ik koop ook nooit mandjes

desnoods een veld met extra sm
    wat ik dus ook nooit koop

geen wonder dat het kabaal was in het motel
    een regenboog en een disco kameleon zaten er in en diverse trainers

Laatste bewerkt: 16 November 2018
    -freedom5555- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  10. enk52

Die wilden natuurlijk wel meer ruimte hebben.

Ik heb nog een paar hartjes nodig en dan nog wat slotjes voor de laatste fase. Dat gaat wel goed komen.
    Dan heb ik voor het fokevent geen dropitems meer nodig

11. Hesje

ik ook niet ik heb hartjes genoeg

12. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik ben bezig met de laatste kameleon.dan ben ik klaar met het fokevent.heb al alle stallen eraf gehaald op baha en lang gewas gezet.op gewone farm doe ik nog steeds gewoon event gewas,want daar heb ik toch steeds een tekort aan ivm de drops.

13. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond iedereen...…..en iedereen proficiaaaat die level up is...…..tja bobo de wolkenrijen geven hééél veel punten.

En je hondje jeetje toch......ik viel hier bijna pardoes van men stoel toen ik las dat je in zijn lip moet prikken :cry:ocharme dat dier als je dat elke uur zou moeten doen...…..maar heuuu is er geen dierenkliniek bij jullie?? zodat ze het daar doen?? kost natuurlijk wel veel, maar had jij geen verzekering? Ik heb mijn kat indertijd(januari) daar gelaten, om het te kunnen opvolgen...

Deze ochtend iets meer als 3 uur met buurman aan het snoeien geweest...…...die heeft zo een 50 cm van gans het heg gedaan.....was niet met de machine te doen, maar hij moest de takken zelfs zagen, dus ook niet met de takkenschaar te doen...…..ik heb dan alles, ttz. een klein gedeelte klein geknipt voor in de kliko's…..en dan 2 grote zakken voor de tuin, van 270 liter.....o_O diegenen die mij kennen zullen wel weten, dat de pijn niet te harden was daarna en nog niet zal wel een paar dagen duren...….zelfs typen doet pijn. (moet nu nog ongeveer een 20 - tal kliko's kleinknippen….:wuerg:maar tja je moet wat hé...…...die man werkt ook niet voor niets......spijtig genoeg zijn het hier geen burendiensten.....heb de ganse winter tijd hé, en vanuit men keuken zie ik het niet xD)

Fokevent is hier af, pas om 20.45 uur begonnen...…..nog even doorgefokt...….want zag dat er uit de fok ook roet komt.

Ander event haal ik ook steeds maar 55 punten, maar dat komt ook door het taalverschil. (ga hier nu niet zeggen wat)……..maar ben hééééél tevreden met de leuke prijzen die we krijgen...…...en of je 55 punten haalt of meer, je hoeft toch 68 x te spelen voor de wolkenrij, de rest is héél leuk meegenomen.

Op bahama zo dom geweest van nog steeds stallen te zetten...…….:oops: en op één veld van de farm ook !! komt wel goed hoor, heb dan wat vlinders verkocht.
    ga nu slapen ben gesloopt.

14. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

15. enk52

Goedemorgen allemaal

Freedom ik hoop dat je hebt kunnen slapen na al die inspanning

MamaU gefeliciteerd met level-up

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  16. Hesje

goede morgen

fijne zaterdag allemaal

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen Hesje en Bobo

Je hebt een toepasselijke theepot gevonden Hesje

Iedereen veel plezier die naar de intocht gaat kijken

-freedom5555- vindt dit leuk.
  18. Hesje

ja ik dacht deze plakt niet maar hij doet het wel
    het was ook de enige die ik kon vinden:)

19. enk52

Mijn hondje wou ook niet plakken en toen vond ik hem nog ergens anders en toen was hij ineens gekrompen hier.

20. Hesje

ja af en toe snap ik er ook niets van

zoeken gaat wel lekker:)