Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Bobo

De watervallen doen wel mee voor de neon hartjes als je er stallen hebt staan

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

chips,dan heb ik dus ergens overheen gelezen:oops:

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Daar had ik gisteren ook overheen gelezen, Bobo. Dus nu als nog maar stallen gezet. Heel benieuwd hoe het gaat droppen. Als het goed gaat met de hartjes, haal ik mijn stallen op de gewone boerderij weer weg

4. enk52

Goedemorgen Lucie.

Dat ben ik ook van plan alleen kunnen daar dan weer de vergrootglazen uitkomen dus nog even nadenken.

Hesje het is gelukt zie ik. Gefeliciteerd met je level erbij. Het schiet al op naar de 200

5. bobobear

ik heb net mijn gewas er maar afgehaald,zonde,maar alles voor het event:music:

ik haal zowieso van gewone farm 2 akkers leeg,en dan doe ik daar eventgewas.ligt ook een beetje aan hoe het dropt.die vergrootglazen zijn alleen voor de hints begreep ik,dus niet echt noodzakelijk.dan maar extra goed zoeken.:p

alle gelevelden weer gefeliciteerd.:)

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb ook nu pas stallen gezet op waterval eiland

ik ga het vanmiddag maar bekijken hoe het loopt

ja het is gelukt soms heb je een bepaalde boom niet en blijft dat over nu heb ik hem wel dus dan maar ingeleverd
    ik ga niet altijd alles af hoor

7. enk52

PLINK PLOINK

Babyboom en Supervoer

8. bobobear

goedemiddag allemaal:)

net de eerste ronde erop gezet.zit al op de helft van de neonhartjes dus dat is mooi.de rest nog niet nagekeken.ik wilde een mandje kopen,maar 2 keer krijg ik geen sluitvenster,en nu heb ik dus geen mandjes en weet ook niet of ik betaald heb.gaat lekker vandaag hoor.is echt zo een dag voor mij dat alles niet lekker loopt.

heb toestraks de dierenarts gebeld.zijn waarde is te hoog,kreeg de assistente dok was er nog niet,mijn dok is er morgen.discussie gehad met die assistente.of hun snappen mij niet of ik snap hun niet,maar het gaat niet echt goed tussen ons.hun willen die curve,ik had al aangegeven dat ik dat niet doe als dat niks uithaalt want dat vind ik zielig voor me hond.zegt zij het is ook zielig als zijn suiker steeds schommelt,ik zei dat weet ik,maar daarom moet het ook weer stabiel worden.ik zei die insuline moet weer hoger.kon ik worden teruggebeld door die andere dierenarts of morgen zijn eigen.eigenlijk denk ik dat het vandaag al verhoogd moet maar weet dat ik een discussie met haar krijg.ik heb het gevoel nu een beetje alsof ik niet het beste met mijn hond voorheb,terwijl ik dondersgoed weet wat wel en niet goed voor mijn hond is.zeg ik ik heb liever zijn eigen dierenarts want die kent hem.zegt zij ja maar ze kan wel gewoon in de kaart inlezen.ja,maar dat is toch anders dan dat je een dier persoonlijk kent en al jaren met hem in de weer bent samen.ik wordt daar echt zo pissig om.nu zit ik in twijfel,ene kant wil ik niet wachten en insuline verhogen,andere kant wil ik wachten op zijn eigen dok.maar wie zegt dat ik haar krijg morgen.wordt gestoord van ze.sorry voor me geraas hoor,maar moest het ff kwijt

ik heb net op mijn bank gekeken,het is wel afgeschreven,2x zelfs,maar heb geen mandjes ontvangen

harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. enk52

Heb je al opnieuw ingelogd? Anders even een berichtje naar support sturen.

Vervelend dat je bijna nooit je eigen dierenarts hebt als het nodig is

PLINK PLOINK

Mega EP

Laatste bewerkt: 15 November 2018
  10. bobobear

ik heb net een berichtje gestuurd.maar ik weet niet of ik alles goed heb ingevuld,want mijn hoofd werkt niet.maar anders hoor ik het vanzelf wel.

ja,is echt vervelend zonder mijn eigen dierenarts hoor.ik wordt er echt geirriteerd van.terwijl ik op zich altijd wel rustig ben.maar ik heb zo een gevoel wat ze me nu geven dat ik niet het beste voor mijn hond over heb,en dat pik ik niet.

ik ga zo even op pad,moet wat ophalen.mischien helpt een beetje frisse lucht,lolll

11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Boboke toch, wat een gedoe met die dokters........en voor jou en je hond......ja ze kunnen het in zijn kaart lezen, maar dat is niet hetzelfde als een dokter die het dier kent......(ik spreek uit ervaring van men kat, was ook telkens zus en zo en verhoogde of verlaagde schildklierwaarden) en ik kreeg ook steeds te horen : ja maar we kunnen alles lezen wat alle dokters schrijven !!! (de rest van de uitleg hoe en wat ze deed schrijf ik hier niet) maar ik word er ook ontzettend pissig van.......en een visite kost hééééél veel geld.....ik begrijp je goed hoor bobo.....

Ik heb momenteel 133 vergrootglazen weet niet of dat voldoende heb.....heb al dagen een kop als een tol.....

12. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedemiddag

Ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Ik ben een beetje cootje momenteel. Heb weinig tijd voor de boerderij (kan niet precies zeggen waardoor, maar voor mijn gevoel erg druk prive, wel positieve dingen want mijn man heeft oa weer een baan voor 16 uren). Ik boer wel maar op een laag pitje. Doe ook wel mee aan de events, maar van wat ik haal is mooi meegenomen.
    Wil wel proberen het huisdier te halen.

Zal nog even kijken wat ik ga zoeken in de ballon. Is er hier ook een lijstje met wensen voor het ruilevent?

13. enk52

Fijn dat je man weer een baan heeft Detje

Er is nog geen lijstje

14. bobobear

hey detje.gefeliciteerd dat je man weer een baan hebt gevonden,wel goed nieuws.en rl gaat voor spel dus gewoon lekker spelen wanneer je tijd en/of zin hebt.:)

krijg ik een bericht terug van support,kunnen ze niks vinden van betaling.maar mijn bank staat toch echt dat ik heb betaald.en nu weet ik natuurlijk ook niet of het alsnog is bijgeschreven,want heb nu al een voorraadje gemaakt.en ik kan geen coppie sturen van mijn bank ofzo want dat lukt me niet.

15. enk52

Je kan wel zie of je al veel detective gereedschap hebt Bobo. Want dat moet je maken in de molen. Er zitten er 15 in een mand en je krijgt er 3 bij aanvang.

16. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Bobo beer, gebruik de toetsen Fin + Printscreenknop.
    Daarna kun met de toetsen: Control + de letter V de kopie ergens plakken.

17. bobobear

ik heb maar 3 detectivegereedschap,maar heb weer een bericht gestuurd.

dank je wel voor je uitleg harm jan,heel lief van je,:Dmaar ik ben echt een digibeet,bij mij lukt het nooit zoals het moet:oops:

18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Graag gedaan Bobo, blij dat ik kon helpen.

19. detje81

detje81 Forum-overlever

Hieronder het lijstje wat ik nog mis

woestijnroos bloesem
    bonte wilg katje
    cavia
    jackfruit
    iepenfruit

Ga eens even in de ballon zoeken.

20. bobobear

zo net even met de andere dok gebbabeld,nadat ik zelf weer heb teruggebeld,terwijl zij mij zou bellen,maargoed.ze blijft drammen over die curve,omdat kenji zo schommelt en ze is bang dat hij weer een hypo krijgt.ja dat snap ik,maar ik zie op zich wel aan mijn hond de symptomen.en nu zie ik gewoon dat de insuline te laag is.maar hij mag een half omhoog,hehe.kan het ook wel uit mezelf doen,maar het is toch een medicijn.morgen zou ik nog wel even met zijn eigen dok babbelen.maar dit vind ik echt tien keer niks hoor,een andere dok die hem niet kent,maar tis even niet anders.