Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

Lea wat zal je geschrokken zijn

bobo heb je niet gezegd lees zijn dossier even dan weet je dat hij anders is

eerst maar thee

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

lea,dat zal wel schrikken zijn geweest zeg.:oops:leuk zo een oefening,maar niet voor je hartslag

tja hesje,ze was zich dus wel aan het inlezen,want dat hoorde ik.zodra ik wat tegen haar zei hoorde je haar scrollen,lollll.

nu even hondje prikken en naar buiten,en het regent,bleh.ben ik zo weer terug,hihihi

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Hesje en Bobo

Er waren geen sirenes geweest en ik zag geen rook. Het was gewoon vreemd allemaal. Zo snel kon het ook niet verkocht zijn en dan ga je ook niet eerst naar de zolder. Maar het was wel grappig. Dat verwacht je helemaal niet.

4. bobobear

zo,ik ben weer terug,regen viel nog best mee,ik verwachte een hoosbui.

ja,het is wel apart lea,

5. Hesje

nee zeker niet

zo maak je nog eens wat mee hè
    kleine brandweermannetjes

hier is het nog droog

6. enk52

En brandweervrouwtjes Hesje;)

Ze zijn best actief hier. Doe ook mee aan wedstrijden. De grote brandweer oefent ook vaak. Die zijn wel in de werkplaats geweest te oefenen op mijn werk toen we nog in het oude pand zaten.

Het regent hier wel maar niet heel hard denk ik. Er staat wel veel wind

7. Hesje

hier zijn ze ook actief hoor
    alleen zie ik ze nooit in mijn straat
    maar met evenementen op dorp zijn ze wel aanwezig

8. enk52

Gelukkig maar. Is meestal niet goed als ze in de buurt zijn.

9. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

zo even tijd om weer eens op het forum te komen... (tijd lees puf)

bobo, wat ben je weer druk met je hondje en jammer dat de andere dok zo op zijn eigen manier blijft communiceren en dat het jou meer energie kost.
    Lea wat zal je geschrokken zijn, leeg huis met veel herrie.
    spannend Sanham, dikke knuffel voor jou.

prettige zaterdag allemaal.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal uit nat Zeeland. Wat grappig een oefening, maar je zal inderdaad wel geschrokken zijn, Lea

11. bobobear

hoe gaat het nu met je rita?

goedemorgen rita en lucie trouwens:music:

12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Lea, wel goed dat ze zo kunnen oefenen in een leeg pand.
    Bobo, hopelijk gaat het vandaag weer goed met je hondje
    Lucie veel plezier dit weekend!
    Hier is het nu gelukkig ook droog, hopelijk blijft dat nog even, want we moeten zo weer langs de lijn :music:

13. enk52

Goedemorgen Lucie, Rita en Sandra

Lucie veel plezier in Zeeland

Sandra ik hoop ook dat het droog blijft. Het is wel heel somber weer. Echt herfst.

14. doj34

doj34 Forum freak

Het gaat wel redelijk... het akkefietje van vorige week zat me aardig dwars maar de foto van mijn dochter gemaakt op school doet wonderen.
    Over een week gaat het een stuk beter... (iets met een datum)

15. enk52

Rita knuffel en ook gefeliciteerd met je level erbij

16. Hesje

veel plezier hoor Lucie

het zonnetje heeft even geschenen, hij kruipt nu weer weg
    lekker even een boodschap gedaan niet zo dichtbij

nog maar een keer een groepsknuffel voor allemaal

17. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede middag,

Ik kan wel een groepsknuffel gebruiken dus ik doe mee :)
    Ik heb sinds gisteren weer last van erge hoestbuien en benauwdheid en ben erg moe.

Het is inderdaad echt herfstweer nu, vind het op moment niet zo erg het toch geen energie om ergens naar toe te gaan.

Event gaat goed, bijna alle gewassen al binnen

18. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, dat is dan alles wat ik bijna op papier krijg gezet.......ben oooo zo moe al een paar dagen. geraak niet vooruit. :(
    Val in de voormiddag al in slaap.

Sandra sterkte met je vader.

Bobo sterkte met je hond, is ook héél zwaar om voor een ziek dier te zorgen.

Lea ze hadden jou als naaste buur wel mogen verwittigen wat dat oefenen betreft. Is toch bangelijk zo midden in de nacht?

Hier niks zon, koud, regen en wind.
    Maar aan de overkant zijn ze lustig aan het werken met beton of cementmolen.

Succes met event iedereen......kruip terug onder men dekentje.

19. enk52

freedom beterschap

Het was nog geen nacht hoor maar vroeg in de avond. Was ook de jeugdbrandweer.
    Een berichtje had ik inderdaad wel fijn gevonden

20. bobobear

goedemiddag allemaal,ik doe mee aan de groepsknuffel,voor wie hem nodig heeft.:)

sb,het gaat maar niet over he?toch raar dat ze niks kunnen vinden.ik hoop dat je je snel weer beter voelt.en rita en freedom ook een hele dikke knuffel voor jullie.

met hondje gaat het goed,ik hoefde er vannacht niet uit gelukkig en vanmorgen heeft ie het ook goed volgehouden.hij is wel zo van het is gebeurd,over op de orde van de dag.is mischien maar goed ook.net hem goed uitgelaten,dus nu kan hij weer lekker uitrusten en zijn vrouwtje erbij.al moet ik eigenlijk nog van alles doen,maar heb ik niet echt energie voor.dit weer is echt zo mijn weer niet.wordt er nog net niet depri van,maar leuk vind ik het niet.het is wel een tijdje droog geweest.alleen net een beetje regen weer gehad,ach we smelten niet.

hoe doen jullie het event,inleveren en dan gewoon verder sparen of eerst de totalen bij elkaar?ik heb de totalen gezien,maar weet even niet meer waar.

fijne middag nog allemaal