Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heerlijk zeg.

Gefeliciteerd dan met je ouders. Hoeveel jaar is het?

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    o_Ok weer even tijd om een kopje thee te drinken. Hier 2 hele drukke, maar leuke dagen gehad, met manlief die vrij was :)
    Was gisterenavond wel heel moe. Dacht nog even een opstart te maken met het nieuwe event, maar viel met lappie op schoot in slaap, ben toen maar naar bed gegaan. :sleepy: Dus nu pas begonnen met het event, gelukkig hoef deze niet helemaal uitgespeeld voor de wolkenrij en ben al blij als ik het TG-sieritem heb.
    SB hopelijk heb je het drankje niet voor niets op en komt er nu eindelijk een uitslag.
    Hesje, hadden ze beter wat eerder kunnen doorgeven, dat je de zolder nog verder moest opruimen. Komt er nog wel een raam terug, of liggen er nu dakpannen in?
    Bobo succes met je hondje vandaag.

3. enk52

Goedemorgen Sandra.

Fijn dat je leuke dagen gehad hebt en nog tijd genoeg voor het event

4. Hesje

Hesje Levende forumlegende

gezellig Sandra

communicatie hier is slecht

de dakpannen liggen op straat
    de dakwerkers werken drie dagen heel lang van vroeg tot laat
    donderdag gaan ze op tijd naar huis en vrijdag komen ze niet
    maar de panlatten moeten er ook nog op...

en ja er komt een mooi velux dakraampje in

5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

wat leuk lucy,hoeveel jaar zijn ze getrouwd?

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. enk52

PLINK PLOINK

Mega-ep

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Die zijn ondertussen 47 jaar getrouwd. We gaan elk jaar een weekend en om de vijf gaan we een week naar het buitenland. doen ze veel liever dan een feest geven

8. enk52

Leuk hoor. Wij zijn toen met 25 jaar ook 5 dagen weg geweest met de kinderen. Daarna nog een klein feestje gegeven in eigen beheer.

9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

misschien moet ik er ook eens over nadenken. eind dit jaar zijn wij 45 jaar getrouwd.

10. Sanham

Hesje, hopelijk hebben ze het wel heel goed waterdicht achtergelaten voor het weekend, want dat wordt erg nat heb ik gehoord.

Lucie van harte gefeliciteerd met je ouders. Wij hadden afgelopen zaterdag een etentje met mijn ouders voor hun 50-jarig jubileum (gisteren was het echt zover). Dit was op het laatste moment nog ingepland, gezellig ook samen met mijn broer en zijn kinderen. Ze hadden eerder in het jaar het idee er meer aan te doen, maar mijn vader kan elk moment opgeroepen worden voor een by-pass operatie.

11. enk52

Spannend Sandra maar dat komt vast wel goed.
    Fijn dat jullie dit dan toch gevierd hebben

Mijn moeder wilde dit jaar niets doen met haar verjaardag maar vorige week kwam ze ineens van wel (etentje met kinderen en kleinkinderen) maar de helft kon niet omdat er niet op gerekend was nu en druk met sint dingen dus nu toch maar volgend jaar. Dan wordt ze als we het mogen beleven 90

12. bobobear

goedemiddag allemaal.

ik heb geprobeerd te slapen,maar lukt toch echt niet,nu dus gaar en hyper,ken je dat gevoel.alsof je geen rust in je kont heb maar eigenlijk te moe bent.net even de dierenarts gebeld,maar ze belt me terug.zegt die assistente hoeveel was die waarde toen hij bijna die hypo kreeg,alsof ik hem eerst even rustig ga meten,hallo,dan is het al te laat om die suikerbom te geven.ja dat snap ik dan weer ff niet hoor.hoop wel dat zijn eigen dierenarts terugbelt die weet hoe hij in elkaar steekt.raar dus,xDnu is ie weer normaal,plast wel heel veel,dat verwachte ik al en zijn bloed was ook megahoog,maar dat verwachte ik ook al.

13. Hesje

ach bobo jij ben zelf een halve dierenarts

mijn moeder geeft ook elk jaar een etentje met haar verjaardag:)

gezellig hoor geniet van die uitjes

14. bobobear

ja,die uitjes zijn echt leuk om dan gewoon weer elkaar te zien.dat is ook wel belangrijk,want je weet nooit wat het leven brengt toch?niet dramatisch bedoelt hoor,maar toch.

ja,ik weet nu toch wel bijna alles hoe ik met mijn hond moet omgaan.gelukkig wel.bij het begin schrok je je een ongeluk en nu doe je snel handelen zodat hij geen hypo krijgt.

15. enk52

PLINK PLOINK

Wolkenrijpakket 3-voud

16. Hesje

hoe is het met de hond gegaan bobo?

stil hier weer vandaag
    ik vond het erg fris worden vanmiddag

17. Sanham

Vanmiddag belde mijn vader, maandag wordt hij opgenomen en dinsdag geopereerd. Worden dus een paar spannende dagen.

18. Hesje

ja Sandra heel spannend
    succes, sterkte en een dikke knuf

19. bobobear

owww,dat is dan zeker spannend sandra.hopelijk gaat alles goed

met hondje ging het wel vanmiddag,hij plaste wel veel.dierenarts uiteindelijk zelf maar weer gebeld,kreeg ik ds de ander,niet zo heel erg,maar die kent hem dus niet zo goed.vraagt zij ook zijn meting,ik zei die heb ik niet gedaan,ja dat had u eigenlijk wel moeten doen,ik zei,ja dan zit ie snel in een hypo,alles om dat te voorkomen,nou zegt ze dat gebeurd niet zo snel maar ik snap u wel.ik zei,nou met mijn hond gebeurd dat dus wel snel.vandaar ook meteen drastische maatregelen.wil ze weer dat ik zo een curve ga maken,maar dat helpt niet bij mijn hond,want hij is een geval apart.ene dag is ie zo en andere dag weer anders.ik zei ook dat ik hem niet onnodig wil prikken elk uur om te meten omdat ie al genoeg geprikt wordt.maargoed al met al moest de insuline omlaag en moet ik hem elke dag meten.zegt ze ja u moet hem gewoon regelmatiger meten,ik zei dat deed ik ook tot hij een tijd stabiel was,toen hoefde het niet meer zo vaak,maar 1 keer per week.maar al met al is hondje dus nu bij mij gebleven,want mijn zus kan zijn bloed niet meten,krijgt ze niet voor elkaar.dus ik zei dan blijft ie beter hier.ja wat moet dat moet.en dan maandag weer bellen hoe of wat.toch heb ik liever zijn eigen dok hoor.maarja dat kan niet altijd.

20. enk52

Goedemorgen allemaal

Bobo wat een toestand weer

Sandra heel veel sterkte voor je vader

Het huis naast mij is donderdag leeg gekomen en gisteravond een herrie . Mensen die naar zolder renden en vreemde geluiden en lichten. Net of er brand was zo'n rare gloed. Ga ik voor kijken zie ik allemaal brandweerhelmpjes langslopen. Dus ik naar buiten. Zijn ze een oefening van de jeugdbrandweer aan het houden.
    Daarna moest ik meteen naar een verjaardag dus heb niets meer gezien.

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.