Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,inderdaad fricor,ik heb er zo een hekel aan als je bijna klaar bent met een tijdsquest en dat je het net niet redt

2. fricor

fricor Commandant van het forum

ik dacht allemaal groene vinkjes te zien, maar kwam er al snel achter hoe het kwam.
    nog een geluk dat daar geen eventgewas op moest.

3. bobobear

ja,of dat je eventgewas oogst zonder wac,zo zonde van de tijd:music:

4. fricor

fricor Commandant van het forum

hihi jah....en het gebeurt altijd wel eens...

5. bobobear

ja,dan wil ik opnieuw inzaaien en dan heb ik maar heel weinig en denk hoe kan dat nou,en dan pas later valt het kwartje dat ik geen wac aan heb staan,grrrxD

6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

hi hi

ik heb het bijna goed gedaan
    griezelwild genomen ipv onschuld
    hoe komt het nou dat het nog zo lang duurt;)
    hm hm
    inmiddels alles vol met event gewas:)

7. bobobear

oepsie,bijna goed hesje,maar toch niet helemaal;)

ik ben bezig met veredelde rozen,dat tikt lekker aan met de drops.ondertussen 2 velden met eventgewas.gaat lekker zo

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Heb keelpijn, maagpijn, voetpijn op andere plaats en voel me koortsig, dus maar wat codeïne genomen...........:oops:
    Had hier wel iemand over de vloer deze ochtend die zat te niezen........:music:

Dankjewel voor de banner, maar is al een oudje dat ik wat uitgerokken heb.......was nog op formaat van vroeger !

Ik oogst nooit iets voor een event, want stel dat plots de FAQ verandert.....zo heb ik het geschreven, met BP weet je nooit, gezien het geklaag in alle draadjes over de vele di's en weet ik veel.
    'k krijg al de kriebels en alle toestanden errond als ik aan een tijdsquest denk.....dat is dus een nachtmerrie voor mij.

Hadden ze wel een beetje vroeger mogen zeggen hé.....dat alles weeral eens leeg moest zijn......dan kon inderdaad één van je zoons het doen...hier heb ik geen knopje voor het licht, maar zo een touw om aan te trekken, zoals vroeger bij de oma's boven de bedden hing.......xD en die dingen zijn nog steeds te krijgen.....in februari 2016 toen ze het nieuwe dak heb gelegd, was de zolder compleet open, de vorige isolatie was weggewaaid(door de storm wind, die plots opstak, isolatie lag op "tapjes") was plots het licht niet meer uit te doen....ikke elektrieker gebeld en die stond er de volgende dag met een nieuw ding om aan te trekken.......heb wel de dakwerkers op de overvolle vliering gejaagd om de 4 lampen te gaan uitdraaien.......:music:a ja is tegen houten balken, ik wil geen brand hoor....

Ik mag er niet aan denken dat ik ding daarboven moet leegmaken........is van 3 generaties.....:wuerg:

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

mamaU gefeliciteerd met weer een level erbij

Ik ruim wel af en toe wat op van de zolder. Eens zal hij toch leeg moeten.

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Eindelijk tijd om te beginnen met het event

En overvolle zolders zijn mij een nachtmerrie, na overleden oma's en ooms.....en ouders die verzamelen. Dus onze zolder is een oase ..van leegtexD

11. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,

Ik werd een uurtje geleden wakker en kan niet meer in slaap komen. dus dan maar even oogsten ;)

12. enk52

Goedemorgen allemaal

Dat is heel vroeg SB

Ria gefeliciteerd met level-up

fricor vindt dit leuk.
  13. bobobear

goedemorgen allemaal:)

ik was net zo vroeg als sb,maar had alleen snel geoogst en weer terug mijn bedje in.toen deed mijn hond raar,en moest ik hem verzorgen,want zijn suiker was weer te laag.maar dat is weer goed nu,hij ligt nu lekker te snurken en ik ben wakker,klopt toch iets niet hoor,lollll.ik spuit nu maar even geen insuline,al zal zijn waarde nu wel hoog zijn,maar dat komt door die suikershot.nadeel is dat hij dan waarschijnlijk wel straks weer veel moet plassen.maar beter dat dan een hypo.ik ga zo nog wel even op bed liggen,want denk dat ik wel een vermoeiend dagje krijg vandaag.

14. enk52

Goedemorgen Bobo

Succes met je hondje dan maar vandaag. Ik hoop dat het meevalt

15. Hesje

goede morgen vroege vogels

Lea wat wwn mooie

ik heb genoeg thee voor jullie

fricor vindt dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen Hesje

Heerlijk die thee.

Ik dacht laat ik nu eens een plaatje voor de vogelliefhebbers zoeken:)

17. Hesje

hij is erg mooi vind ik
    maar een mooi kattenplaatje kan ik ook waarderen hoor:)

gewoon gezellig die plaatjes

18. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal

Lekker thee en gezellig gefluit van een vogeltje. Het is altijd weer fijn waker worden. Hier nu alles vol met kwartjes maar eens kijken hoever we komen. Ben va het weekend weg, weet niet of ik veel tijd om te oogsten heb

19. enk52

Goedemorgen Lucie

Weekend weg is natuurlijk ook heel leuk.

Justin gefeliciteerd met level-up

20. LucieSchreurs

Zeker, met de hele familie voor de trouwdag van mijn ouders een weekend naar Zeeland. We vertrekken zodra zoon zijn laatste proefwerk heeft gehad vanmiddag