Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Lucie

Succes voor je zoon

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja dat was bekend dat daar gebouwd ging worden
    dat onderzoek gaat dan ook uit van het bouwbedrijf of de gemeente dat weet ik niet

maar er moet iemand thuis zijn

succes voor allen die iets belangrijks doen op school

3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Dank jullie wel. ui mijn hoofd begint of zoon of dochter vandaag ook aan de proefwerkweek. Toch altijd weer spannend

4. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

hier zit zoonlief midden in de toetsweek. De school begint halverwege de week zodat er nog een weekend tussen zit om te leren voor de laatste vakken.

lea wat gezellig van Marije en vriend.

Hier ben ik net over de helft van het event... waarschijnlijk ga ik het wel halen (gisteren even flink sm gewerkt)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. enk52

Goedemorgen Rita

Ging om 7 uur de telefoon. Moeder kon niet meer overeind komen. Maar ze staat weer op haar benen en krijgt zo de hulp.

Bobo gefeliciteerd met level-up

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Lea dat is niet fijn zo'n telefoontje in de morgen, hoop dat het nu beter gaat met je moeder.
    Hier zoonlief ook zojuist begonnen aan zijn toetsweek, hij leert heel makkelijk, maar juist daardoor wil hij er soms iets te makkelijk over denken. Dus hier ook afwachten hoe het gaat.

7. enk52

Goedemorgen Sandra

Succes voor alle kinderen met toetsen en examens

Zo'n telefoontje is zeker nooit leuk maar kwam nu wel heel slecht uit omdat ze voor de cv kwamen . Die bellen ze net af vanwege ziekte. Ze komen nu pas in december.

8. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen
    wat naar voor je Lea. beterschap voor je moeder. hopelijk was het eenmalig.

9. LucieSchreurs

Akelig Lea,zal ook een schok voor je moeder zijn geweest.

Veel kinderen met proefwerkweek,

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  10. enk52

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Ambachtsbenodigdheden

Recycle-o-maat

11. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

koop ik kistjes verbetering of hoe ze heten, heb 100% (maat s) die op diamant moet... gooi ik de wac eraf want ik heb dubbele oogst nodig... blijkt dat het niets uitmaakt... wac of 100% pffff....

hier nog 6 vakjes op gewone en 5 op baha... net weer gezaaid dus even afwachten.

12. enk52

Vannacht ook eventgewas erop zetten Rita als je het niet red. Maar je hebt nog 46 uur dus tijd genoeg.

13. doj34

doj34 Forum freak

ja ik draai non stop eventgewassen... de drop gaan wel oke.
    ach we hebben nog tijd en met de extra bonus dus 6 per veldje komende 24 uur zal het wel goedkomen.

14. enk52

Syrah gefeliciteerd met level-up

Goedemorgen allemaal

Fricor gefeliciteerd met ook weer een level erbij

Laatste bewerkt: 6 November 2018
    fricor vindt dit leuk.
  15. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een nieuwsgierig lieverdje heb je vandaag

hoe is het met je moeder?

eerst maar thee?

fricor vindt dit leuk.
  16. enk52

Goedemorgen Hesje

Het ging weer goed gelukkig. Ze kon weer lopen . Zat wel voor de zekerheid op een hogere stoel waar ze makkelijker uit kon komen. Maar toen ze even naar bed was geweest ging het ook goed.

17. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen Hesje. ik ben geen kattenmens maar neem toch maar een kopje kattenthee.
    goeie morgen Lea. fijn dat het weer beter gaat met je moeder. wat was jij vroeg (gisteren al) met je mooie dinsdagwens.

18. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

fijn dat het weer goed gaat met je moeder lea:)

19. LucieSchreurs

Goedemorgen Lea
    Goed om te horen inderdaad. Misschien is zo'n hogere stoel altijd wel goed. Mijn schoonouders zijn er ook op overgestapt en ze zijn er erg blij mee. Schelt een hoop gepuf en handjes in de rug bij het opstaan;)

20. enk52

Goedemorgen Tine, Bobo en Lucie

Tine ik was de laatste gister. Heb mijn post vanmorgen bewerkt om geen dubbelpost te krijgen

Moeder heeft op zich ook een hoge bank maar bij de stoel heeft ze 2 leuningen wat dan weer iets makkelijker is en ze zit toch iets meer rechtop. Ze zijn speciaal voor haar gemaakt.