Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

brrrr jij woont heel dicht bij groot water dat scheelt ook nog

maar vorige week zonder isolatie stond hij ook op 17

2. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen. dank je wel lea je bent er altijd vlug bij.hoe doen jullie dat zo vlug? met supermest? hier de gewone mest op ongeveer 3000 bd.voor 1 dat vertik ik miljoenen voor mest te betalen. hier nog 10 vakjes baha en 12 vakjes voor farm. merk wel dat ik er 's avonds om 12 of 1 uur niet meer ervoor opsta. te moe niet echt in orde.

3. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen allemaal,

Lekker thee :)

Wat zijn jullie al ver, ik ben pas halverwege

Ria gefeliciteerd met level up

4. doj34

doj34 Forum freak

jeetje ik loop verschrikkelijk achter... tja RL gingen heel veel dingen anders... dan kom je niet aan oogsten toe.

Ben nog steeds aan het bijkomen van gisteren...

oh goedemorgen trouwens.

5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen Ria, Rita en SB

Ik Ben ook niet 's nachts opgestaan hoor maar wel eventgewas in de nacht.

6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal,
    Hesje, lekker wat warmer in de ochtend en minder stookkosten. Wij hebben gelukkig een thermostaat met tijdschakelaar, die laat ik in de ochtend om 5.30 uur aanslaan, wij staan om 6.00 uur op en dan is het al warm aan het worden. :)

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

goede morgen iedereen,

hier is nu juist boven 0 graden aan het worden, buiten dan wel te verstaan hé...….en ja dakisolatie geeft veel......was deze ochtend toch maar 16 graden in de woonkamer normaal is het 17.5 graden, maar tja is dan ook een alleenstaand huis......kan van hieruit dak van de woonkamer zien en zie nu dat het "ijs" dat op het dak lag aan de schoorsteen van de open haard, sneller weg is......dus heb warmte verlies blijkbaar via de klep van open haard......en die is in 20 jaar niet open geweest !!

Aan mijn buurtjes die kado's sturen aub. een gewoon "podium" sturen als je wil...….de di's van bahama zijn compleet. nu de gewassen nog voor 5 vakjes op de farm...….vergeet ik vanochtend daar een veld te oogsten :( en voor bahama nog 3 vakjes.

8. Hesje

Ria ik doe alleen het begin met mest en sm
    op de kleine veldjes alleen met water
    ik ga geen mest kopen
    maar als ik thuis ben probeer ik op tijd te oogsten
    en ik oogst vroeg en soms ook nog laat
    ook alleen maar event gewas ook in de nacht

dat heb ik ook wel hoor Sandra dat ik het kan regelen maar ik vind het niet fijn om gelijk in een warme kamer te komen
    heel soms vergeet ik hem uit te doen:oops:

9. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

de ochtend heb ik niet mee gemaakt..
    gelukkig doe ik niet mee met het circus, anders was ik ook vast pas op de helft geweest.

gisteren om 10 uur gestopt met het hh. maar de ramen zijn weer fris en er kwam nog het een en ander tussendoor.

verder wel alles gelezen en wil wel reageren maar weet niet alles meer.
    alleen Lea, na 8 december de boom opzetten, dan blijft er toch nog genoeg dagen over om er van te genieten?

en Hesje, het zal ook wel schelen dat je huis vol met steigers en doeken staat. de wind komt er ook niet rechtstreeks tegen.
    hier geen tot weinig isolatie. en een thermostaat die ik met de hand moet verzetten.
    anders zie ik het er nog van komen dat zoonlief 's avonds laat 'm op 30 zet, voordat hij op de scooter stapt om naar huis te gaan als het koud is buiten......

10. Hesje

ja die kans is groot hè fricor

dat moet je voorkomen

dat heb ik ook als ik verschillende dingen lees
    vind ik heerlijk om te lezen

ja we zullen zien hoe het loopt met de temperatuur als alles weer weg is

Laatste bewerkt: 4 November 2018
  11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, eindelijk weer tijd. We hadden het hele weekend het huis gezellig vol.
    Wel op tijd kunnen oogsten voor het circus event, het zou moeten kunnen , zoals het er nu uitziet kan ik dinsdagavond klaar zijn

12. enk52

Klinkt gezellig Lucie.

Ik kreeg vanmiddag onverwacht mijn dochter met haar vriend. We zijn even naar oma geweest die ook op me rekende.
    Iedereen blij op deze manier.

13. Hesje

gezellig Lea vooral als het onverwacht is

vond je moeder ook vast erg leuk

14. LucieSchreurs

Gezellig Lea, onverwacht geniet ik ook altijd van.

Het bezoek hier war n al mijn broers en zussen met de kleine van drie. O h nee..niet klein ze is al groot. Volgens eigen zeggenxD en gek op mijn zoon van zeventien, de grote held

15. enk52

Goedemorgen allemaal

Onverwachts is zeker altijd leuk. Ze waren naar de zwarte markt geweest en op de terugreis hier dus langs.
    Oma vond het ook heel fijn.

Dat is een heerlijke leeftijd Lucie van die kleine en wat kunnen ze al lekker eigenwijs zijn.

Justin gefeliciteerd met level-up

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  16. Hesje

goede morgen

hier is de thee

alle wolkenrijen in mijn bezit

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen Hesje

Ik heb ze gister ook beide gehaald.
    Ik hoop dat de thee warmer is dan de buitenkant van de pot;)
    We krijgen van de week weer hogere temperaturen. De tussenjas nog maar even laten hangen dus.

18. Hesje

ja de thee is warm en ze zijn aan het vergaderen waar ze heen gaan

ik mag straks naar Dordt
    er is braakliggende grond achter het huis van zoon en daar gaan ze huizen bouwen
    er moet vanmiddag een bouwkundig onderzoek gedaan worden
    en vrijdag kreeg hij het verzoek deze week een dag thuis te zijn
    dus......

niets bijzonders op de farm en nu alles volgezet met krokus en stevia

19. enk52

Dus mag moeder weer opdraven:)

Wist hij dat van tevoren dat daar huizen zouden komen?

Hier komen ze vanmorgen de ketel schoonmaken

20. LucieSchreurs

goedemorgen allemaal

Zeker heerlijk eigenwijs en is helemaal van het zelf doen, of het nu kan of niet.
    Zoon begint vandaag zijn proefwerkweek, duimen voor een goed resultaat, hij heeft er genoeg voor geblokt
    De ketel daar komen ze voor ons morgen voor.