Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

nee valt wel mee

veel verfwerk alle muren waren ook geverfd dus denk nieuwe laag erover heen
    de plafonds zijn gipsplaten dus wel gemakkelijk

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Verven gaat altijd wel redelijk snel. Wanneer gaat hij over?

3. Hesje

1 februari is alles opgezegd in het andere huis

nu moet ik weg dus tot later een keer

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen allemaal,

spannend Hesje maar wel heel leuk.

Hier is het niet glad gelukkig.

5. enk52

Tijd voor thee en koffie, alvast wat lekkers erbij voor wie er al zin in heeft.

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik doe mee
    Bakje koffie erbij.

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

1 pakt er 1 af
    2 legt hem netjes weg voor morgen
    3 iets met goede voornemens...
    4 oh ja 't is nog 2014....
    5 njam njam, hap hap en alles weg 8)

Goedemorgen kliekjes en cootjes *zwaait*

8. enk52

hihi, heel goed Klaartjuh. Morgen zijn ze lang zo lekker niet meer. Hoewel deze met appel vind ik nog dagen lekker:p
    En goede voornemens zijn voor het nieuwe jaar;)

9. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen,

jammer dat we zolang moeten wachten voordat de volgende oogst klaar is.... molen op baha draait ook op volle toeren.... dan maar uit verveling een appelbeignet pakken (voordat klaartjuh alles opeet).

10. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

de dagen vliegen voorbij he.
    hier is pieterburen nog steeds open. allemaal blaffende zeehondjes. echt wel besmettelijk dus.
    zelf doe ik nu ook mee en flink verkouden.
    gisteren voor het laatst gewerkt van dit jaar, tenminste...buitenshuis.
    met de Kerst 2 grote jongens er bij gehad, anders zaten ze ook maar alleen. was wel gezellig zo.
    met oud-en-nieuw ook extra volk/logees, waarvan er 1 al gearriveerd is.
    kunnen ze volgende week ook vast blaffen.. we zullen het ze wel leren...:p
    hier liggen nog steeds sneeuwresten, en gisterochtend al glibberend met de fiets aan de hand naar mijn werk. ze hadden deze keer totaal niet gestrooid of geschoven. dus het was 1 hobbelige ijsbaan. nu zijn de wegen wel goed begaanbaar.ik vind het wel ijzig waterkoud vandaag.

de molen is druk bezig op baha. nog heel wat drops nodig om aan de 61 te komen. alleen ik speel dit event, manlief vond het aantal fokdieren te gek worden.
    beterschap aan de zieken, feli's wie wat te vieren heeft, en groetjes aan iedereen. ;)

eevee60 vindt dit leuk.
  11. enk52

Fricor beterschap voor alle zeehondjes , ik vond het wel lekker even buiten. Net even rondje stad gedaan. Maar weg is hier prachtig schoon en droog, dat scheelt natuurlijk.;)

12. fricor

dankje Lea, het wordt gelukkig wel wat minder. ik hoefde vandaag niet naar buiten en vond dat helemaal niet erg.
    morgen nog even wat boodschappen doen. oliebollen en appelbeignets. we bakken niks zelf dit jaar.

13. enk52

Ik bak ook niets zelf dit jaar. Ik ga naar mijn broer toe morgenavond en daar is van alles aanwezig. Scheelt weer een vette keuken.

14. fricor

dat heb je goed ;)
    laatste oogst binnen, dus ik ga afsluiten. de houten stokken blijven hier wat in de grond steken.
    zit lekker darten te kijken. was spannend net.
    fijne avond nog allemaal,
    groetjes.

15. doj34

doj34 Forum freak

ik zit in dubio, mijn oogst is over ruim een uur klaar... ga ik er op wachten of ga ik op tijd naar bed.... ik denk dat ik morgen maar oogst... nu zakken mijn luikjes dicht en morgen wordt het zeker laat. Zaterdag gaat Daan naar een internationaal toernooi in België om te judoën. Vorig jaar mocht hij tegen belgen, Fransen en een italiaan.
    10 januari mag hij naar Dedemsvaart, helaas doet hij mee met de -18 jaar. In zijn eigen leeftijd zijn er geen tegenstanders in zijn gewichtsklasse. Maar eerst maar eens kijken hoe hij het doet in Belgie.... en hoe zijn energie is.

16. detje81

detje81 Forum-overlever

Goedenavond

Kom iedereen alvast even een goede jaarwisseling wensen. Nu zo op bed, want lag op de bank voor de tv al bijna te slapen.
    Morgen eerst aan het werk en als ik thuis ben meteen naar mijn broer, daar wat eten en het oude jaar uit zitten. Dus kom morgen niet langs om een praatje te maken.
    Event gaat hier tot dus toe prima met dank aan hele lieve kabouters.

Groeten Detje

17. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Lieve mensen,

Na heel lang gepraat te hebben, hebben we besloten dat het over is!

De chemie is weg, de rek is er uit!
    Dus beter als vrienden uit elkaar, dan dat het met ruzie moet.

Ik vind het heel erg jammer dat het op deze manier moet, maar het is helaas niet anders.

Ik zal net als jij opnieuw moeten beginnen. Weer opnieuw bah bah! Ik ben het zo zat.

Zo is het leven nu eenmaal! Het is geven en nemen, en ik geef je nu alle ruimte.

Ik hoop dat je niet verdrinkt in je verdriet.
    Soms gaan de dingen eenmaal niet zo als je gehoopt had!
    Dus 2014 ik wens je veel succes. ..En welkom in mijn leven 2015, ik tel de dagen af dat je bij me zal zijn!

Groeten,
    En voor eenieder een Zalig 2015,
    Ron

(Eerlijk overgenomen van iemand anders en leuk genoeg -vond ik- om met jullie te delen op de laatste dag van het jaar).

eevee60, Klaartjuh en Boerinneke66 vinden dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen allemaal,

Ron, die moest ik eerst even goed lezen maar hij is mooi.

Omdat iedereen het waarschijnlijk druk heeft vandaag nu alvast

en een

19. Hesje

goede morgen

Rita succes voor je zoon dat hij een fijne dag mag hebben

Fricor ik heb ook darten gekeken en het was echt spannend

ja ik moest ook 2x lezen maar hij is wel mooi

ik wens iedereen een hele

Boerinneke66 vindt dit leuk.
  20. enk52

Komen je zoons vanavond Hesje of ga je daar naar toe?

Rita , ik wens je zoon ook ontzettend veel succes maar vooral veel plezier. Het is al geweldig dat hij mee mag doen.