Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag bijna, kom snel even langs, want krijg al grote honger. :wuerg: zit al van 8 uur soep te maken in men "soupmaker", nadeel is dat je niet kan proeven, wachten zo te af is en dan terug instellen.
    Ondertussen volgende portie groenten klaar zetten...……
    Jullie zullen zeggen, neem een pan en zet ze op het vuur...……xD

Enk feli's met je zwaar level up.

Al de anderen ook gefeliciteerd uiteraad…..;)

En dank voor de feli's…….nu moet ik iets van een 103 miljoen punten, dus zal even duren :music:
    Lijkt wel real life, hier verdwijnen de postkantoren ook als sneeuw voor de zon......enfin in het spel zijn het enkel de berichten, ik wist niet dat er 600 inkonden…..

Dat doolhof heb ik een trucje gevonden...…….laat het te behalen dingetje "eruit" valllen uit de rij en zet het dan naast het poppetje xD loopt wel eens mis hoor...….zit nu aan nr. 15 en de middelste rij 28 van de 55 voor de wolkenrij...….tekort aan Di's.:wuerg:

Ga nu eten...…..

fricor vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Eet smakelijk freedom

Dat trucje doe ik ook weleens als ik er niet uit kom.
    Ik kan nog 2 x spelen en sta dan op 25 spelletjes. Nu eerst weer wachten op gewassen

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

moet nog iets langer wachten:oops:

ja ze lopen elkaar erg in de weg
    en ik schrik steeds als ze weer iets hardhandig neer gooien

zo dat is wel erg veel berichten zeg

4. enk52

Bobo ook weer gefeliciteerd met een level erbij

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ben met mijn verkouden hoofd lekker bezig. Heb ik de knotsgekke kippen in het hotel gezet om door te fokken, en er nu geen een meer om in te leveren. Dus nu staan de kippen er een keer extra op :music:

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

PLINK PLOINK

Super - en susi mest

PLINK PLOINK

Babyboom en Supervoer

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2018
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

kan iedereen overkomen Sandra.
    hier het fokken helemaal uitgespeeld. viel best mee daar ik alle te leveren dieren al in de schuur had staan. alleen de badges had ik nodig. ben blij met de howie , die staat in de boom.

8. enk52

PLINK PLOINK

Maandknechten

PLINK PLOINK

Groothandeluitverkoop

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2018
  9. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. ja dat was gezellig woensdag met hesje. doen we nog een keer over. 2 dagen druk gehad dus even wel farm gedaan maar niet gelezen. hier net klaar met het fokken en howie in de wolk gezet. de wolk ook opgevuld zodat we dat kunnen vergeten. ik heb al een lijstje naast mijn laptop wat er allemaal moet. kan het niet meer onthouden. hahahaha. ik heb nog 1 vervloekte munt nodig dan is die ook klaar. gelukkig het is weekend. dus rustig aan. iedereen een fijn weekend

10. Hesje

goede avond

ik heb ook het fokgebeuren klaar en ook al het schatgraven is klaar nu alleen nog voor de extra
    het doolhof vraagt veel tijd
    maar het gaat aardig snel

11. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goede avond allemaal

iedereen die geleveld is gefeliciteerd.

fokgebeuren was ik zo klaar mee,was makkelijk te doen dit keer.met schatgraven allang klaar,maar gaan wel door voor de extra's,doolhof gaat ook supergoed.ik vind het eigenlijk wel leuk om te doen,maar je moet het wel bijhouden want anders wordt het wel erg veel achter elkaar.

12. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond, blijkbaar heb ik een duffe kop......als iedereen zo makkelijk door de doolhof geraakt......bij mij is ganse spel bijna een dagtaak ! xD heb er juist 10 weggespeeld....neb nu 37 keer gespeeld weet niet of dat goed of slecht is...….

Dan die akelige munten ook vol....blijf ook voortspelen, voor de dingen die we krijgen.

Fokken dacht ik oké, gaat goed gaan, tja doe ik 2x verkeerd in men hokken, zit ik in totaal met 80 badges over :wuerg: kreeg die donkerrode badges maar niet bijeen :music: en had geen groen - lees jad olifantje -.....fok ik die en springt die over xD dus nog eens fokken. 8)

Wens ook een iedereen een fijn weekend...….vergeet niet dat we een uurtje langer kunnen spelen ;)

13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedenavond,

druk geweest vandaag.zowel in rl als op de farm.
    heb pas 19 x het doolhof gespeeld. soms ga ik er snel doorheen, soms blijf ik maar proberen.
    kan zo nog 5 x verdwalen.
    met het fokken was ik net te laat op 1 minuut na om de laatste hokken te legen, dus die blijven mooi staan voor zondag.
    wel de howie in de boom gezet.
    door hier te lezen de wolkenrij ook gevuld.
    was 'm helemaal vergeten.
    de knokenkoningin heeft nog niet genoeg muntjes gehad, maar dat komt vast wel goed.
    de doodskistkalender is ook zoiets om te vergeten.....
    er speelt ook allemaal te veel, vind ik.
    maar wel leuk allemaal.
    als je de tijd hebt....

fikse buien op het moment hier, en fris.
    echt herfst.
    allemaal fijn weekend.
    groetjes en knuf.

14. enk52

Goedemorgen allemaal

Het is hier ook herfst en de winterjas schijnt uit de kast te kunnen.
    Komende nacht krijgen we dan ook weer wintertijd dus niet zo gek

MamaU gefeliciteerd met level-up. Je bent aan het stijgen in mijn lijst

fricor vindt dit leuk.
  15. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

16. enk52

17. Hesje

goede morgen

hier is de thee
    echt veel werk op de vroege morgen

vraagje; waarom moet howie de boom in?

vergeten te posten

fricor vindt dit leuk.
  18. enk52

Goedemorgen Hesje

Er is een rune in de boom voor de Howie. Dan werkt hij op alle velden in plaats van alleen het veld waar hij op staat.

19. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen allemaal. eindelijk wat regen hier. gisterenavond een fikse bui, maar het is hard nodig voor de natuur.

20. enk52

Goedemorgen Tine

Het spoelt hier momenteel maar de natuur heeft het zeker nodig.