Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heftig dagje Hesje

Zoon belt net . Hij mag na de herfstvakantie niveau 4 gaan doen van ict. Hij doet nu sinds september niveau 3
    Hij was al jaren niet meer naar school geweest

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

zozo,dat doet ie super lea:Dtoppie hoor.

iemand nog een idee wat je nog kunt inzetten voor het volle maan event,behalve de wac enzo.

eten gaat steeds beter.ik kan nu wel redelijk normaal eten.dus dat gaat goed gelukkig.

3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

Lea wat super
    wat zal je trots zijn

bobo ik heb geen idee

4. enk52

Goedemorgen allemaal

Hesje ik ben zeker heel trots op hem

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  5. bobobear

goedemorgen allemaal:)

6. doj34

doj34 Forum freak

bobo, ik heb griezelwild klaar staan.... dat verkort de tijd.

oh ja, goedemorgen trouwens.

lea, geweldig dat je zoon het zo goed doet.

hier gaat dochter vandaag naar Nieuwegein, daar komen alle locaties van haar hbo school voor een career event.
    Het zakenleven laat zich zien en kunnen de studenten een stageplaats regelen of zelfs een toekomstige baan.
    (het zakenleven is enthousiast met deze hbo en komen graag, is mij verteld)

Dochter zal vooral buitenlandse bedrijven opzoeken en toerisme.
    (iedere kraam heeft zichbaar voor welke studierichting hij is)

7. enk52

Goedemorgen Bobo en Rita

Griezelwild werkt niet op eventgewas. Er is wel een eventgewasbooster.

Klinkt goed Rita. Daar zal ze zeker leuke ideeën op doen

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

spannend Rita met welke stage zal ze mee thuiskomt

eerst maar thee

Laatste bewerkt: 17 Oktober 2018
    fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  9. bobobear

leuk voor je dochter rita,daar zal ze wel wat leuks gaan vinden denk ik.

ik doe gezellig een kopje thee mee.

is goed dat je het zegt lea,ik wilde ook gewoon dat griezelwild aan gaan zetten.

10. enk52

Goedemorgen Hesje

Heerlijk een kopje thee lust ik ook wel

11. doj34

doj34 Forum freak

bedankt voor de waarschuwing Lea... ik dacht volle maan... hahahahaha

de koningin was aardig voor mij... mijn 3 munten werden omgezet in 6 munten en daarna mocht ik nog 1 keer als toetje... dus 10 schatten gevonden.

Laatste bewerkt: 17 Oktober 2018
  12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Klinkt goed Rita. hier zoon nu eindelijk over gekregen dat hij naar een open dag gaat. Hij weet nog totaal niet wat hij wil, dat gaat nog wat worden de aankomende tijd

13. doj34

doj34 Forum freak

hier is mijn zoon verplicht om naar open dagen te gaan anders is zijn handelingsdeel niet voldoende en mag hij niet over... hij weet juist wel waar hij naar toe wilt. heeft zelfs via directeur tekenen extra gekregen naast handvaardigheid.

14. enk52

Goedemorgen Lucie

Vergeten jullie de kalender niet?

15. LucieSchreurs

Die was ik niet vergeten, was gelukkig de eerste pop up van de dag.

Hier moeten ze ook verplicht naar open dagen, maar dat wil niet zeggen dat het van harte gaat

Edit, ik heb eens naar de wolkenrij voor die kinderspeelitems gekeken en ik kan het ponyritje daar niet kwijt. Op welke wolkenrij hoort die dan?

16. enk52

Die wordt nog toegevoegd Lucie
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/nieuwe-wolkenrij-kinderspelcollectie.31055/

17. LucieSchreurs

Dank je wel Lea, dat kon ik net niet vinden op het forum. Geeft inderdaad maar aan dat de wolkenrij te vlug live is gegaan:p

18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Hier is gisteren dochter naar een hbo info dag geweest met school. Binnenkort gaan we samen naar een studiebeurs in Rotterdam, daar komen dan heel veel universiteiten en HBO opleidingen met stands en informatie bijeenkomsten. Ze moeten zich die dag verplicht voor 3 bijeenkomsten inschrijven. o_Ok moet ze dit jaar (4 gymnasium) al 1 open dag bezoeken van een hbo of universiteit. Gelukkig heeft ze een aantal, totaal verschillende, opleidingen die haar wel interessant lijken. Die kan ze nu alvast voor een eerste keer met elkaar vergelijken en kijken wat er misschien al afvalt. Daarna heeft ze gelukkig nog 2 jaar om een definitieve keuze te maken.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Wat die wolkenrij betreft : ik heb geen vliegtuigritje......nooit gezien trouwens, of is dat het laatste item dat nog online moet komen in de molen?

Voor die volle maan, kan je ook vampierserum inzetten, maaaaaaaaaar denk dat de meesten hier WAC prefereren aangezien het een diamanten slot is. …...en dat griezelwild kan je wel inzetten als je gewone gewassen zet tijdens de nacht, aangezien ik vrees dat er niet veel DI's uit dat eventgewas met zo weinig waarde gaan komen. En grafschaal bij het oogsten van gewone gewassen als event begint.
    Er zijn ook EP boosters volle maan dacht ik zo...

20. doj34

doj34 Forum freak

hmmm.... dochter heeft storing met de ns. wordt weer terug naar Arnhem gereden. ze hebben een leraar die dit event regelt al gebeld.