Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. wat een werk lea en echt mooi. ik zou daar geen geduld voor hebben.hier laatse 300 gewas vandaag en nog 80 di's. dus vanavond laat klaar. komt goed uit want morgen weer naar oogziekenhuis terug dus weinig tijd. fijne zondag allemaal

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Bobo gefeliciteerd met een level erbij. En Justin en Owen ook

Goedemorgen allemaal

Laatste bewerkt: 15 Oktober 2018
    fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

ik ben ook present met een potje thee

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. enk52

Goedemorgen Hesje, gezellig:)

5. doj34

doj34 Forum freak

goedemorgen allemaal,

mooi cadeautje lea, door jou ging ik even kijken wat mijn aantal is... ruim 60 duizend.
    1 soort is 8500 steentjes, ben er zaterdag weer even aan gaan zitten. wilde het al enkele weken maar kwam er niet van.
    tijdens de zomer lag de plaat op de kast in de slaapkamer. daarna was hij al wel beneden maar had mijn dochter de tafel voor huiswerk nodig.
    gisteren de boot naar de winterstalling gevaren en klaargezet zodat hij vandaag uit het water wordt getild door de havenmeester.
    Zaterdag dekken we hem af en dan van het voorjaar weer klaar maken.
    freedom tevreden met de verkiezingen?
    hier nog maar 1500 gewas en dan is de wolkenrij binnen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik heb beide wolkenrijen binnen

er staat nu een vrachtwagen met isolatie platen onder mijn raam te piepen
    eerder was er al een kraanwagen neergezet en een lege afvalcontainer op straat geplaatst dus de hele straat is wakker nu

Justin en Owen beide gefeliciteerd met jullie level up

7. enk52

Goedemorgen Rita

ruim 60.000 dat is helemaal gigantisch. Ik denk dat de auto die mijn dochter gemaakt heeft ook wel dat aantal had.
    Ik zelf vind dit net groot genoeg.

Bij mij het event gisteravond ook afgesloten

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Enk wat een prachtige paint……...ik wou echt dat ik die collega was......zoals je weet ben ik sinds men puberteit zot van oldtimers;) vind zelfs afbeeldingen terug in men schoolboeken toen ik in de humaniora zat...…..xD dat is dus van 12 tot 18 jaar. Zelf begin ik niet aan zo een paint, aangezien ik lees dat het slecht is voor nek en schouders.
    Als ik de aantallen las, dacht ik meteen aan de event hier.....19.000 xD en Doj met 60.000, hoop dat BP dat niet leest :music:

Doj, ja ben tevreden met de verkiezingen...….het is dan ook een gans gedoe geweest in Antwerpen...….en nu op naar de parlementsverkiezingen volgend jaar in mei...….

Gisteren ook event afgesloten......zit nu kattekruid te kweken:music:op de farm hé, niet in real.

Iedereen die level up is gegaan een dikke proficiaaat.

9. enk52

Goedemorgen freedom.

Als je dichterbij woonde maakte ik er voor jou ook een.
    Je krijgt alleen last van je nek en schouders als je er te lang aan zit maar als je al last hebt is het misschien inderdaad beter om dat niet te doen.

10. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

11. enk52

Goedemorgen Bobo:)

Lukt het eten alweer een beetje?

12. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

hier een weekje vrij, nniet dat ik veel heb aan een puber me een week vakantiexD Hoewel hij stiekem blij is dat ik vrij ben
    Maar eens kijken wat we deze week kunnen doen allemaal

13. enk52

Goedemorgen Lucie

lekker een weekje vrij. Maar wat gezelligs plannen dan

PLINK PLOINK

Molen abonnement

MamaU en Agnes gefeliciteerd met weer een level erbij

PLINK PLOINK

De fruitmarkt

En ook fricor een level omhoog. Gefeliciteerd

fricor vindt dit leuk.
  14. fricor

fricor Commandant van het forum

goede middag,

nieuwe week, nieuwe kansen .
    dank voor alle felies, en andere gelevelden ook gefeliciteerd.

heb net het nachtmerriefort op het huisdierenveld gezet. hij was eindelijk uitgebroed.
    zit er iemand nog om een spies verlegen?

nu maar weer naar buiten zolang het mooi weer is.
    allemaal een fijne dag.
    groetjes en knuf.

15. LucieSchreurs

Voorlopig ben ik de garage aan het opruimen :cry: Pff het is nodig, war verzameld een mens een hoop in een jaar

16. bobobear

goedemiddag allemaal

voor alle gelevelelden gefeliciteerd.
    lucie,je hebt vakantie,dan moet je niet gaan opruimen:music:

het eten gaat volgens mij wel wat beter.ik ga vandaag gewoon aardappeltjes etenmet spercieboontjes en tartaar,dus dat moet kunnen.ik heb bijna de hele tijd vloeibaar gegeten,maar mijn buik is het daar niet meer mee eens,heb nu last van mijn buik en buikgriep.dus maar even wat beter gaan eten.

tis weer prachtig weer,alleen wordt het voor mij niet naar buiten gaan nu met die buikgriep anders kan ik straks gaan hollenxD

-freedom5555- vindt dit leuk.
  17. LucieSchreurs

tja, normaal heb ik er geen tijd voor, dus toch vandaag begonnen. Tussendoor wel naar de volleybal dames gekeken
    Wat een fantastische wedstrijd en verdiend gewonnen!

en bobo ik hoop dat je je vlug wat beter voelt...inderdaad toch proberen wat vast voedsel naar binnen te krijgen

18. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier ook klaar met het event.
    wat was het toch een aangename zonnige herfstdag (of moet ik zomerdag zeggen)
    fijne avond iedereen.

19. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goede avond,

Bobo, beterschap

Ik kom nog 73 helse spiezen tekort, als ik er aan denk om morgen vroeg te oogsten ga ik het event waarschijnlijk wel halen.

Ik heb vanmiddag heerlijk op balkon gezeten, dit weer mag van mij nog wel even zo blijven :)

20. bobobear

gefeliciteerd tine:Dhet was zeker een heerlijke dag,hoe je het ook wilt noemen.je zal niet zeggen dat het herfst is he,met deze temperaturen.

eten ging goed,merk dat ik steeds meer dingen kan eten.nog geen harde dingen,maar dat is logisch.

fijne avond allemaal