Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja beetje oppassen hoor

het komt vanzelf wel weer

2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ja,ik dacht in kleine stukjes en het is zacht,maar dat ging dus niet zoals ik dacht.ach,ik heb geduld,komt vanzelf wel weer goed.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is vervelend Bobo. Dan maar een soepje. Dat vult toch nog een beetje
    Misschien wat brood erin soppen.

4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

Hier nu alles vol met kwartveldjes, en uit mijn ene stekje, kwam een iep:inlove:, kan ik misschien nog wat boerenduiten terugverdienen

5. enk52

Dat is fijn Lucie. Kan je in ieder geval een voorraadje opbouwen

6. LucieSchreurs

zeker weten, en ik heb wat teruggegooid op de markt, dan kunnen anderen het misschien ook halen

7. enk52

Er zijn hier nu genoeg aanbiedingen maar wel de hoofdprijs.Het record was over de 300.000
    Nu staan ze rond de 200.000

8. bobobear

bij mij staan ze voor 417000

wel lekker lucie,kun je inderdaad nog wat terugverdienen.moet je er wel zo een vliegtuigje op zetten,dan krijg je er meer uit.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  9. LucieSchreurs

ja , acht per keer en dat twee keer per dag
    Trouwens Pecan doet het ook goed op de markt, boven de 20.000 bij mij

10. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. Hesje

hi hi hi
    leuk plaatje

goede morgen Lea

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  12. enk52

Goedemorgen Hesje

Die theepot is ook weer gezellig:)

13. Hesje

ja ik ben benieuwd waar ik hem nu weer opgehaald heb

Sanham vindt dit leuk.
  14. bobobear

goedemorgen allemaal:)

ik heb zo slecht geslapen vannacht,ik kon wel 10 keer oogsten,alleen had ik er rozen op dus dat had geen zinxDhad ik er nou maar eventgewas opgezet.:music:

hesje,weet je niet eens waar je je theepotten vandaan haalt:p

15. enk52

Goedemorgen Bobo

Dat is wel heel naar als je niet kan slapen

Ik denk dat Hesje aan het slaapwandelen is dan en als ze thuis komt heeft ze weer een theepot:p

MamaU alweer gefeliciteerd met level-up

16. bobobear

xD….xDdan ziet ze die theepot en denkt ze he hoe kom ik daar nou weer aan,oh dan kan ik die wel met kliekje delen,lollll

17. Hesje

ha ha ha

dat maakt het spannend hè

ik geloof van de week die van Lucie en van de moeder van Sandra

18. bobobear

dan maak je wel hele lange slaapwandelingen hesjexDmaar dan hou je er nog wel wat leuks aan over,lolll

19. LucieSchreurs

Haha

Goedemorgen allemaal
    Hier gaat het event voorspoedig, ook fijn niet te ingewikkeld, maar wel weer heel mooi on te zin

Hoe gaat het nu, Bobo?

20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen,

Boboke hoe gaat het nu met je...…….tja en niet kunnen eten, van de eerste keer is wel vrij normaal hoor......ook al zitten er draadjes in,(weet ik dus niet bij jou) en dikke soep zoals Enk zegt is ook goed...…..

Hesje weet dus niet waar ze de theepotten haalt o_O van mij niet, heb er in weze maar één en dat is een glazenxD op ja en nog eentje met zo een lichtje onder om het warm te houden, maar die is nog niet voorbij gekomen.
    Ben blij dat het nog warm is, want anders is het gestommel tijdens de nacht boven men kop op zolder, voor de wol :music: o ja Hesje en liggen nog veel lappen stof om theemutsen te naaien hoor...…;)

Vind het event ook leuk, is er eentje waar je niet je kop op moet breken...…...heb al genoeg in real life waar ik men grijze(allez denk toch dat die grijs is) hersenmassa moet op breken :wuerg:

'k zou de vijver moeten gaan uitschuren, die is leeg...….maar als er niemand in de buurt is, is dat nogal gevaarlijk...….is héééél glad. niet van algen, maar van de verf die erop zit, is een lichtblauwe kleur(is ook een vijver in cement hé, niet met zo van dat vijverdoek)…..
    zit ook men kop te breken, hoe we dat vroeger deden, want met javel of azijn of iets anders kan niet, aangezien de vogels er van gaan drinken en eventueeel men kat ook...…..:oops:

Van men kat gesproken : die gaat dus de hondjes(keffers) in de tuin achter mij wat "uitdagen" gaat er dichtbij zitten aan het heg en natuurlijk beginnen die dan te blaffen...…..:music:

En nu ga ik opruimen(dat zullen jullie nog enkel jaren horen hoor xD

fricor en LucieSchreurs vinden dit leuk.