Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. doj34

doj34 Forum freak

goedemiddag,

alle levelaars gefeliciteerd... ik kan de hemel vullen met zoveel sterretjes.
    Bobo, doe je rustig aan. dikke voorzichtige knuffel voor jou.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Het spijt me , maar ik kom even binnenvallen , ik kan dit gewoon niet langer meer aanzien en verdragen ..:(
    Gaan jullie hier nou echt omdat iemand een wanklank heeft over het spel diegene dan maar compleet negeren :eek:
    iemand die jullie ook met DI en van alles helpt en bijstaat ...en ik bedoel dan matthias
    Dat kan toch niet waar zijn ... Vind dat echt heel erg :oops:...sorry ...kan daar niet tegen en ik vind het verschrikkelijk :(

-matthias1952- en leni1955 vinden dit leuk.
  3. Hesje

Hesje Levende forumlegende

gezellig dat je langs komt
    mag best meer hoor
    je kan leuk schrijven

natuurlijk negeren we haar niet

ik dacht ook ha weer een leuk kistje alleen had ik nog niet ontdekt dat hij niet geleverd werd
    vanmorgen pas 1e keer geoogst en ik ga dan niet meteen de kistjes openen
    en als Tine het niet gezegd had was ik er misschien nooit achter gekomen

O ja met dank aan de gulle gevers mijn laatste flesjes choco saus zijn gemaakt en ingeleverd het ei staat uit te broeden

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hesje :) jij bent een lieverd ..
    Hofje blijft gewoon lekker in haar eigen draadje ..Ik pas hier niet ..
    maar ik lees nergens , dat iemand zegt , dat het jammer is of ook dat het heel raar is dat het allemaal zomaar verandert is ..
    Niemand hier staat matthias bij ..en kletst er overheen ...en daar kan ik echt niet tegen ...zo sluit je mensen uit ..
    en dat is iets verschrikkelijks om mee te moeten maken ..

maar goed misschien bent Hofje op dat punt wat gevoelig ..en ik laat jullie verder met rust

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. bobobear

bobobear Levende forumlegende

welkom hofje,gezellig dat je ook een keertje bij ons langskomt,al is de reden minder.ik snap niet wat je bedoeld dat we tine negeren,want dat is helemaal niet zo hier,ieder mag zijn eigen mening hebben en daarover zijn ei kwijt kunnen.daar staan we altijd voor open.ik duf gerust te zeggen dat wij allemaal totaal niet zo zijn om mensen te negeren.en als je onze verhaaltjes terug leest weet je dat we er altijd voor elkaar zijn.ook al heeft niet iedereen dezelfde mening.ik heb gelezen wat tine hier heeft gezegd en wat lea erop heeft gereageerd,en ik voel me niet aangesproken om daarop te reageren.maar nu je eigenlijk het kliekje aanvalt,want zo voelt het voor mij een beetje vind ik wel dat ik wat moet zeggen.bij mij is het niet eens opgevallen wat überhaupt de beloningen zijn,ik speel een event om het te voltooien en ik weet niet eens wat we daarvoor terugkrijgen.dat er mensen zijn die in sommige dingen teleurgesteld zijn snap ik,maar dat heeft niks te maken zoals je zegt dat we haar negeren,want zo zijn we totaal niet.dat moest ik toch even kwijt hoor.

6. Hesje

Hofje je mag gerust komen buurten hoor

ik lees jullie verhalen soms ook en vermaak me kostelijk met al die verhalen
    en soms lees ik ze weken niet maar net hoe het uitkomt
    maar je schrijft heerlijk
    we nemen je niets kwalijk want ik heb in al die jaren wel geleerd dat je geen blad voor de mond (of pen) neemt

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Nu net thuis en zie dit staan. Nu moet ik zeggen dat ik het kistjes deel al weer was vergeten. Zo goed let ik dus op de beloningen:oops: Jammer, het was een mooie prijs geweest.

Sorry Hofje, ik waardeer je mening zeer, maar dit voelt niet rechtvaardig. Voor mij zelf sprekend, als ik niet direct reageer op elke post wil dat niet zeggen dat ik er geen mening over heb, maar wel dat ik me niet altijd geroepen voel meteen te reageren. Want niets met negeren te maken heeft, maar wel wat het maken van mijn eigen afwegingen.

En verder...Ik ben nu met de fases na de wolkenrij bezig, pff wat is dat veel leveren...maar ja een nachtmerrie-ei is wel heel mooi als beloning. Dat vond ik echt een bonus, die had ik namelijk niet gelezen in de faq waarschijnlijk overheen gekeken???)

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Syrah gefeliciteerd met ook alweer een level erbij

9. fricor

fricor Commandant van het forum

ik heb liever dat ze de wolkenrij aanpassen -.- MET een kistje.;)

eerlijk gezegd wacht ik al met nieuw eventgewas erop zetten, totdat ik in de discussiedraad lees of ze voldoende drops hebben gescoord. als alles goed loopt, ga ik zelf pas aan de gang.
    en nee, ik heb geen sv gekocht, maar wel een slordige 500 opgespaarde sv er doorheen gedraaid. weet niet of ik dat wel gedaan zou hebben als ik had geweten dat de rij alleen ep verhogend is.

zo, het is weer rustig in rl hier. iedereen gevoed [ stamppot rauwe andijvie met spekjes en braadworst en lasagne voor oudste, daar krijg ik geen gekookte pieper in]en koffie gehad.
    hij is nu vriendin wegbrengen en blijft daar overnachten. jongste is buiten met een heel koor jongens en meiden.
    hopelijk vannacht eens goed slapen. afgelopen nacht weer eruit; hoorde ik een aggregaat aanslaan. dan sla ik al weer op tilt.dag ontspannende fase...
    blijkt het toch niet hier te zijn, want aggregaat was weer terug gegeven aan buurjongen....
    toch alle stekkers die niet nodig waren eruit getrokken, je weet maar nooit. geen last meer gehad. maar dan is het zo weer half 3....

fijne avond allemaal.
    wie nog een flesje wil, moet het even zeggen. kan het allemaal niet meer volgen.
    groetjes en knuf.

10. LucieSchreurs

ach Fricor toch, hopelijk slaap je vannacht weer lekker ontspannen door

edit: Stamppot rauwe andijvie dat is wel een heel goed idee, voor later deze week

fricor vindt dit leuk.
  11. enk52

Goedemorgen allemaal

fricor ik hoop dat je een rustige nacht hebt

MamaU en Rita gefeliciteerd met level-up

-freedom5555- vindt dit leuk.
  12. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal

bijna het event afgerond, nog een paar flesjes maar die komen straks uit de gewassen

13. enk52

Goedemorgen Lucie

De nachtmerrie ook binnen gehaald?

14. LucieSchreurs

Ja, ben erblij mee. Als ik hoor wat voor aantallen EP jij moet binnenhalen, zal die goed bruikbaar zijn

15. enk52

Dan is het wel heel fijn om te hebben ja:)

16. Hesje

goede morgen

beetje raar geslapen

maar hier is de thee

-freedom5555- en fricor vinden dit leuk.
  17. enk52

Goedemorgen Hesje

Hoop dat je komende nacht beter slaapt dan

Justin en Hesje gefeliciteerd met level-up

18. Hesje

ja ik ook

fijne dag allemaal

weer alle buurtjes op beide farms gefeliciteerd met level up

tot later allemaal

19. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

iedereen weer gefeliciteerd met levelen,waren een heleboel sterretjes die ik zagxD

vanochtend heeft mijn zus hondje gebracht,terwijl ik hem zou ophalen,scheelde wel,alleen werd ik wel uit mijn slaap wakker gemaakt dus nu nog steeds niet echt goed wakker.morgen middag gaat ie weer even terug naar haar want dan moet ik naar de kaakchirurg,mijn kiezen laten trekken.en hondje kan niet zo lang alleen blijven.daarna komt ie weer gewoon bij mij,alleen even kijken hoe we dat doen,ligt eraan hoe ik me na het ziekenhuisgebeuren voel.

gisteren het event voltooid,voor vannacht lekker lange gewassen erop gegooid en nu een beetje aan het aanvullen hier en daar.

fijne dag allemaal

20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede (bijna) middag,
    pff, ben net even alles van gisteren en vandaag aan het bijlezen geweest. Zelf event net helemaal afgerond, maar had nog niet in de gaten dat de wolkenrij wat anders gaf dan eerst in de FAQ stond. Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit, omdat ik de events speel voor het spelletje, maar kan me voorstellen als mensen er extra spullen instoppen om die wolkenrij te halen, dat ze dan erg teleurgesteld zijn.
    Tine als je nog doorspeelt voor het ei en extra drops nodig hebt, laat het dan even weten, kan nog steeds het een en ander weggeven van mijn slapende account. Geld natuurlijk ook voor andere kliekjes.
    Bobo heel veel sterkte morgen bij de kaakchirurg!

RoelofAnton vindt dit leuk.