Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja veel straf seconden deze race

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heel veel maar Max staat er op dit moment weer gunstig voor.

3. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen dames. hier ook ziggo veranderd maar bij mij moest een monteur komen. nieuw modum voor internet. maar ja 1 uurtje en hij was weg. alles in slaapkamer en woonkamer opnieuw ook het wandkastje. hier schijnt de zon weer dus nog maar even genieten vandaag. fijne dag allemaal

4. Hesje

goedemorgen Ria
    beneden is er niets veranderd maar boven heb ik nu veel meer zenders

max derde geworden ondanks de tijdstraf dus weer heel goed gedaan

5. enk52

Goedemorgen Ria

Zeker super gedaan weer

Detje gefeliciteerd met level-up

detje81 vindt dit leuk.
  6. bobobear

bobobear Levende forumlegende

ik had gisteren giga kiespijn.toch geprobeerd het te laten bezinken,heel kort nachtje gehad,werd ik vanochtend vroeg wakker,nergens last meer van,dacht ik yes,gelukkig,maar nu begon het toch wel weer wat op te spelen.mijn zus had een tandarts gevonden die 24/7 open is,kan ik er straks naartoe,kost 21 euro extra voor het weekend,nou dat mag dan wel.probleem is dat ik wel bloedverdunners gebruik,heb ik ook aangegeven hoor.maar ff kijken wat ze eraan kunnen doen.ik heb ook veel te lang gewacht om naar een andere tandarts te zoeken.gelukkig ben ik niet bang voor de tandarts.

7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Mooie race van Max! Hier een kostbaar foutje gemaakt door te oogten zonder Wac. Pff dat wordt nog even door zaaien

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen iedereen, hier event volledig af...….dat ei staat uit te broeden...….;)

In de laatste 2 fases zijn er hééél veel ep's te krijgen......bij de ene 4 miljoen en de andere kreeg ik 20 miljoen......ging plots level up xD schrok met rot want zat op tablet in men bed...…:sleepy:

Bobo kiespijn is niet leuk, maar wel leuk dat er een tandarts bij jullie 24/7 open is...…..hier zijn ook wel tandartsen van "wacht" maar dan moet je bijna naar de andere kant van het land gaan......bij manier van spreken......ben ook niet bang van de tandarts, enkel dat de mijne als hij boven iets moet doen in men gehemelte steekt...….o_O mijn vroegere was veel beter, maar daar geraak ik ook niet meer, weet niet of ze het nog doet.

Proficiaaaat met jullie Max...….

Lucie, niet leuk zonder WAC oogsten...…..

O ja heb een nieuw gewas erbij...….."gele erwt" dacht dat we die eens in een event gehad hadden en vraag me af waarom we de rest niet terug krijgen...….8)

9. enk52

Dat is een leuk gewas freedom. Gebruik ik heel veel Geeft veel ep en gunstig qua tijd.

Hier ook de wolkenrij binnen, de rest lukt ook vandaag nog.

-freedom5555- vindt dit leuk.
  10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen,
    Ik kom vandaag ook weer even een kopje thee doen.
    Voor alle level ups en mensen die al klaar zijn met het event: gefeliciteerd!
    Bobo ik hoop dat je snel van je kiespijn afkomt.
    Gisteren weer langs de lijn gestaan, blijft lekker met dit weer. Helaas beide kinderen verloren. Wedstrijd van dochter was echt niet leuk, tegenstander heeft jarenlang 1e divisie gespeeld en zich dit jaar bewust een divisie lager laten indelen. Vorige week hadden ze al 19-0 gewonnen en nu heeft de scheidsrechter al voor het eind van de 2e helft besloten dat het genoeg was. Op papier hebben ze maar 16-0 verloren, maar was eigenlijk veel meer. Trainer van onze meiden heeft nu bij de KNVB het verzoek neergelegd deze tegenstander naar een hogere divisie te sturen.

11. enk52

Dat is wel raar Sandra en zeker niet leuk spelen voor de rest

MamaU gefeliciteerd met alweer een level erbij

12. Hesje

al mijn buurtjes gefeliciteerd met een level up
    dank voor alle punten

detje81 vindt dit leuk.
  13. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

net maar even aan de fok gegaan. had wat sv gespaard.
    hierdoor genoeg drops gekregen om uit te spelen, maar moet nog veel gewas.heb er pas 14 klaar.
    manlief gaat er niet voor fokken, dus zal nog veel drops moeten hebben.
    denk ook niet dat ie de wolkenrij haalt.

hebben jullie nog iets gemerkt van windvlagen vannacht?
    hier kon ik er uit om wat tuinstoelen anders neer te zetten en een sierpot binnen te halen, omdat ie steeds over het pad rolde met veel herrie.
    [....lag ik een keer vroeg op bed......]

Sandra, niet leuk spelen tegen zo'n goede club, die eigenlijk in een hogere divisie hoort.
    Bobo sterkte met kiespijn.
    Lucie, dat gebeurd me nou nooooiiiiitttt.......
    gefeli voor de vele gelevelden.
    hier schijnt de zon, ga ook zo even lekker naar buiten.
    fijne dag allemaal,
    groetjes en knuf.

LucieSchreurs en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. enk52

Hier ook even weg geweest. Er was van alles te doen in de stad
    Markt, minikermis, koopkorenzondag. Heel gezellig dus.

Hesje ook weer gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 7 Oktober 2018
  15. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

lea ook gefeliciteerd met je level-up.gaat toch nog snel he? hier ook lekker weg geweest met wiwa nu kan het nog,

16. enk52

dank je wel Ria. Nu bijna 374 miljoen:wuerg:

Is zeker best nog snel gegaan. Dit event heeft ook meegeholpen. Vanmorgen moest ik nog 28 miljoen

17. Hesje

goede middag
    dankjewel
    jij ook gefeliciteerd Lea
    ik ben nu ook al weer over de helft hoor

18. enk52

Dat geloof ik Hesje

Mijn laatste gewassen staan op. Alleen nog 1 chocoladesmurrie maken

Syrah ook gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 7 Oktober 2018
  19. doj34

doj34 Forum freak

gefeliciteerd met level up allemaal... ik zag allemaal sterrretjes...

Lea, kan je dan complete koren kopen deze zondag?;):music:xD

20. enk52

o_Ok Bobo gefeliciteerd met een level erbij

Bijna wel Rita:p

Je kan ze wel inhuren. Deze dag stonden ze op heel veel locaties voor of in de winkels en andere gelegenheden te zingen.
    Vanwege het mooie weer voornamelijk buiten. Dit alles wel georganiseerd natuurlijk. Maar het was zeker een hele gezellige boel