Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede morgen allemaal
    Ik neem ook lekker een kopje thee uit dat mooie servies.
    Volgens mij moeten wij in Zuid-Holland met zijn allen maar heel hard gaan blazen, misschien dat de bewolking hier dan ook optrekt xD

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

PLINK PLOINK

Afwikkeling Carnavalsevent

Rita gefeliciteerd met level-up

Laatste bewerkt: 4 Oktober 2018
  3. doj34

doj34 Forum freak

dank je wel.

4. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

iemand die al wat van de events snapt?ik weet wel dat je bij de knokenkoninging die balk moet aanklikken,dat kun je meteen doen.

voor de rest ga ik maar zaaien en oogsten en goed doorlezen.het begint een beetje te dagen hoe het moet maar ben er nog niet helemaal uit.

ik ben er uit wat je moet doen met die taarten,als ik het goed begrijp moet je bij elke level zeg maar kiezen wat voor smaak je gaat maken,en dat wat eronder staat moet je dan inleveren,dus je moet dan van bv vanille alle 5 de taarten maken.maarrr let op,wil niet zeggen dat je voor vanille ook vanille moet inleveren,dus let goed op de lijst van miekje.ik heb hem eindelijk door.

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond, de bomen zijn eruit, wat een licht valt er weer binnen. Nu merk je pas wat dat scheelt. Wel mooie slanke zuilen terug gezet, die volgens de kweker beter in toom zijn te houden.

Want een tuin zonder boom kan toch ook niet

-freedom5555- vindt dit leuk.
  6. enk52

Fijn Lucie

Het ligt er ook aan hoe groot je tuin is of er bomen in kunnen. Ik heb voor wel bomen als afscheiding.

RoelofAnton vindt dit leuk.
  7. bobobear

goede avond allemaal:)

lucie,zo zie je pas de ruimte en licht als die bomen weg zijn he,al vind ik ook wel dat boompjes in een tuin horen,al zijn het maar kleine boompjes.

zo,farm weer omgebouwd naar bomen,kijken hoeveel dropjes daar morgenochtend uitkomen

RoelofAnton vindt dit leuk.
  8. enk52

freedom gefeliciteerd met level-up

9. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Dankjewel Enk, had het eerst zelf niet gezien, dacht dat het bahama was...….
    bobo dat zijn dan XXL bomen??

10. LucieSchreurs

Onze tuinen zijn niet bijzonder groot, maar een boompje kunnen we gelukkig wel tijd, dat hoort er tocht echt, hier nog 1 veld bomen laten staan met turbomest, en dan morgen alles naar veldjes. eens kijken wat dat gaat opleveren

11. Sanham

Goede avond,
    Mijn man heeft zoonlief vanavond weer opgehaald, de bus zou rond 19.00 uur aankomen, maar we hadden al een mailtje gekregen dat het 1,5 uur later werd.
    Bij thuiskomst vol verhalen, gelukkig heeft hij het survival overleeft xD
    Nu lekker gedoucht en naar bed, morgen is hij vrij en kan dus lekker uitslapen.

12. enk52

Goedemorgen allemaal

Fijn dat hij het leuk gehad heeft Sandra

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen

wat een lieverd Lea

fricor en -freedom5555- vinden dit leuk.
  14. enk52

Goedemorgen Hesje

Gezellige dag gehad gister?

15. bobobear

goedemorgen allemaal:)

16. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede morgen bobo

ja Lea het was gezellig

en zijn huis zo goed als af

17. enk52

Goedemorgen Bobo

Dat is fijn Hesje. Heeft hij echt weer een plekje van zich zelf.

18. bobobear

goedemorgen lea en hesje.

wel fijn voor je zoon dat zijn huisje nu af is

19. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal

Fijn dat je zoon het leuk heft gehad. Hier hoeven ze vandaag maar een halve dag naar school, iets met de dag van de leraar

20. Sanham

Goede morgen allemaal,
    Lea en Hesje, wat een leuke plaatjes vinden jullie toch iedere keer!
    Lucie, ook altijd fijn, maar een halve schooldag. Hij heeft deze dag echt gekregen als uitrust dag. Ze weten uit ervaring dat de kinderen doodop zijn als ze terugkomen van survival. Ze hadden een overvol programma in die 3 dagen hebben ze het volgende gedaan:
    mountainbiken, klimparcours, boogschieten, kanoën, brug bouwen, kampvuur maken, dropping. De nachten waren erg koud, waardoor ze ondanks de warme slaapzakken, wollensokken en mutsen toch slecht geslapen hebben. Volgens mijn zoon heeft hij in 2 nachten maar 4 uurtjes geslapen (hoort er natuurlijk ook bij, want met zijn allen in een legertent slapen en proberen over te lopen van de jongens naar de meidentent zorgt ook voor veel gezelligheid ;)).
    Ik zie wel wanneer hij straks weer boven water komt xD

LucieSchreurs vindt dit leuk.