Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Hesje

Hesje Levende forumlegende

dank jullie wel :)

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

We zijn weer terug, Dierentuin was leuk. Heb de cavia's maar daar gelaten

Sanham en fricor vinden dit leuk.
  3. Hesje

welke ben je geweest Lucie?

4. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedenavond allemaal. hesje wat vervelend. ik hoop dat het een lichte ingreep is. kan je gauw weer verder met je fysio. ook net terug van dochter. gisteren regen en vandaag stralend weer. alleen vanaf utrecht tot rotterdam in de file dat is dan minder leuk. ik had ook allemaal lange gewassen gezet en een paar bomen laten staan. we zien wel morgen ga dat niet veranderen. hier zelfde probleem iep bonte wilg en woestijnroos heb ik niet. en van al het andere maar 1. zag ner voor 1 iep 40 eierbomen. is wat he? te gek. ga ook niet verder zoeken, ze komen wel een keer uit de stekkies. fijne avond allemaal

5. LucieSchreurs

We zijn naar Burgers in Arnhem geweest. Mijn ouders hebben er een abonnement. Toch echt wel een hele mooie dierentuin

Hier nu twee velden vol met bomen, daar maak ik dan een goede start mee. vervolgens ombouwen voor eventgewas en dan maar eens rustig kijken

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  7. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemorgen allemaal:)

8. enk52

9. Hesje

goedemorgen

dat vind ik ook een hele mooie tuin Lucie

eerst maar thee

fricor, -freedom5555- en bobobear vinden dit leuk.
  10. enk52

Goedemorgen Hesje

Leuke theeset. Past goed bij dierendag:)

11. LucieSchreurs

Goedemorgen

Inderdaad een toepasselijk theeset.
    HIer gaan we vandaag twee grote bomen uit de tuin laten halen, vind het wel spijtig maar ze zijn echt te groot voor zo'n klein stadstuintje als wij hebben. Dat gaat nog en keer out met bestrating en de achterburen

12. Hesje

speciaal uitgezocht

dat is spannend Lucie

er is een zeepony op deze farm aan komen zwemmen
    gisteren de laatste vrachten neergezet
    op de andere farm niet

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. enk52

Goedemorgen Lucie

Dat is een hele klus

Ik heb nog een aantal vrachten staan. Ik hoop op een 2e

14. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede morgen,[​IMG] voor iedereen.

Hesje proficiaaat met je zoon en geniet van jullie bijeenkomst.

Hier alle vrachten reeds gezet en is geen pony meer uitgekomen...….had er al hoor...….wel een roze olifant ;) enzo……

Durf bahamatje niet te oogsten, want met BP weet je nooit...…..xD

Lucie hier heb ik ook zo een 15 -tal bomen laten weghalen, niet in één keer hoor...…..vond het ook zo erg, met stam dikker als 150 cm men lintmeter ging er niet rond...…..maar tja met de toestanden van "valwinden" tegenwoordig niet meer zo veilig...…..nu staat er nog 2 grote en moet eens bomenman laten komen want eentje krijgt gele plekken (zijn dus coniferen hoor) en dat is niet normaal, maar tja wat wil je als de buren er stukken afsnijden! ten eerste mag dat niet wettelijk en ten tweede aan coniferen mag je niet knippen. :oops:
    Maar laat ze liever staan aangezien de buren fruitbomen hebben, de andere een grote eik(die wel over mijn grond hangt) en al die bladeren komen hier binnen dan...…:cry:

15. enk52

Goedemorgen freedom

Hesje gefeliciteerd met je zoon. Een hele fijne dag daar.

16. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie morgen iedereen. het ziet er buiten heel goed uit. de zon is al volop aan het schijnen. ik verwacht een mooie nazomerdag
    veel plezier iedereen. jammer, maar ik kan pas laat vanavond aan het nieuwe event beginnen. 'k zal dan maar een flink met SM gaan strooien zodat ik toch wat kan bijbenen. succes iedereen.

17. the_liberty

goedemorgen allemaal. matthias hier in rotterdam zwaar bewolkt maar heerlijk weer buiten. met wiwa uit geweest kon zelfs open schoenen aan. hier haar verwend met een lekkere kluif. ach ze krijgt noooooooit wat. hier had ik ongeveer 45 stallen en geen 1 zeepaardje. raar toch he want mijn dochter had er 6 en had er wel 1. maar ja komt wel. lea wat een schat van een katje die zou je toch zo nemen? en leuke theekopjes hesje. fijne dag allemaal

18. enk52

Goedemorgen Ria

Hier regende het net

PLINK PLOINK

Supermest

19. the_liberty

goedemorgen lea ja geloof ik zomaar zo ziet het er hier ook uit. maar nog droog

20. enk52

PLINK PLOINK

Babyboom en supervoer