Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Goedemorgen,

Hesje dat is echt winters weer, hier alleen natte sneeuw.

Plink denk aan de adventskalender vandaag de laatste dag.

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

eevee het sneeuwt de hele morgen al het dooit een beetje maar er blijft veel liggen
    buurman heeft voor geveegd

Detje gefeliciteerd met je level up en dank voor heel veel (dubbele) ep

3. detje81

detje81 Forum-overlever

Dank je wel Hesje, ik levelde eerst op bahama's, die zag ik aankomen. En wist op gewone boerderij wel dat hij er aan kwam, maar had hem zeker vandaag nog niet verwacht. Dus toen ik ineens pop up kreeg had ik zoiets van he.
    Jij en P ook nog bedankt voor de punten.

Ik zit hier te dubben wat ik op de bahama's zal doen. Om weer verder te kunnen met een quest moet ik volgende level in tempel en groene thee vrij spelen. Dat kost me 72 bananen en ik heb er 81. Aan de andere kant kan ik ze misschien beter bewaren voor het koraal rif.

Groeten Detje

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Detje gefeliciteerd met level-up en bedankt voor de puntjes.

Valt hier nu ook af en toe een vlokje.

5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

detje gefeliceerd met je levelup en bedankt voor de puntjes. oma agnes wat een schat van een baby om te zien. hier ook sneeuw hesje. wiwa vond het maar raar

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Detje bedankt voor de ep's en natuurlijk gefeliciteerd.

7. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ja hier vinden de honden die door de straat lopen het prachtig

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Detje denk je eraan dat Bommel morgen 200% ep geeft voor 24 uur?

9. detje81

detje81 Forum-overlever

Oke, dat wist ik niet, bedankt voor de tip.

10. enk52

11. detje81

detje81 Forum-overlever

12. enk52

Op de 5e dag dat je Bommel bezocht hebt mits er geen dag tussen zit dat je helemaal niet op de farm geweest ben.

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Lea is dat veranderd of ben ik helemaal in de bonen?

14. enk52

Volgens mij is het altijd al zo geweest hoor eevee maar ik heb er geen studie van gemaakt;)

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Oke dan zal ik wel aan het mixen zijn:oops:xD
    Op mijn schaduw ga ik binnenkort ook naar level 90 dus maar goed dat ik lees dat het iets anders is als ik dacht.

16. detje81

detje81 Forum-overlever

dank je. bezoek elke dag bommel, dus dat is geen probleem, maar dan is het dus 1 januari. Ben de 2e ook vrij, dus komt wel mooi uit.

17. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Detje gefeliciflapsteerd met je level up ! en inderdaad, dat bezoekje van bommel is nooit veranderd hoor, is bij mijn weten(maar dat is een twijfelgeval dat weten) nooit anders geweest, bedoel dan die % die je krijgt.

Zit me hier wel lazarus te zoeken, achter een boom die "boedha's" hand geeft:wuerg::wuerg:

18. enk52

Dat is de sukade Freedom, die groeit in de tropen;)

19. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ha bedankt Enk....heb die juist gekregen, daarom staat dat nog op 0(nul).....had me vergist van boom, dacht die te hebben maar het is de sakura.....:music:

20. enk52

Zie net het nieuws, er is echt veel sneeuw gevallen in sommige delen van het land.:oops: