Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. detje81

detje81 Forum-overlever

Dank je wel fricor! wat een boel ook, zo kan ik het laatste stukje eventveld wel een zetje de goede kant op geven volgende keer.
    En als ik het zo lees ga ik in de ballon alleen op zoek naar de octopus en misschien de iep, de rest zoekt iedereen, dus worden toch hoofdprijzen voor gevraagd.

fricor vindt dit leuk.
  2. bobobear

bobobear Levende forumlegende

PLINK PLOINK paar events

ik snap er echt geen bal van,het komt totaal niet bij me binnen:oops:

fricor vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Goedemiddag

PLINK PLOINK x veel

Nieuw op te waarderen sieritem
    Gebakjes in de mist
    De schat van de knokenkoningin
    Rode draad in oktober

4. doj34

doj34 Forum freak

ik sluit me bij bobo aan... (komt misschien door de kater van gisteravond, heb extra dingen ingezet vanwege carnaval incl. mandje van 10 euro)
    ik heb nu niet zo'n zin om in een ander event te verdiepen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

goede middag

ik heb wat gelezen en nog wat gemist dus ik moet nog terug
    die 2 van drie hebben we wel eens meer gehad geloof ik

ik geloof weer lange gewassen erop dus dat ga ik dan maar doen

apk niet helemaal goed maar ja ook dingen wel goed

nu nog even de laatste lezen

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag, ik snap zoals de rest, doj en bobo er geen moer meer van, van die rode draad dan........

De gebakjes , of hoe het ook noemt, zet ik bomen.....aangezien we daarna gewassen moeten kweken.....allez zo versta ik het toch :wuerg:

Hesje, ga jij met auto van één van je zoons naar de apk?? o_O

7. bobobear

volgens mij bedoeld hesje haar eigen apk freedom:oops:dus van haar eigen gezondheid.

ik ga denk ik ook maar voor vanavond alle akkers met bomen zetten en voor de rest zie ik het wel.ik heb het nog maals gelezen maar gaat er bij mij echt niet in.en bij sommige stukjes moet je volgens mij plaatjes zien die ik niet zie,dus zal wel goed zijn allemaal,.

8. -freedom5555-

ACH zo dat noemen jullie ook al apk......autokeuring......van jezelf......xD mijn eigen apk was goed........voor zover ze het naar "mijn" zin willen testen......zoals de t4 en t3 testen ze niet, is enkel in orthomoleculaire geneeskunde.......

De plaatjes kan niemand zien boboke, ze hebben de link BP gewijzigd ofzo en de FAQ makers hebben die zelf niet.....:oops:

9. Hesje

goed gezien bobo
    je bent helemaal wakker
    het was mijn eigen apk

auto's van de zoons freedom
    twee rijden een lease auto daarvan word er 1 op het bedrijf gekeurd en de ander word ook geregeld en de derde werkt bij een garage en die heeft ook zijn diploma apk keuren
    en ik heb geen rijbewijs
    van de week maar eens de papieren van het ziekenhuis opzoeken
    moet naar de oogarts en naar de chirurg voor mijn knie waarschijnlijk moet er een schroef uit volgens mijn fysio

ik ben ook niet helemaal helder want ik heb al veel lang gewas gezet
    en ik hou het staan ook die bomen of stallen komen later wel

10. -freedom5555-

Hier mogen de auto's niet in de garage of dealer gekeurd worden, wij moeten naar een speciale "autokeuring/autoinspectie"......dus een onafhankelijke waar iedereen moet gaan.....als je wagen meer als 4 jaar oud is......de wet van keuring in de garage komt er maar niet door.....

Terug knieoperatie????? pffffff........kan aannemen dat je niet helder bent dan.......met zulk een nieuws.....

En de ballon heb ik ook opgegeven voor een cavia of andere speciale boom.......! zijn bomen van die bomenhandelaar denk ik zo....en daar heb ik meestal geen geluk mede.....

11. bobobear

dat is minder hesje,vind je het gek dat je niet zo helder bent.maar gewas is ook goed hoor.hele dikke knuf voor jou.het zit je niet mee he.

12. Hesje

ik weet ook niet hoe dat gaat hoor maar ik krijg el steeds meer pijn aan de knie
    en fysioman zegt ga maar naar de chirurg ik denk dat er een schroef vervelend doet en het is nu toch bijna een jaar
    maar ik ben er niet blij mee maar met die pijn ook niet
    ach volgend jaar zal het wel beter gaan:)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. fricor

fricor Commandant van het forum

ik had die stallen al beloofd, en belofte maakt schuld.
    veel plezier in de dierentuin. kijk meteen even of je een paar cavia's mee kan nemen, of een octopus. velen willen die wel hebben.

goh wat flauw....

heb een iep gekregen. moest wel een neon kat ervoor geven.
    eigenlijk te gek. als ik terug lees wat we bij de vorige ruil graag wilden hebben, en hoeveel er inmiddels in de schuur staan te verstoffen....

hesje dikke knuffel. is het de bedoeling dat al het plaatwerk er ooit een keer uit gaat? of blijft dat zitten?
    je bent net weer een beetje mobiel. maar misschien valt het mee.
    gelukkig de apk van freedom in orde.
    zelf moet ik nog steeds.

Rita, je zult best wel dat 10tje terug krijgen hoor. en ik verwacht ook zeker dat de compensatie voldoende zal zijn voor de rest.
    even afwachten maar.
    kan begrijpen dat je even geen zin in events hebt.

14. enk52

Had hier een drukke dag maar nu rust

Hesje wat vervelend. Zit er dik in dat er dan wat uit moet maar misschien valt die ingreep reuze mee.
    Voor nu een knuffel

Detje heb jij die octopus al?

Laatste bewerkt: 3 Oktober 2018
  15. Hesje

ik denk het en fysio ook anders stuurt hij me niet terug

steeds pijn bij het lopen is ook niet fijn want je gaat verkeerd lopen dan
    ik heb er niet altijd last van maar het word erger vooral s'morgens

O ja morgen ben ik de hele dag weg

16. enk52

Ik hoop dat je wat plezierigs ga doen

17. Hesje

ja hoor

zoon is jarig en gisteren zijn de laatste meubels geleverd en hij heeft nog vakantie
    dus of ik gezellig wilde komen:)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goedenavond, vervelend Hesje. Kan ik je wel een keer een knuffel terug geven voor alle knuffels, die ik de afgelopen maanden heb ontvangen. Hopelijk kan het met een kleine ingreep verholpen worden. Morgen in ieder geval lekker genieten van een dag bij je zoon.
    Lucie, vandaag was het volgens mij een mooie dag om in de dierentuin te lopen. Als je voor het hele kliekje cavia's moet meenemen, is er geen een meer over in de dierentuin xD. Hier stond toch wel 1 cavia in de ballon, maar daarvoor werd een kreeftenliefdeslied gevraagd en die staat bij mij op de wolkenrij. Wordt hem dus niet.
    Rita, kan me goed voorstellen dat je baalt, omdat je gisteren net een mandje had gekocht. Las verder op het forum al meer mensen met hetzelfde probleem, dus ga ervan uit dat er voor die groep wel een extra iets komt van BP.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. enk52

Gezellig Hesje. Veel plezier alvast:)

20. fricor

fricor Commandant van het forum

fijne dag morgen hesje.