Kliekje & Co. 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farm_F.A.Q, 3 Januari 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is zeker. Ik kom tot 89 denk ik

2. Hesje

Hesje Levende forumlegende

heb je ook mooie dingen binnen

ik was vergeten hem te posten:oops:

3. Snijderboerderij

Snijderboerderij Commandant van het forum

Goedemorgen,
    Wat zijn jullie al ver met darten, ik ben pas bij 38 en heb zelfs de wolkenrij nog niet binnen :eek:

4. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Goedemorgen, er komt weer een nieuw event aan, dus plink ploink.

SB, ik heb zelfs niet meegedaan met het event, was er niet bij de start, vrijdag veel bezoek gehad, zaterdag bruiloft en zondag moesten we ook weer weg, leek me beter om niet mee te doen.
    Hoe gaat het nu met je?

5. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

goedemorgen allemaal. hier vanmorgen uit het spel geknikkert. nu pas er weer op. ik ben tot 80 gekomen. ik wilde vanmorgen nog 1 keer event planten zetten maar dat ging niet door en met supermest nu vind ik zonde. dank je wel lea je bent er altijd vlug bij. ik ga straks er lekker de langstdurende plant opzetten voor morgen. fijne dag allemaal

6. enk52

Goedemiddag

Justin gefeliciteerd met level-up

PLINK PLOINK PLINK PLOINK

Konijn in de ruimte

Babyboom en Supervoer

7. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede middag,

HIer tot en met 94 gedaan...….

En heuu ik ga er vanavond 20 uurs bomen opzetten, dan zijn die DI's alvast binnen...….wou eerst gewassen zetten, maar dacht nee nee nee.…..bomen op de farm en dat duurt wat langer om die te zetten maar het weze zo...…:wuerg: en dan op bahamatje stallen.....

En dat "konijn in de ruimte" :cry:-ocharme dat konijn, daar helemaal alleen:cry:- geeft een mooie start qua gewassen en dergelijke is minder SM.....:)

Nu wachten op tabellen van Miekje…..;)

GA nu naar beneden terug, heb daar dus geen kliekje......ttz. notebook te weinig ram om ook te openen.

8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Goede middag allemaal,
    Ben als bezigheidstherapie maar eens goed in het nieuwe event gedoken, maar vindt die sleutels erg moeilijk te zien onder de getallen.
    Freedom let op dat er verschillende dropitems nodig zijn, die allemaal uit iets anders komen, dus je hebt ook gewasssen en stallen nodig hiervoor.

9. bobobear

bobobear Levende forumlegende

goedemiddag allemaal

ik las over het event en toen dacht ik oke 3 drops van verschillende dingen,ff denken....toen las ik in het praatdraadje dat ook je voorraden naar de maan gaan,hmmmm dat wordt nog harder nadenken.mij kennende ga ik hem wel doen,maar vind het zo zonde van mijn voorraad.gewassen heb ik zat maar de dieren:oops:ik moet nog even nadenken

mijn hondje is vandaag jarig,hij is vandaag 11 geworden.ik ga zo lekker met hem wandelen en dan koop ik straks een taartje voor hem.of slagroomsoesjes die vind ie ook zo lekker.hij mag het wel niet,maar voor 1 keertje is het niet zo erg.jaja ik ben een beetje gek maar dat wisten jullie al tochxD

-freedom5555- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. enk52

Gefeliciteerd Bobo met je hondje. Dat is al een hele leeftijd hoor.

11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bobo gefeliciteerd met je hondje! Op zo'n dag mag hij best een keertje verwend worden. Zal je daarna alleen wel zijn suiker goed in de gaten moeten houden.

12. fricor

fricor Commandant van het forum

goedemiddag,

klaar met event. ben tot 90 gekomen. helaas gister geoogst zonder wac. ik vond het al zo weinig.

ook klaar met vm. heb net niet genoeg grafzerken om de laatste vm-queest in de kelder te kieperen.
    moet er nog een kleine 3000.

je kunt bij het volgende ruilevent wel een paar stallen krijgen. alleen zul je het zelf moeten onthouden hoor.

weer een hele hoop nieuwe info
    zal toch wel meedoen, kan ik eindelijk eens een beetje voorraad kwijt.
    en al flink verdiend op de markt.
    en zo kan ik wat sv, sm, ssm enzo binnen harken.
    de rest vd fam zal niet meedoen.

gefeli voor alle levelaars.
    nu maar wachten tot miekje uitgezwoegd is voor de route.
    wordt weer een hele puzzel hoor.

allemaal een fijne dag,
    groetjes en knuf.

13. enk52

MamaU gefeliciteerd met alweer een level erbij.

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

voorlopig 3 medailles voor de NL vrouwen. wat een tijdrit !
    gefeliciteerd met de wereldkampioene.

15. doj34

doj34 Forum freak

en zilver en brons bij WK judo. Guusje Steenhuis zilver en Marinde Verkerk brons.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. enk52

wow wat een sportprestaties. Ze zijn weer goed bezig:)

17. doj34

doj34 Forum freak

hier hing net de luchtballon van 538 in de lucht met coen en sander er in...

LucieSchreurs en fricor vinden dit leuk.
  18. enk52

Dat is heel erg leuk Rita. Heb je gezwaaid?

19. doj34

doj34 Forum freak

ze vlogen de verkeerde kant op... van mij af.
    Mijn buuv was naar het opstijgveld gefietst (5 minuten fietsen vanaf onze straat) en zij heeft natuurlijk wel gezwaaid.

ze vliegen wel richting Hesje!

Laatste bewerkt: 25 September 2018
  20. enk52

Maar hopen dat Hesje het ziet. Kan zij even zwaaien:)